PB verstuurd!!steven.vuylsteke schreef: ↑30.11.2022 - 19:46 Nice, wil je of diesel eens in pm de details en kostprijs van dit product doorsturen. Na onze lange rit en bijna marjole... Euh ik bedoel roadkill, kan wat extra verlichting hier mss geen kwaad.
Wat heb je als laatste gekocht om je auto te verwennen ?
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 114
- Lid geworden op: 25.01.2022 - 18:48
- Bover
- 8th Gear member
- Berichten: 13820
- Lid geworden op: 11.01.2005 - 19:43
- Locatie: Auvergne France
ik doe het hier maar met de standard verlichting. Heb groot licht met Philips extra opbrengst gemonteerd en ben tevreden...Tegen een LED bar kan ik niet opschijnen..
Franse (auto)verhalen en XC70 viewtopic.php?t=83680&start=33960
Dieselpower France nog een echte 5 cilinder : XC70 D5 AWD MY 06.2012 Summum
ObbeTuning motor modificatie aan boord! EURO 5b.
Driving Volvo anno1995. Eerste Volvo 245 GLT
Dieselpower France nog een echte 5 cilinder : XC70 D5 AWD MY 06.2012 Summum
ObbeTuning motor modificatie aan boord! EURO 5b.
Driving Volvo anno1995. Eerste Volvo 245 GLT
- BraboFrits
- 5th Gear member
- Berichten: 1004
- Lid geworden op: 21.04.2014 - 16:39
- Locatie: Tilburg
Nieuwe ruitenwissers voor en achter. Komen vandaag binnen.
Voorheen FritsieV70
Volvohistorie:
- Heden: XC90 T8 model 2016 Inscription Magic blue, blond lederen interieur.
- Van 2014 tot 2020: V70 MY2011 D5 model 2012 Momentum
- Lang geleden: Volvo 240 DL station
- Nog langer geleden: Volvo 340 GL
Volvohistorie:
- Heden: XC90 T8 model 2016 Inscription Magic blue, blond lederen interieur.
- Van 2014 tot 2020: V70 MY2011 D5 model 2012 Momentum
- Lang geleden: Volvo 240 DL station
- Nog langer geleden: Volvo 340 GL
- diesel01
- 8th Gear member
- Berichten: 19847
- Lid geworden op: 22.05.2009 - 14:27
idem.Mike1 schreef: ↑30.11.2022 - 23:35PB verstuurd!!steven.vuylsteke schreef: ↑30.11.2022 - 19:46 Nice, wil je of diesel eens in pm de details en kostprijs van dit product doorsturen. Na onze lange rit en bijna marjole... Euh ik bedoel roadkill, kan wat extra verlichting hier mss geen kwaad.
V90 D5 AWD Inscription Polestar.
V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
-
- 7th Gear member
- Berichten: 5644
- Lid geworden op: 07.04.2021 - 12:53
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Member Overland Bound
https://www.overlandbound.com/
The real Diesel Power XC70 D5 AWD 2003 - Powered by OptiTuning Sverige AB -
Subaru Outback Touring 2023
Dodge Ram 1500 4x4 Crew Cab, Black Edition 2022
https://www.overlandbound.com/
The real Diesel Power XC70 D5 AWD 2003 - Powered by OptiTuning Sverige AB -
Subaru Outback Touring 2023
Dodge Ram 1500 4x4 Crew Cab, Black Edition 2022
- Fulaks
- 6th Gear member
- Berichten: 4097
- Lid geworden op: 31.07.2007 - 15:46
- Locatie: Antwerpen
Extra comfort (kan dat nog ?) voor onder de kerstboom. x 2, want het moet wel symmetrisch blijven hé
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
V90 D4 Inscription (2019); Mini Cooper (2012); V70 D4 (2014); V70 2.4D (2008); V70 2.4D (2002); Talbot-Toyota-Mitsubishi-Renault
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 114
- Lid geworden op: 25.01.2022 - 18:48
- diesel01
- 8th Gear member
- Berichten: 19847
- Lid geworden op: 22.05.2009 - 14:27
Hoe bevalt de GT 8 nu?
V90 D5 AWD Inscription Polestar.
