MP3 op HU803.

In deze rubriek alle vragen en opmerkingen die met beeld en geluid te maken hebben voor alle modellen.
Plaats reactie
lennie
1st Gear member

Ik heb een V70 D5 2003, met een HU803 installatie.
Ik wil MP3 af kunnen spelen, en heb daarover dit forum afgestruind. Zie echter door de bomen het bos niet meer, doordat threads, zoals vaak op forums, op gegeven moment allerlei zijpaden inslaan en de hoofdzaak uit het oog verliezen.
Ik heb begrepen dat ik de beste kwaliteit en gebruiksgemak krijg als ik een IMIV en een iPOD aanschaf?
Blijft de vraag wat voor bekabeling daarbij hoort, en wat ik allemaal open moet breken en hoe, om een en ander in te bouwen. Ben handig genoeg, maar waarom opnieuw het wiel uitvinden.
Alvast bedankt.
crackedtooth
5th Gear member

lennie schreef:Ik heb een V70 D5 2003, met een HU803 installatie.
Ik wil MP3 af kunnen spelen, en heb daarover dit forum afgestruind. Zie echter door de bomen het bos niet meer, doordat threads, zoals vaak op forums, op gegeven moment allerlei zijpaden inslaan en de hoofdzaak uit het oog verliezen.
Ik heb begrepen dat ik de beste kwaliteit en gebruiksgemak krijg als ik een IMIV en een iPOD aanschaf?
Blijft de vraag wat voor bekabeling daarbij hoort, en wat ik allemaal open moet breken en hoe, om een en ander in te bouwen. Ben handig genoeg, maar waarom opnieuw het wiel uitvinden.
Alvast bedankt.
registreer je op de IMIV site..
en click smartshop

daar staan schema's uitgetekend met paar posities ipod en imiv.. en bijbehoren kabelpakket
check maar, dan zijn je vragen beantwoord
lennie
1st Gear member

Bedankt voor je reactie.
Ik heb me bij die iMIV site aangemeld en de verschillende locaties met bijbehorende bedrading bekeken.
Weet alleen niet welke bedrading wellicht reeds aanwezig is in mijn auto en moet ook nog uitzoeken hoe ik de verschillende plaatsen bereiken kan (wegnemen bekleding en zo).
Groet.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen A-V-N”