Pagina 1 van 1

Dynamic vs Sport Chassis

Geplaatst: 18.07.2007 - 11:02
door BeePke
Heb al heel het forum afgezocht en een groot deel van internet :razz:
maar nog geen afdoend antwoord gevonden op mijn vraag.

Wat zijn nu de verschillen tussen een Dynamic Chassis en een Sport Chassis (in België is het eerste een optie voor €200 en het 2e voor €300).

Zoals ik het voorheb:

Dynamic:
- veerpootbrug (Rally Bar)
- stuggere schokdempers

Sportchassis:
- Idem Dynamic +
- andere veren (=> verlaagd wagen met 2 cm)
- dikkere antirolstangen (zit dit aan de wielen?)

Wat is jullie mening?

Geplaatst: 18.07.2007 - 16:38
door kennethbril
Ik zou zeggen ga voor dynamic met een laag profief band. Sportief en toch nog wat comfort . sport is al ineens direct een pak harder en die 2 cm Zie je niet echt . Voel je wel

Geplaatst: 18.07.2007 - 16:46
door Sam
2cm zie je ECHT wel als je naast één staat zonder!

Geplaatst: 18.07.2007 - 16:52
door BeePke
Ben gewoon aan het afwegen. R-Design Pack komt met 17"-velgen (dit zou ik eventueel bestellen). Grotere velgen doe ik echt niet want volgens mij verlies je daardoor juist comfort. Wil gewoon weten wat het verschil juist is en eventuele ervaringen.

Geplaatst: 18.07.2007 - 17:03
door kennethbril
18 duimers onder de mijne . echt geen last van . en in de winter met 16 duimers . Er is wat verschil. En oké als er 2 volvo naast elkaar staan dan zie je dat de ene 2 cm lager is . Maar ja, sta jij iedere dag naast een andere Volvo? ik niet .

Geplaatst: 18.07.2007 - 17:05
door Sam
ik wel, sorry :)

Geplaatst: 19.07.2007 - 09:45
door BeePke
Ik heb ook veel kans om naast een Volvo te staan als ik naar het werk kom. Thuis staat er een Golf V naast van mijn vrouwke.

Geplaatst: 19.07.2007 - 14:23
door edraket
2 cm zie jeinderdaad direct. Standaard staan de auto's best hoog, maar die 2 cm eraf maakt het geheel wat dynamischer. Ik denk wel dat je dan ook andere dempers krijgt.