V70 D4 MY'16 blog - Twente
- Paul
- Geartronic member
- Berichten: 33104
- Lid geworden op: 19.09.2004 - 00:38
Wat is je verbruik eigenlijk? Bij mij staat hij nu op 27000km op 6.3l/100km met veel file
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
- Hans oet Twent
- 8th Gear member
- Berichten: 10511
- Lid geworden op: 18.12.2006 - 21:05
- Locatie: Twente
Vergelijkbaar Paul...... alleen knal ik nog wel eens met caravan redelijk door en de Duitse Autobahn km.Paul schreef: Wat is je verbruik eigenlijk? Bij mij staat hij nu op 27000km op 6.3l/100km met veel file
“Carpe Diem”
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
- Hans oet Twent
- 8th Gear member
- Berichten: 10511
- Lid geworden op: 18.12.2006 - 21:05
- Locatie: Twente
Wacht maar af...... juiste dag, juiste moment, juiste tijdstip afwachten. Alvast in laten weken en de voorbereidingen treffen...... maar blijft een lastige uitdaging. Maar ach vake bin ie te bange.BlackcurrantV70 schreef:Staat geen Zweed tussen
V60CC echt geen optie ?
IK vind die wel erg geslaagd en er kan altijd een dakkoffer op om de kleinere koffer te compenseren, liever een skibox erop dan een Duits gaan rijden toch ?
“Carpe Diem”
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
- AlexV70
- 2nd Gear member
- Berichten: 221
- Lid geworden op: 18.01.2014 - 21:33
Han, had je het idee dat ie meer verbruikte met de verstopte ader?
V70 Bi-Fuel140 PK, 2002
V70 edition II 2.4D 163 PK, 2005 (MY2006), Geartronic, enz.
V70 Summum D5 185 PK+, 2008 (MY2009), Geartronic, enz.
C30 1.8 sport 125 PK, 2008 (MY2009)
XC60 Summum (+R-Pakket) D5 215 PK, 2011 (MY2012), Geartronic, enz.
XC60 Summum D4 181 PK, 2014 (MY 2015), Geartronic, Keyless, panoramadak, enz
XC60 Inscription, T8, 2018, panoramadak, luchtvering, enz.
XC60 Ultimate Dark, B5, 2023, Polestar tuning, luchtvering, 22”, B&W audio, massage stoelen, enz….
V70 edition II 2.4D 163 PK, 2005 (MY2006), Geartronic, enz.
V70 Summum D5 185 PK+, 2008 (MY2009), Geartronic, enz.
C30 1.8 sport 125 PK, 2008 (MY2009)
XC60 Summum (+R-Pakket) D5 215 PK, 2011 (MY2012), Geartronic, enz.
XC60 Summum D4 181 PK, 2014 (MY 2015), Geartronic, Keyless, panoramadak, enz
XC60 Inscription, T8, 2018, panoramadak, luchtvering, enz.
XC60 Ultimate Dark, B5, 2023, Polestar tuning, luchtvering, 22”, B&W audio, massage stoelen, enz….
- Hans oet Twent
- 8th Gear member
- Berichten: 10511
- Lid geworden op: 18.12.2006 - 21:05
- Locatie: Twente
Ja. Niet extreem verbruik maar toch.....AlexV70 schreef: Han, had je het idee dat ie meer verbruikte met de verstopte ader?
Laatst gewijzigd door Hans oet Twent op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
“Carpe Diem”
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
- V70/2.4D/2003
- 8th Gear member
- Berichten: 16549
- Lid geworden op: 03.12.2009 - 11:03
- Locatie: Noord-Groningen
Na mijn geintje vorig jaar is alles schoon gemaakt. Motor kreeg dus meer lucht want ook in mijn EGR was het hartinfarct aanstaande na 230K. Ik wist dat de 185 pk meer gebruikt dan mijn vorige 131 pk maar na de reparatie en schoonmaak is hij zuiniger geworden. In plaats van 1 op 15 voor de reparatie haal ik nu de 1 op 18........op de lange afstand, met 110 op de CC. In het dag dagelijkse gebruik is het "gelul in de marge"wat hij zuiniger is geworden.
V70 D3 MY12, Caspian Blue
Vigilat ut quiescant
Vigilat ut quiescant
- Hans oet Twent
- 8th Gear member
- Berichten: 10511
- Lid geworden op: 18.12.2006 - 21:05
- Locatie: Twente
Hier ook hoor. Maar het viel me wel op. Van de week maar eens op een droge Deutsche Autobahn bij subtropische temperaturen de V70 weer eens laten duurtesten met af en toe een piek moment. Hele afstanden pieken lukt ook daar niet meer hoor.V70/2.4D/2003 schreef: In het dag dagelijkse gebruik is het "gelul in de marge"wat hij zuiniger is geworden.
