Krijg geen contact met Volvo Car Lease
Geplaatst: 24.11.2025 - 11:22
Hi,
Heeft iemand enig idee hoe contact te krijgen met Volvo Car Lease?
Ik heb een inhoudelijke vraag over een factuur die niet klopt maar er lijkt geen mogelijkheid te zijn om contact met ze te krijgen:
- info@volvocarlease.nl wordt nooit op gereageerd
- drivercare@volvocarlease.nl idem
- Als je naar het telefoonnummer belt kom je in een soort keuzemenu "loop" terecht. je komt altijd op hetzelfde punt uit en als je al ergens komt wordt er nooit opgenomen.
De website volvocarlease.nl geeft ook al een 404 wat mij doet denken dat Volvo zelf ook niet echt binding meer heeft met deze maatschappij.
Ik heb inmiddels het verzoek ook bij de Dealer neergelegd (Immers heeft de Dealer me naar hen verwezen) die de maatschappij via hun ingang heeft gevraagd contact met mij op te nemen. Vooralsnog is dat ook nog niet gebeurd.
Heeft iemand een manier om wel contact met ze te krijgen?
Voor de goede orde: Het is mijn 2e Lease auto via Volvol Car Lease maar heb nooit echt contact met ze hoeven hebben dus heb geen eerdere negatieve ervaringen. Wel zijn ze al een paar keer overgenomen.
Alvast bedankt!
P.s. Ik weet dat er hier een andwer recent topic over is. Ik heb een nieuwe aangemaakt omdat dat meer een klaag topic is en ik echt op zoek ben naar een mogelijkheid tot contact.
Heeft iemand enig idee hoe contact te krijgen met Volvo Car Lease?
Ik heb een inhoudelijke vraag over een factuur die niet klopt maar er lijkt geen mogelijkheid te zijn om contact met ze te krijgen:
- info@volvocarlease.nl wordt nooit op gereageerd
- drivercare@volvocarlease.nl idem
- Als je naar het telefoonnummer belt kom je in een soort keuzemenu "loop" terecht. je komt altijd op hetzelfde punt uit en als je al ergens komt wordt er nooit opgenomen.
De website volvocarlease.nl geeft ook al een 404 wat mij doet denken dat Volvo zelf ook niet echt binding meer heeft met deze maatschappij.
Ik heb inmiddels het verzoek ook bij de Dealer neergelegd (Immers heeft de Dealer me naar hen verwezen) die de maatschappij via hun ingang heeft gevraagd contact met mij op te nemen. Vooralsnog is dat ook nog niet gebeurd.
Heeft iemand een manier om wel contact met ze te krijgen?
Voor de goede orde: Het is mijn 2e Lease auto via Volvol Car Lease maar heb nooit echt contact met ze hoeven hebben dus heb geen eerdere negatieve ervaringen. Wel zijn ze al een paar keer overgenomen.
Alvast bedankt!
P.s. Ik weet dat er hier een andwer recent topic over is. Ik heb een nieuwe aangemaakt omdat dat meer een klaag topic is en ik echt op zoek ben naar een mogelijkheid tot contact.