V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 114
- Lid geworden op: 25.01.2022 - 18:48
Net weer thuis en vol verbazing… In Polestar Engineering Modus veranderd de T5 in de RB18…
Nu nog kijken wat de verschillen zijn in gewone Comfort modus.
- diesel01
- 8th Gear member
- Berichten: 19847
- Lid geworden op: 22.05.2009 - 14:27
Mooi he!
Ik heb een individuele stand er in staan, ss uit, stuurbekrachtiging op zwaar, remmen op strak.
Geef het een paar dagen en met half gas gaat het ding zo mooi door de versnellingen, het is dan net een ZF van BMW.
Ik heb een individuele stand er in staan, ss uit, stuurbekrachtiging op zwaar, remmen op strak.
Geef het een paar dagen en met half gas gaat het ding zo mooi door de versnellingen, het is dan net een ZF van BMW.
V90 D5 AWD Inscription Polestar.
V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 114
- Lid geworden op: 25.01.2022 - 18:48
Tom, ik las dat de verbeterde motorprestaties altijd actief zijn nadat de auto is geoptimaliseerd maar om te profiteren van de reactie bij loslaten van het gaspedaal, schakelsnelheid, schakelprecisie en gear hold, gaspedaalreactie en AWD-koppelverdeling, dan moet de Polestar Engineered- of sportmodus ingeschakeld worden. Hoe heb jij dit dan in jou individual stand gedaan?
- diesel01
- 8th Gear member
- Berichten: 19847
- Lid geworden op: 22.05.2009 - 14:27
Idd, polestar is actief in alle standen.
Maar om altijd in polestar stand te rijden gaat mij iets te ver.
Je hebt vast gemerkt dat het toerental word verhoogd, hij blijft langer in de versnellingen hangen, dat alles doet hij niet in de comfort stand.
Ik heb een eigen profiel met instelling, ss uit, stuurbekrachtiging op zwaar, remmen op dynamisch, motorinstelling op comfort.
Mocht ik eens vlot willen inhalen dan scroll ik even met het wieltje naar Polestar en dan staat het direct op scherp, hij gooit dan een paar versnellingen weg en is direct bij de les.
Maar continu Polestar stand is mij te veel aan/uit en onze Duitse staande korthaar, die altijd mee gaat, vind het niet heel leuk achterin.
Ik gebruik de laatste tijd ook wel de eco stand en zet dan in sensus de ss uit, enige nadeel is dat ook de Climate Control op eco gaat waardoor je vrij snel condens hebt met vochtig weer.
Dus dan toch maar individuele stand.
Maar om altijd in polestar stand te rijden gaat mij iets te ver.
Je hebt vast gemerkt dat het toerental word verhoogd, hij blijft langer in de versnellingen hangen, dat alles doet hij niet in de comfort stand.
Ik heb een eigen profiel met instelling, ss uit, stuurbekrachtiging op zwaar, remmen op dynamisch, motorinstelling op comfort.
Mocht ik eens vlot willen inhalen dan scroll ik even met het wieltje naar Polestar en dan staat het direct op scherp, hij gooit dan een paar versnellingen weg en is direct bij de les.
Maar continu Polestar stand is mij te veel aan/uit en onze Duitse staande korthaar, die altijd mee gaat, vind het niet heel leuk achterin.
Ik gebruik de laatste tijd ook wel de eco stand en zet dan in sensus de ss uit, enige nadeel is dat ook de Climate Control op eco gaat waardoor je vrij snel condens hebt met vochtig weer.
Dus dan toch maar individuele stand.
V90 D5 AWD Inscription Polestar.
V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 114
- Lid geworden op: 25.01.2022 - 18:48
Thanks Tom voor de uitgebreide uitleg!!diesel01 schreef: ↑06.12.2022 - 08:32 Idd, polestar is actief in alle standen.
Maar om altijd in polestar stand te rijden gaat mij iets te ver.
Je hebt vast gemerkt dat het toerental word verhoogd, hij blijft langer in de versnellingen hangen, dat alles doet hij niet in de comfort stand.
Ik heb een eigen profiel met instelling, ss uit, stuurbekrachtiging op zwaar, remmen op dynamisch, motorinstelling op comfort.
