Stotter, hik, inhouden en afslaan shit. OPGELOST
Geplaatst: 25.04.2008 - 16:33
Na mijn vorige posts over de problemen met mijn 440.
Nu dan eindelijk de oplossing.
De problemen: Inhouden, stotteren, afslaan en slecht tot niet starten.
Dingen gedaan om de oorzaak te vinden:
Wat niet eigenlijk...
Na een complete nacht hier in de buurt op het industrieterein aan het etteren geweest te zijn, en niet kunnen vinden wat het probleem zou moeten zijn. Toch maar even een paar uur geslapen. Om vanmorgen weer met frisse tegenzin verder te gaan.
Maargoed lang nutteloos verhaal. Toch maar is de brandstoftoevoer onder de loep genomen (wel in de schaduw
)
Bleek dat de doorstroom bij lange na niet de halve liter in 30 sec haalde.
Dit gemeten op de retour, daarna maar is even de aanvoer los, en dit was net manneke pis.
Dus moest de pomp wel zijn (hiep hoi)
Met veel pijn en moeite die K*T pomp eruit (waarbij ik de afdekkap van het pomphuis ook aan barrels heb (mooi extra vulgat) dus maar is kijken hoe dat weer dicht te krijgen)
Pomp uit de houder en filter schoon dus kon het niet zijn, eerste gedachte pomp kapot. Dus kapot is kapot kan best verder uit elkaar.
Na met een platte schroevendraaier het filter er af gewipt te hebben zie ik tot mijn verbazing dat de inlaat van de pomp compleet dicht zat. Met van allehande troep :S. Kon er niet echt in bij mijn gestoorde geest. Dus dat moest schoon. Erna alles weer ingebouwd en is een rondje gereden. TROMGEROFFEL en wat denk je????
HIJ IS WEER HELEMAAL OK.
Moraal van dit verhaal:
Kijk zeker ook even achter het benzinefilter (dus echt op de onderzijde van de pomp) dit kan dus zeer zeker ook een boosdoender geweest zijn.
Moet ik er wel even bij vermelden dat ik erg veel hulp heb gehad van mijn goede vriend Bart. Waarvoor dank.
Nu dan eindelijk de oplossing.
De problemen: Inhouden, stotteren, afslaan en slecht tot niet starten.
Dingen gedaan om de oorzaak te vinden:
Wat niet eigenlijk...
Na een complete nacht hier in de buurt op het industrieterein aan het etteren geweest te zijn, en niet kunnen vinden wat het probleem zou moeten zijn. Toch maar even een paar uur geslapen. Om vanmorgen weer met frisse tegenzin verder te gaan.
Maargoed lang nutteloos verhaal. Toch maar is de brandstoftoevoer onder de loep genomen (wel in de schaduw

Bleek dat de doorstroom bij lange na niet de halve liter in 30 sec haalde.
Dit gemeten op de retour, daarna maar is even de aanvoer los, en dit was net manneke pis.
Dus moest de pomp wel zijn (hiep hoi)
Met veel pijn en moeite die K*T pomp eruit (waarbij ik de afdekkap van het pomphuis ook aan barrels heb (mooi extra vulgat) dus maar is kijken hoe dat weer dicht te krijgen)
Pomp uit de houder en filter schoon dus kon het niet zijn, eerste gedachte pomp kapot. Dus kapot is kapot kan best verder uit elkaar.
Na met een platte schroevendraaier het filter er af gewipt te hebben zie ik tot mijn verbazing dat de inlaat van de pomp compleet dicht zat. Met van allehande troep :S. Kon er niet echt in bij mijn gestoorde geest. Dus dat moest schoon. Erna alles weer ingebouwd en is een rondje gereden. TROMGEROFFEL en wat denk je????
HIJ IS WEER HELEMAAL OK.
Moraal van dit verhaal:
Kijk zeker ook even achter het benzinefilter (dus echt op de onderzijde van de pomp) dit kan dus zeer zeker ook een boosdoender geweest zijn.
Moet ik er wel even bij vermelden dat ik erg veel hulp heb gehad van mijn goede vriend Bart. Waarvoor dank.