Wie was er vanavond met een Volvo V40 in Almelo?

Stel hier alle niet-technische Volvo-zaken aan de orde. Technische vragen stel je in de rubriek van het betreffende model.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Michiel
2nd Gear member
Berichten: 76
Lid geworden op: 13.09.2004 - 00:45
Locatie: Almelo
Contacteer:

Vanavond iets voor 23uur in Almelo gezien;

Een vriendelijk zwaaidende/duim opstekende man in een donker (grijze?) Volvo V40 met xenon verlichting.. werkelijk schitterende wagen.

Ik reed in Almelo vanaf de woonboulevard richting snelweg. Na de bocht naar rechts kwam de V40 bijna naast me, maar kon me niet voorbij omdat ik het gaspedaal wat dieper intrapte..

Waar hij rechtdoor de snelweg op ging, sloeg ik linksaf. Terwijl ik nog voor het rode verkeerslicht stond te wachten, zwaaide de bestuurder nog even toen zijn verkeerslicht groen werd.. :)

Misschien iemand van het forum hier :?: -waar ik lange tijd niet meer geweest ben-

Stiekem ben ik erg nieuwsgierig naar de motor die er in zit. :D

Voor de herkenbaarheid even een foto van mijn Saabje (Sorry hiervoor :wink: :oops: )

Afbeelding
SAAB 9000 CD 2.3T Griffin Tuned by Abbott Racing Motorsport 265bhp

SAAB, built like a Mercedes, safe as a Volvo and so much cooler than a BMW. ©BBC
Gebruikersavatar
ps-amazon
6th Gear member
Berichten: 4512
Lid geworden op: 29.09.2004 - 15:05
Locatie: Loonse en Drunense Duinen
Contacteer:

vroeger noemden we dat gewoon sjans.....
Gebruikersavatar
Michiel
2nd Gear member
Berichten: 76
Lid geworden op: 13.09.2004 - 00:45
Locatie: Almelo
Contacteer:

ps-amazon schreef:vroeger noemden we dat gewoon sjans.....
Dat was het zeker :D 8)

Wel opvallend dat ik tot nu toe alleen maar sjans had met de Volvo & de SAAB-rijders..

De Audi/BMW/MB rijders die ik voorbij reed of voor bleef, reageerden toch wel heel anders :wink:
SAAB 9000 CD 2.3T Griffin Tuned by Abbott Racing Motorsport 265bhp

SAAB, built like a Mercedes, safe as a Volvo and so much cooler than a BMW. ©BBC
Plaats reactie

Terug naar “Volvo algemeen (niet technisch)”