“Carpe Diem”
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
- AlexV70
- 2nd Gear member
- Berichten: 221
- Lid geworden op: 18.01.2014 - 21:33
Moet ik toch maar eens gaan kijken of na 145k er een adertje verstopt is.
Ook al staat de EGR al 20K dicht......

Ook al staat de EGR al 20K dicht......
V70 Bi-Fuel140 PK, 2002
V70 edition II 2.4D 163 PK, 2005 (MY2006), Geartronic, enz.
V70 Summum D5 185 PK+, 2008 (MY2009), Geartronic, enz.
C30 1.8 sport 125 PK, 2008 (MY2009)
XC60 Summum (+R-Pakket) D5 215 PK, 2011 (MY2012), Geartronic, enz.
XC60 Summum D4 181 PK, 2014 (MY 2015), Geartronic, Keyless, panoramadak, enz
XC60 Inscription, T8, 2018, panoramadak, luchtvering, enz.
XC60 Ultimate Dark, B5, 2023, Polestar tuning, luchtvering, 22”, B&W audio, massage stoelen, enz….
V70 edition II 2.4D 163 PK, 2005 (MY2006), Geartronic, enz.
V70 Summum D5 185 PK+, 2008 (MY2009), Geartronic, enz.
C30 1.8 sport 125 PK, 2008 (MY2009)
XC60 Summum (+R-Pakket) D5 215 PK, 2011 (MY2012), Geartronic, enz.
XC60 Summum D4 181 PK, 2014 (MY 2015), Geartronic, Keyless, panoramadak, enz
XC60 Inscription, T8, 2018, panoramadak, luchtvering, enz.
XC60 Ultimate Dark, B5, 2023, Polestar tuning, luchtvering, 22”, B&W audio, massage stoelen, enz….
- Hans oet Twent
- 8th Gear member
- Berichten: 10511
- Lid geworden op: 18.12.2006 - 21:05
- Locatie: Twente
Donders....... het gaat rap.... 116 duuzend alweer
“Carpe Diem”
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
- Hans oet Twent
- 8th Gear member
- Berichten: 10511
- Lid geworden op: 18.12.2006 - 21:05
- Locatie: Twente
Een Saphir 495 SF......NJ8 schreef: hans, ik zie je Avatar. Welke Fendt heb jij erachter? Beetje tevreden over de combi?
Zowel V70 en Fendtje zijn beide instap modelletjes.

“Carpe Diem”
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
- Hans oet Twent
- 8th Gear member
- Berichten: 10511
- Lid geworden op: 18.12.2006 - 21:05
- Locatie: Twente
Donders blij met beide........NJ8 schreef: moah. Instap noemt ie dat![]()




“Carpe Diem”
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
- Hans oet Twent
- 8th Gear member
- Berichten: 10511
- Lid geworden op: 18.12.2006 - 21:05
- Locatie: Twente
De V70 staat alweer voor de op één na laatste onderhoudsbeurt bij de garage. De 120K beurt. Zal wel iets met de remmelarij vervangen gaan worden althans voor.... Achter was bij 90 al gebeurt. Voor de rest is het een 'oude' auto aan het worden....
Heeft denk ik software matig het eea in moeten leveren. Op de Deutsche Autobahn is hij niet meer so Fleisig. Inmiddels is hij al wel gedotterd en een stent plaatsen was niet nodig. Na het dotteren heeft hij wel iets meer lucht gekregen en is wat actiever in het betere duw en trekwerk.
De Rubber Matten zijn aan het verslijten en een nieuw setje is geen issue voor de LM die weigeren daarvoor te betalen. Wat mij overigens enorm irriteert, en waar ik mij vreselijk over op kan winden.(Nee ik ga er zelf niet voor betalen... Wij betalen al een vorstelijk maandbedrag) Ze willen slechts een deel vergoeden. Business Lease is niet de partij waar je bij moet zijn. Over een paar maanden zijn we weer aan de beurt om de gevechten aan te gaan en een keuze te maken. Ik zal mijn best doen om niet meer via hun een auto te laten leveren...... Hoezo gefrustreerd....
