Vader werkt nu in Spijkernissen. 400 km per dag..

Die van mij hadden ze scheef vastgezet, moet ook nog worden hersteld. Heb hier volgende week maandag een afspraak voor.Paul schreef:Dan hebben ze hem denk ik niet helemaal goed vast gezet bij het installeren van de Ipod
Ik moest even nadenken, maar jij doelt natuurlijk op mijn vraag of ik de type-aanduiding weg moest laten halen of nietGraph-x schreef:Gewoon doen, ik zou alleen Volvo laten staan.Hierdoor word het nog meer een wolf in schaaps kleren.
De kenner herkent hem toch wel aan zijn 2 uitlaten!
Als je het niet mooi vind koop je voor een paar tientjes nieuwe cijfers en letters.
Ben ik ook benieuwd naar Koots, vooral nu je ook nog de D5 in een V50 gewend bent... 'k Liep wel rond met de gedachte, maar gezien de huidige tijden wacht ik nog even af, de inruil is me te slecht gezien de km's en leeftijd en het motorenaanbod gaat binnenkort immers ook op de schop..... Vandaar ook nog geen proefrit gemaakt (doe ik pas als het echt zin heeft of net als jij als leenauto bij beurt oid) Toch vrees ik ergens dat het gewicht ook deze prachtige auto enigszins parten speelt. Als gezegd, ik hoor graag wat jij als "ervaren" V50 rijder er van vindt!Koots schreef:Vrijdag gaat hij voor de 30.000 km beurt, even wat TLC geven(en een paar kraakjes in het interieur wegwerken..). Krijg een XC60 D5 mee, ben erg benieuwd hoe dat rijdt.