gereden: T5, 1.8
Geplaatst: 22.01.2007 - 12:21
T5, 220PK:
Vermogen valt tegen als je bedenkt dat er een 2.5 liter Turbo inzit
Navraag gedaan bij de dealer (tvk) en die vertelden dat de auto ook geleverd kan worden met een chip die goed is voor 260 PK
De experience was redelijk maar niet baanbrekend, koppel onderin goed.
Wegligging: Prima wegligging, gezien de 18” velgen redelijk comfortabel.
Hier merk je echt dat de mechanisme grip fenomenaal is, vooral in de regen.
Er is heel wijselijk gekozen voor Pirelli Pzero banden, deze staan bekend om hun goede grip.
Algemeen: Afwerking goed, over alles is goed nagedacht. Ik reed tijdens zeer slecht weer, veel regen en wind toch bleef de C30 opvallend stil. Je hebt het gevoel dat je in een ruime auto rijdt aangezien de afmetingen mee vallen. Het sport pakket is erg goed vooral het stuur is mooi.
1.8, 125 PK:
Vermogen: hier merkt je dat de gewicht pk verhouding redelijk is (9,8 kilo per PK)
Je kunt er lekker mee rijden en inhalen vereist wel een schakel handeling.
Bovenin heeft hij het meest vermogen, onderin komt hij iets te kort om lekker te kunnen accelereren, maar dit ik logies gezien de koppel. Ik denk dat je in deze klasse niet zo’n experience kan verwachten voor dit geld. Ik raad mensen aan niet de 1.8 te nemen met grote velgen (18”)
Wegligging: Prima, genoeg grip! Onderstel stamp af van het fameuze ford focus onderstel.
Algemeen: De motor maakt opvallen meer geluid dan verwacht, wind en banden zijn stil genoeg.
Op dit moment ben ik bezig met een nieuwe lease auto, uiteraard een C30:
-2.0 Standard, Black + black bodykit (lak zwart)
-Bodykit
-17” R velgen (van de V70r en S60r)
-Sport stuur en versnellingspook
-Cruise controle
Vermogen valt tegen als je bedenkt dat er een 2.5 liter Turbo inzit
Navraag gedaan bij de dealer (tvk) en die vertelden dat de auto ook geleverd kan worden met een chip die goed is voor 260 PK
De experience was redelijk maar niet baanbrekend, koppel onderin goed.
Wegligging: Prima wegligging, gezien de 18” velgen redelijk comfortabel.
Hier merk je echt dat de mechanisme grip fenomenaal is, vooral in de regen.
Er is heel wijselijk gekozen voor Pirelli Pzero banden, deze staan bekend om hun goede grip.
Algemeen: Afwerking goed, over alles is goed nagedacht. Ik reed tijdens zeer slecht weer, veel regen en wind toch bleef de C30 opvallend stil. Je hebt het gevoel dat je in een ruime auto rijdt aangezien de afmetingen mee vallen. Het sport pakket is erg goed vooral het stuur is mooi.
1.8, 125 PK:
Vermogen: hier merkt je dat de gewicht pk verhouding redelijk is (9,8 kilo per PK)
Je kunt er lekker mee rijden en inhalen vereist wel een schakel handeling.
Bovenin heeft hij het meest vermogen, onderin komt hij iets te kort om lekker te kunnen accelereren, maar dit ik logies gezien de koppel. Ik denk dat je in deze klasse niet zo’n experience kan verwachten voor dit geld. Ik raad mensen aan niet de 1.8 te nemen met grote velgen (18”)
Wegligging: Prima, genoeg grip! Onderstel stamp af van het fameuze ford focus onderstel.
Algemeen: De motor maakt opvallen meer geluid dan verwacht, wind en banden zijn stil genoeg.
Op dit moment ben ik bezig met een nieuwe lease auto, uiteraard een C30:
-2.0 Standard, Black + black bodykit (lak zwart)
-Bodykit
-17” R velgen (van de V70r en S60r)
-Sport stuur en versnellingspook
-Cruise controle