Mocht ik eens vlot willen inhalen dan scroll ik even met het wieltje naar Polestar en dan staat het direct op scherp, hij gooit dan een paar versnellingen weg en is direct bij de les.
Maar continu Polestar stand is mij te veel aan/uit en onze Duitse staande korthaar, die altijd mee gaat, vind het niet heel leuk achterin.
Ik gebruik de laatste tijd ook wel de eco stand en zet dan in sensus de ss uit, enige nadeel is dat ook de Climate Control op eco gaat waardoor je vrij snel condens hebt met vochtig weer.
Dus dan toch maar individuele stand.
Gisteravond nog kort ritje om boodschappen te doen zonder Polestar en het verschil in motor prestaties is dan in elk geval ook merkbaar in het midden bereik.
Maar met Polestar geselecteerd wordt het echt een heel andere auto!! Alleen jammer dat de AWD upgrade met meer koppel naar de achterwielen niet bijvoorbeeld gewoon in Comfort beschikbaar is. Vooral in de sneeuw of met de tandemasser erachter lijkt me dat een groot voordeel. Maar ja dat gaan we gewoon uitproberen!
Ga van de week ook nog spelen met de individuele stand en kijken wat de merkbare verschillen zijn.
Betreffende de ervaringen van jou Duitse Staander kan ik me goed voorstellen, bij optrekken met Polestar zit ie waarschijnlijk tegen je achterruit geplakt
Wij hebben een kleiner formaat hond maar die zit altijd op de achterbank. Heb daar een speciale badkuip model stevige gewatteerde honden deken (zwart dus past mooi bij interieur) die al het leer beschermd, zowel van de zitting, leuning, achterzijde voorstoelen en zelfs beide portieren. Daar zit ze met harnas in de gordel geklikt, ligt zacht en heeft steun tegen de achterbank leuning. Ook het feit dat ze dan positie heeft tussen de wielen geeft minder beweging dan dat ze in de achterbak zou zitten. En mocht er een keer eentje niet uit zijn doppen kijken en achterin de CC duiken dan heb ik daar liever bagage liggen dan de hond
Kost wel weer wat zo’n deken maar ja what’s new… niks is goedkoop voor de V90CC of de hond
- diesel01
- 8th Gear member
- Berichten: 19847
- Lid geworden op: 22.05.2009 - 14:27
Afgelopen jaar met de caravan alles in Polestar stand gedaan, nadeel is de diesel rekening, die bedroeg €754.64.
In Gigny sur Saone hele dikke buien met onweer gehad waarbij we op gras stonden en vanuit stilstand haaks rechtsom een heuveltje op moesten.
Dikke plassen en sporen van gasten voor ons die daar al problemen hadden gehad, het rechter voorwiel slaat 1x door, achter pakt over en met een heel klein beetje gas zonder te slippen het bultje op, caravan weegt 1700kg.
Ik houd altijd rekening met de hond en probeer stevig remmen en optrekken te vermijden, bochten zo vloeiend mogelijk maar hij blijft een hardgrondige hekel houden aan de V90.
BMW had enige jaren terug een reclame met een 535D M, een Weimaraner met een pothelm op, kan hem niet meer vinden op YT, zal wel weggejorist zijn.
In Gigny sur Saone hele dikke buien met onweer gehad waarbij we op gras stonden en vanuit stilstand haaks rechtsom een heuveltje op moesten.
Dikke plassen en sporen van gasten voor ons die daar al problemen hadden gehad, het rechter voorwiel slaat 1x door, achter pakt over en met een heel klein beetje gas zonder te slippen het bultje op, caravan weegt 1700kg.
Ik houd altijd rekening met de hond en probeer stevig remmen en optrekken te vermijden, bochten zo vloeiend mogelijk maar hij blijft een hardgrondige hekel houden aan de V90.
BMW had enige jaren terug een reclame met een 535D M, een Weimaraner met een pothelm op, kan hem niet meer vinden op YT, zal wel weggejorist zijn.
V90 D5 AWD Inscription Polestar.
V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 114
- Lid geworden op: 25.01.2022 - 18:48
Heb twee foto’s op internet gevonden van wat wij op de achterbank hebben. Aangezien de hond de enige bij ons is die achterin zit is deze altijd gemonteerd. Zijkanten bij de deuren kan je dus los ritsen en dan hangt ie op de dorpel zodat bij in en uitstappen de hond ook niks kan beschadigen.
