Heb vandaag in mijn moeders auto gereden en als ik dan in de S60 stap, voelt alles nog steeds langzaam aan.
Ik vind hem prachtig! Net zoals de meeste mensen want ik wordt altijd aangekeken. Of mensen die hun hoofd omdraaien. Maar wat is die langzaam

En behalve dat komt het in feite op hetzelfde neer als je het gewicht tegen het vermogen/koppel af gaat zetten.The Volvoboy schreef:Ja maar die heeft een heel andere krachtverdeling, zo'n TDI...Thom schreef:Ach met 270Nm kom je de meeste bergen in Europa wel vlot over toch? Remember: begin deze eeuw was je t mannetje met een Passat met TDI 110pk..
Heb zelf enkel recente ervaringen met D5'en (AWD) in de bergen, en dat is een feest (op de GT na, dat is een onding met afdalen..).
mensen doen rare dingen om geen wb te betalen of minder bijtelling..., ken iemand die zijn 535I heeft ingeruild op een polo slowmotionrsnhakan schreef:Kon toen niet vanwege de hoge uitstoot! Was 3 gram te hoog. Vandaar dat we toen bij de concurrenten gingen kijken. (bijv. full option Giulietta met een 170 pk diesel, A4 143 pk diesel in S-edition uitvoering of een BMW 320D Efficient Dynamic met wat opties)
We zijn uiteindelijk toch weer bij Volvo uitgekomen. Wat een prachtig merk is het toch!!
Ach Hakan, ik zou het laten zitten..... komt vanzelf nog wel weer een krasje op. En dit lijkt me gewoon een rijders krasje en geen kinder fiets krasje......rsnhakan schreef:Gisteren ontdekt dat er een kras aan de voorkant is gemaakt. Geen idee hoe die is ontstaan. Wordt weer spuiten.. Voortaan komt er geen kind meer in de buurt. :rightfighter1:
Ik dacht o jee, Hakan zal de S60 toch niet tegen een boom hebben geparkeerdLaguna-S60 schreef:Pfff, bij het lezen van de titel dacht ik dat je jullie auto om een boom had gehangen joh
hahaThe Volvoboy schreef:Ik dacht o jee, Hakan zal de S60 toch niet tegen een boom hebben geparkeerdLaguna-S60 schreef:Pfff, bij het lezen van de titel dacht ik dat je jullie auto om een boom had gehangen joh