Pagina 47 van 162
Geplaatst: 02.01.2013 - 21:58
door V70D5AWD
Lekker ongeduldig hier he !

Wel raar dat NL de helft van de totale productie al heeft geclaimd maar nog niets kan loslaten over de specs voor de NL markt. Lijkt me toch wel een mooie onderhandelingspositie richting Zweden. En richting ons…slik…Ik zou toch zeggen dat wij de mooist uitgeruste uitvoering tegen de beste prijs mogen verwachten. Of toch niet ?
Geplaatst: 02.01.2013 - 22:02
door bart simpson
Het is middels een voorinschrijving ook daadwerkelijk verkocht, maar hebberig als men in NL geworden is door het fiscale vertroetelen schijnt het allemaal weinig uit te maken
Geplaatst: 02.01.2013 - 22:03
door RichieB
Voorspelling: basismodel NL gaat € 65.000 kosten. Met een beetje geluk zit daar het Belgische Xenium Pack al bij in.
Geplaatst: 02.01.2013 - 22:05
door bart simpson
wie wil er een basismodel met 0% bijtelling?
Geplaatst: 02.01.2013 - 22:15
door alexmem
Ik! :-p
Geplaatst: 02.01.2013 - 22:17
door bart simpson
en de winst daarvan is?
Geplaatst: 02.01.2013 - 22:18
door Hoes
RichieB schreef:Voorspelling: basismodel NL gaat € 65.000 kosten. Met een beetje geluk zit daar het Belgische Xenium Pack al bij in.
Als ik VCNL was zou ik toch zorgen dat de prijs niet of nauwelijks afwijkt van de B of D prijs. Één Europa toch? Als ze menen een fikse meerprijs te kunnen rekenen onder het mom van "de berijder heeft toch ook veel voordeel" dan komt mijn certificaat per kerende post retour. Bijtelling of geen bijtelling, er zal toch een fiks bedrag op tafel gelegd moeten worden voor de auto en wie wordt er nou wel graag afgezet? Ik niet iig. De prijs van de PL is wat mij betreft toch een plafond. Early adapters moeten toch altijd (financieel) bloeden voor hun aanschaf? Dat is de normale prijscyclus van een product.
Geplaatst: 02.01.2013 - 22:19
door alexmem
Ik ben maar een simpele loonslaaf. Onze leasecategorie gaat tot zo ruwweg € 900,00 pmnd. Alles wat het daar boven kost komt gewoon voor eigen rekening. Heeft dus niet zo zeer met 'basismodel' te maken maar wel belang bij zo laag mogelijke maandelijkse leaselasten.
Geplaatst: 02.01.2013 - 22:32
door RichieB
Dus je gaat het geld dat je aan bijtelling kwijt zou zijn uitgeven aan een duurdere auto. Dat kan natuurlijk ook..
Geplaatst: 02.01.2013 - 22:49
door alexmem
Yup. Eigenlijk ga ik van een €38.000 Insignia naar een €65.000 V60 voor net iets minder geld per mnd. En ook de baas rekent erop vooruit te gaan omdat ik minder brandstofkosten zal maken.
Geplaatst: 03.01.2013 - 00:59
door IV39
Vergeet dan niet de mrb, die tot 2016 is vrijgesteld maar daarna weer bij je lease komt.
Geplaatst: 03.01.2013 - 08:22
door BanRay
De Belgische uitvoering heeft standaard parkeerverwarming (standkachel). Als je Volvo On Call los kiest uit de standaard V60 prijslijst, kun je deze via je smartphone bedienen. Wat zou je meer kunnen doen als je het PHEV Pack kiest? Dat is namelijk een stuk duurder... M.a.w. wat is/doet de "unplugged voorwarming"?
Geplaatst: 03.01.2013 - 08:26
door diesel01
alexmem schreef:Yup. Eigenlijk ga ik van een €38.000 Insignia naar een €65.000 V60 voor net iets minder geld per mnd. En ook de baas rekent erop vooruit te gaan omdat ik minder brandstofkosten zal maken.
Hahaha..
Hij weet wat een D5 is?
Mijn ervaring is anders als ik om mij heen kijk, ook ik heb soms ruzie met mijn rechtervoet en ik betaal mijn eigen brandstof.
De verbruiksgegevens gaan mensen hier iig niet halen.
Geplaatst: 03.01.2013 - 09:53
door alexmem
@Diesel01: Die Insignia is een benzine-uitvoering dus ik ga ervan uit dat er wel een flinke besparing op de brandstof zal zijn
@IV39: Wat betreft de mrb rekent leaseplan gewoon een bedrag per maand over de gehele looptijd. Die zullen dat vast keurig meegerekend hebben in de offerte.
Geplaatst: 03.01.2013 - 10:12
door Arnold
De mrb wordt niet in de leaseovereenkomst berekend. Let op de kleine letters: als er van uit de overheid wijzigingen optreden, worden deze doorberekend. Lees MRB. Dus vanaf 1-1-2016 gaat het maandbedrag met ca. 170 euro omhoog.
Geplaatst: 03.01.2013 - 12:33
door alexmem
Ik zal de vraag 'ns neerleggen bij LeasePlan. Bedankt voor de tip in ieder geval!
Geplaatst: 03.01.2013 - 14:10
door Arnold
LeasePlan maakt nog geen offerte voor lease van de PIH, omdat ze nog geen gegevens van de importeur hebben ontvangen.
Geplaatst: 03.01.2013 - 15:01
door alexmem
Heb m toch echt voor liggen. Wel gebaseerd op de MY2013 en met de opmerking dat de v.a. verwacht wordt € 60.000/65.000 te zijn. Zie ook PM.
Geplaatst: 03.01.2013 - 15:21
door IV39
@alexmem, wil je mij die ook sturen aub? Ben nieuwsgierig.
Voor wat betreft de MRB, ik weet eigenlijk zeker dat die er nu niet in zit. Wijzigingen daarin en o.a. ook in verzekeringen worden altijd doorberekend aan de werkgever, wat die er mee doet is natuurlijk de vraag.
Ik heb toevallig net hetzelfde vraagstuk met de Megane van 14% gehad, deze is nu nog vrijgesteld maar na dit jaar niet meer, dus eur 110,- per maand erbij in de lease. Hier hou ik nu al rekening mee om te bepalen of de berijder de auto mag gaan rijden.
Geplaatst: 03.01.2013 - 22:38
door FeedbackRules
Was net bij Furness in Zwolle. Daar vertelde men dat er 3000 naar Nederland komen. Nog 200 productieplaatsen beschikbaar en men verwacht dat deze binnen 2 weken zullen zijn verkocht.
Verder moet ik zeggen dat de PIH echt een heel mooie auto is. Prachtige neus, super interieur met erg mooi digitaal dashboard en lekker dikke kont met die nieuwe uitlaatpijpen. Vond alleen de velgen in het echt minder mooi dan op de foto's. Dat worden dus mijn velgen voor de winterbanden.
Verder viel het mij op dat er een rekenvoorbeeld te zien was voor full operationele lease (v.a. € 999) waarbij men uitging van een nieuwprijs van volgens mij € 65.785. Zou dit een indicatie zijn voor de NL prijs?