Toen wij paar maanden geleden de tandemasser ophaalden had ik op binnendoor wegen de dynamic stand aan. Op de snelweg vervolgens switchen naar Comfort en reed ie net weer stukje zuiniger door. Bij verlaten snelweg weer terug naar dynamic wat gewoon comfortabeler rijdt. Dat wordt dus voortaan de Polestar stand
Toen wij paar maanden geleden de tandemasser ophaalden had ik op binnendoor wegen de dynamic stand aan. Op de snelweg vervolgens switchen naar Comfort en reed ie net weer stukje zuiniger door. Bij verlaten snelweg weer terug naar dynamic wat gewoon comfortabeler rijdt. Dat wordt dus voortaan de Polestar stand
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- 5th Gear member
- Berichten: 1724
- Lid geworden op: 05.02.2015 - 11:27
Wauw wat een badkuip op de achterbank. Maar de prijs zal wel gelijk liggen aan het volvo scheidingdrek plus het alu rek achter de zetel. Maar zo zieje, honden liefhebbers willen ook het veiligste en comfortabelste voor hun trouwe viervoeter
V70 - 2001 D5 163pk verkocht met 145k aan een vriend - terug gekregen met 285K klaar voor nog een ton
V70 - 2008 2.0D verkocht = PSA motor is geen Volvo! / XC70 - 2002 D5 - automaat- 275K van de vrouw. / XC70 -2008 D5 185pk : 276K MY2008
V90 CC - 2017 D4 -* Polestar * - Close to all inclusive
John Deere 2140 - 1982 + Belarus LTZ 55 - 1993
V70 - 2008 2.0D verkocht = PSA motor is geen Volvo! / XC70 - 2002 D5 - automaat- 275K van de vrouw. / XC70 -2008 D5 185pk : 276K MY2008
V90 CC - 2017 D4 -* Polestar * - Close to all inclusive
John Deere 2140 - 1982 + Belarus LTZ 55 - 1993
- Bover
- 8th Gear member
- Berichten: 13820
- Lid geworden op: 11.01.2005 - 19:43
- Locatie: Auvergne France
dat is een chique oplossing zeg en een hele achterbank.. Ons beest doen we maar achterin via de klep, echter mogelijk is dit beter afhankelijk van je model auto.
Mooi hoor!
Mooi hoor!
Franse (auto)verhalen en XC70 viewtopic.php?t=83680&start=33960
Dieselpower France nog een echte 5 cilinder : XC70 D5 AWD MY 06.2012 Summum
ObbeTuning motor modificatie aan boord! EURO 5b.
Driving Volvo anno1995. Eerste Volvo 245 GLT
Dieselpower France nog een echte 5 cilinder : XC70 D5 AWD MY 06.2012 Summum
ObbeTuning motor modificatie aan boord! EURO 5b.
Driving Volvo anno1995. Eerste Volvo 245 GLT
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 114
- Lid geworden op: 25.01.2022 - 18:48
Je hebt ze ook in 1/3 of 2/3 uitvoering zodat als je af en toe iemand meeneemt die er gewoon naast kan zitten. Onze hond heeft qua formaat waarschijnlijk genoeg aan een 1/6 afmeting maar ja je bent als een hond een prinses of niet dus vandaar de gehele achterbank
Het beschermt in elk geval goed, na bijna een jaar geen krassen op het leer of de deur panelen!!
Het heet een Doctor Bark en prijzen verschillen per afmeting en verkoper.
Een kennis heeft een keer een auto achterin gekregen met hoge snelheid terwijl zijn twee honden achterin de bagageruimte zaten, dat probeer ik te voorkomen dus dan maar één keer de uitgave doen!
Het beschermt in elk geval goed, na bijna een jaar geen krassen op het leer of de deur panelen!!
Het heet een Doctor Bark en prijzen verschillen per afmeting en verkoper.
Een kennis heeft een keer een auto achterin gekregen met hoge snelheid terwijl zijn twee honden achterin de bagageruimte zaten, dat probeer ik te voorkomen dus dan maar één keer de uitgave doen!