Voor de rest ben ik super blij met mijn D4tje. Bewust dan wel onbewust zorgt de patstelling die de LM inneemt wel voor een smetje.... Keep you al informed als het ding weer op den oprijlaan geparkeerd staat.
VWB de opvolger.... Vrees met grote vrezen dat het geen Volvo meer gaat worden. V90 staat hoog op mijn lijst. Kost een paar knaken en dan heb je een nog kalere V90 dan mijn huidige instappertje de V70. Goed alternatief wat qua prijs in de buurt komt maar de ruimte bij lange na niet evenaart is de C Combi van MB. Ga je voor de ruimte dan is Superb combi een optie. Ook die komt qua prijs, incl. alle nodige opties om het Nivo MB en V70 te halen, bij de MB in de buurt! Beide dieseltjes met 400NM....


De Rubber Matten zijn aan het verslijten en een nieuw setje is geen issue voor de LM die weigeren daarvoor te betalen. Wat mij overigens enorm irriteert, en waar ik mij vreselijk over op kan winden.(Nee ik ga er zelf niet voor betalen... Wij betalen al een vorstelijk maandbedrag) Ze willen slechts een deel vergoeden. Business Lease is niet de partij waar je bij moet zijn. Over een paar maanden zijn we weer aan de beurt om de gevechten aan te gaan en een keuze te maken. Ik zal mijn best doen om niet meer via hun een auto te laten leveren...... Hoezo gefrustreerd....


Voor de rest ben ik super blij met mijn D4tje. Bewust dan wel onbewust zorgt de patstelling die de LM inneemt wel voor een smetje.... Keep you al informed als het ding weer op den oprijlaan geparkeerd staat.
VWB de opvolger.... Vrees met grote vrezen dat het geen Volvo meer gaat worden. V90 staat hoog op mijn lijst. Kost een paar knaken en dan heb je een nog kalere V90 dan mijn huidige instappertje de V70. Goed alternatief wat qua prijs in de buurt komt maar de ruimte bij lange na niet evenaart is de C Combi van MB. Ga je voor de ruimte dan is Superb combi een optie. Ook die komt qua prijs, incl. alle nodige opties om het Nivo MB en V70 te halen, bij de MB in de buurt! Beide dieseltjes met 400NM....
“Carpe Diem”
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
- Paul
- Geartronic member
- Berichten: 33104
- Lid geworden op: 19.09.2004 - 00:38
En mag je een jong ingezette V90 leasen? Ik zie ze namelijk nu vaker op trailers van Hertz enzo
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
- NielsPHEV
- 7th Gear member
- Berichten: 5256
- Lid geworden op: 14.09.2004 - 20:13
allemaal geen Volvo.... en als een C qua ruimte kennelijk wel een optie is zou je volledig volgepakte V60 kunnen overwegen. jammer dat er nog geen actie v90's zijn, je bent net een beetje te vroeg denk ikHans oet Twent schreef: Goed alternatief wat qua prijs in de buurt komt maar de ruimte bij lange na niet evenaart is de C Combi van MB. Ga je voor de ruimte dan is Superb combi een optie. Ook die komt qua prijs, incl. alle nodige opties om het Nivo MB en V70 te halen, bij de MB in de buurt! Beide dieseltjes met 400NM....
- Hans oet Twent
- 8th Gear member
- Berichten: 10511
- Lid geworden op: 18.12.2006 - 21:05
- Locatie: Twente
Klein tussendoor updateje;
V70 heft toch een beetje de griep.... Het bumpertje hangt los. Hij traant nl aan één stuk door is mij verteld. Één van de traanbuizen (koplamp sproeier)die enorm gaan sproeien zodra ik daarom vraag is lek. Het verbruik van ruitensproeiervloeistof was navenant hoog, maar goed de km die ik maak en met al dat zout en later de regen heb ik dat niet gemerkt. Voor de rest worden de remmetjes voor gereanimeerd. Hele flikkerze zooi wordt vervangen, schijfjes en blokjes. Verder de normale dingetjes voor een grote onderhoudsbeurt.
Wordt vervolgd.
@NielsPHEV;
Is een optie.... Echter mijn beentjes en voetjes kan ik in de MB beter kwijt dan in de V60. (Daarom ook nu en V70)
@Paul; Géén idee....... Neem ik wel mee op mijn 'harde schijf'. Zal het tzt eens voorstellen.
Auto weer terug;
Alle sapjes vervangen
Alle filtertjes vervangen
Auto klinkt weer als nieuw..... Nu nog ff de laatste 60K er bij opzetten en dan nemen we afscheid van deze tot nu toe heerlijke en prachte auto. Tot nu toe veel plezier mee gehad. En ik hoop dat dat zo blijft.
