Pagina 1 van 1
Nieuwe V70 in Volkskrant commercial
Geplaatst: 09.09.2007 - 19:34
door mindbrother
Ik zag zojuist op de tv een commercial van de Volkskrant, waarin Martin Bril iets loopt te roepen over rontondes en met grote witte vraagtekens loopt rond te sjouwen. In de clip rijdt hij in een nieuwe V70, redelijk onopvallend gefilmd, maar net genoeg om te zien dat het om de nieuwe V70 gaat als je een beetje oplet. Hoezo slimme product placement? (Of zijn Volkskrant lezers geen Volvo rijders??)
Geplaatst: 09.09.2007 - 19:36
door mindbrother
Geplaatst: 09.09.2007 - 19:48
door Ben
Martin is Volvo-rijder. Die wil natuurlijk niets anders
Kijk maar:
http://www.martinbril.nl/archief/2007/0 ... volvo.html
Geplaatst: 09.09.2007 - 23:01
door drowel
Haha, hij komt inderdaad wel erg vaak vol in beeld!
Geplaatst: 10.09.2007 - 10:12
door Fulaks
"Volvo's zijn beschaafd, maar toch hardwerkend. Als je auto's met mensen zou kunnen vergelijken, is de Volvo een knoestige, wat onhandige man, met haar in zijn oren, die, als hij eenmaal na een paar glaasjes loskomt, verschrikkelijk geestig blijkt te zijn en ook nog goed kan dansen. "
Schitterend !
Geplaatst: 10.09.2007 - 10:36
door Battlecruiser
Dus zijn Volvo's niks voor Volkskrantlezers.
Geplaatst: 10.09.2007 - 12:19
door geestschrijver
Hebben die geen haar in hun oren?
Geplaatst: 10.09.2007 - 12:23
door geestschrijver
Geplaatst: 10.09.2007 - 20:07
door Thom
Volvo-rijders schijnen wel links georienteerd te zijn...dus dan gaat die match met de Azijnbode wel weer op...
Thom