Zo dom ben ik gelukkig nietThe Volvoboy schreef:Ik dacht o jee, Hakan zal de S60 toch niet tegen een boom hebben geparkeerdLaguna-S60 schreef:Pfff, bij het lezen van de titel dacht ik dat je jullie auto om een boom had gehangen joh

Zo dom ben ik gelukkig nietThe Volvoboy schreef:Ik dacht o jee, Hakan zal de S60 toch niet tegen een boom hebben geparkeerdLaguna-S60 schreef:Pfff, bij het lezen van de titel dacht ik dat je jullie auto om een boom had gehangen joh
I know Hakan..... Ooit gehoord van een kast en er boven op zitten? Ha ha ha geintje...... Ook ik zou het laten repareren. Echter bij mijn V70 denk ik van nou ja toe dan maar...... Als ik de kop/neus van mijn V70 zie dan heb ik wel iets van..... Maar ja ik heb hem zo gekocht en vind het wel goed.rsnhakan schreef:Ha ha ha? :oops:
Het is best een grote kras en je weet hoe zuinig wij zijn op onze autoGeen een deukje of een ander(e) kras(je)
JA dit is schadeMaar blijkbaar verstaan jullie onder "schade" heel iets anders dan ik Razz
Op tijd naar bed... :mrgreen:rsnhakan schreef:Gisterenavond de S60 even snel gewassen. (anders wordt hij gewassen, waar ik absoluut tegen ben) Morgenavond ophalen! In de tussentijd een E-klasse meegekregen. Met automaatWat voor motor erin zit weet ik niet, maar ik weet wel wat ik vanavond ga doen.