Bij 180K gaat hij de handel in en gevoelsmatig wordt dit een export auto. BTW en BPM terug, km.stand terug draaien en auto weer 'duur' verkopen. Een ex-Hollander is altijd gewild in het buitenland.
V70 heft toch een beetje de griep.... Het bumpertje hangt los. Hij traant nl aan één stuk door is mij verteld. Één van de traanbuizen (koplamp sproeier)die enorm gaan sproeien zodra ik daarom vraag is lek. Het verbruik van ruitensproeiervloeistof was navenant hoog, maar goed de km die ik maak en met al dat zout en later de regen heb ik dat niet gemerkt. Voor de rest worden de remmetjes voor gereanimeerd. Hele flikkerze zooi wordt vervangen, schijfjes en blokjes. Verder de normale dingetjes voor een grote onderhoudsbeurt.
Wordt vervolgd.
@NielsPHEV;
Is een optie.... Echter mijn beentjes en voetjes kan ik in de MB beter kwijt dan in de V60. (Daarom ook nu en V70)
@Paul; Géén idee....... Neem ik wel mee op mijn 'harde schijf'. Zal het tzt eens voorstellen.
Auto weer terug;
Alle sapjes vervangen
Alle filtertjes vervangen
Auto klinkt weer als nieuw..... Nu nog ff de laatste 60K er bij opzetten en dan nemen we afscheid van deze tot nu toe heerlijke en prachte auto. Tot nu toe veel plezier mee gehad. En ik hoop dat dat zo blijft.
Bij 180K gaat hij de handel in en gevoelsmatig wordt dit een export auto. BTW en BPM terug, km.stand terug draaien en auto weer 'duur' verkopen. Een ex-Hollander is altijd gewild in het buitenland.
Laatst gewijzigd door Hans oet Twent op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
“Carpe Diem”
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
- Fredraket
- 4th Gear member
- Berichten: 721
- Lid geworden op: 08.03.2015 - 00:55
- Locatie: Wierden
Die beginnen erg zeldzaam te worden. En wat doet het leasebedrag van een model dat niet meer wordt gemaakt? Dan zie ik een volle V60 D4 met automaat beter passen. Goed voor de voetjes en de beentjes en doet het lekker in DuitslandCarfreak schreef: Gewoon een laatste, rijk uitgeruste V70 nemen. Easy![]()

Groeten, Freddy
MY18 S90 D3 GT Momentum+; Intro line; 18"; Mussel blue en nog wat leuke opties
MY15 V60 D4 GT8 Ocean Race, Inscription Crystal White Pearl, Off Black leder met donkere hemelbekleding, Business Connect Pack, afneembare trekhaak
MY12 Peugeot 508SW 2.0 HDI 163pk BPL
Directie: MY98 Daihatsu Sirion 1.0DX MY08 Fiat Panda 1.2 Editione Cool
MY18 S90 D3 GT Momentum+; Intro line; 18"; Mussel blue en nog wat leuke opties
MY15 V60 D4 GT8 Ocean Race, Inscription Crystal White Pearl, Off Black leder met donkere hemelbekleding, Business Connect Pack, afneembare trekhaak
MY12 Peugeot 508SW 2.0 HDI 163pk BPL
Directie: MY98 Daihatsu Sirion 1.0DX MY08 Fiat Panda 1.2 Editione Cool
- Hans oet Twent
- 8th Gear member
- Berichten: 10511
- Lid geworden op: 18.12.2006 - 21:05
- Locatie: Twente
Wel de V70 heeft flink moeten werken sinds de beurt vorige week Dinsdag. Inmiddels ben ik 4000km verder.... ooops... het is en blijft een Fantastische auto. Heerlijk die 400NM die zorgen voor flink wat kracht, en daardoor is het rijden in de auto genieten met een hoofdletter G. Afgelopen weekend met de MG op de trailer erachter naar Ulm op en neer. SUPER! Deze week ook flink wat zakelijke kilometers door de bezoeken in België en Luxemburg. Nog steeds DIK tevreden met deze V70. Ook de handgeschakelde bak doet het goed... Een auto zonder al teveel spiegels en kralen maar alles klopt aan deze auto. Op naar de volgende beurt over ca 25K kilometer.
Laatst gewijzigd door Hans oet Twent op 01.01.1970 - 01:00, 2 keer totaal gewijzigd.
“Carpe Diem”
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge