Pagina 1 van 1
Korting 2.4 ipv 2.0D
Geplaatst: 31.07.2008 - 22:36
door Peter-V70
Hallo,
Ik wil jullie deelgenoot maken van een extra aanbieding naast het profesional pack.
Als je nu de 2.0D zou bestellen is de wachttijd te lang. Volvo, Citroën, Peugeot en Ford gebruiken immers dezelfde motor.
Ik kreeg een extra korting boven op de packaanbieding van 1850 euro (incl BTW) en deze werd afgetrokken op de maandelijkse leasebedragen (ruim 40 euro). De actie loopt tot en met de kerst!
Succes!
Gr,
Peter
Geplaatst: 01.08.2008 - 23:50
door Peter-V70
Van mijn dealer begreep ik dat er asap 5000 V70 auto's moeten rijden voor een big-bang effect op de NL wegen. Als dit is gerealiseerd zal het snel gedaan zijn met de aanbiedngen. De auto zal het daarna weer op eigen kracht moeten doen, via de rijdende etalage van de snelwegen in NL.
Geplaatst: 02.08.2008 - 10:10
door couper
Ik heb inderdaad ook de 2.4D genomen ipv de D5. En dan, een anders chipsetje erin 1850,- euro korting en voor 499,- euro ben je met 220 pk heer en meester!
Geplaatst: 03.08.2008 - 22:17
door Peter-V70
Zeker weten couper!
We hebben dikke mazzel en een pracht kar onder onze kont ha!
Wanneer wordt jouw V70 gemaakt? Die van mij is vrijdag 1/8 officieel besteld na een maand duwen en trekken met contracten bij leaseMIJ.
De 8 weken levertijd zijn ingegaan!
Alleen mijn huidige contract loopt nog 14500 km. En dat wordt flink doorrijden de komende 8 weken omdat te halen.
Geplaatst: 03.08.2008 - 22:38
door bart simpson
Mocht er iets sneuvelen of mocht je uit de pas gaan lopen qua onderhoudskosten krijg je ING ook zeker op de koffie (accoord gaan met tuning zie ik ze iig niet doen)
Geplaatst: 03.08.2008 - 23:03
door Peter-V70
Bewijs het maar eens.. Wie eist die bewijst!
Via de PPC is het niet aan te tonen.
Daarnaast heb ik een franze getunde leeuw gereden en daaraan ging alles kapot. Dat komt door de tuning zou je denken.
Mijn collegae hebben de zelfde reparaties gehad als ik, soms wat eerder en soms wat later (zonder tuning).
Ene... ik rijd straks wel een Volvo, die ik zeker hoger inschat dan wat uit Frankrijk komt.
Ben wel benieuwd naar de ervaringen met de 2.0D in de Volvo, want daaraan heb ik niet veel lol beleefd.
Een kapotte turbo, roetfilter, veel emissie storingen, startmotor, spruitstuk, airco enz..
Geplaatst: 03.08.2008 - 23:19
door Johan s60
Mooie actie, die 2 Ltr zouden ze sowieso moeten verbieden in een volvo
Geplaatst: 03.08.2008 - 23:23
door Peter-V70
Bart, werk jij bij Volvo?
Geplaatst: 04.08.2008 - 07:55
door bart simpson
Peter-V70 schreef:Bart, werk jij bij Volvo?
overbodige vraag
Geplaatst: 04.08.2008 - 10:40
door director
Johan s60 schreef:Mooie actie, die 2 Ltr zouden ze sowieso moeten verbieden in een volvo
Waarom, rijdt prima en "strepentrekken" is in dit land al lang niet meer mogelijk.
Geplaatst: 04.08.2008 - 11:01
door Big Blue
bart simpson schreef:Peter-V70 schreef:Bart, werk jij bij Volvo?
overbodige vraag
Hij werkt er niet alleen, Bart belichaamt tevens de kritische noot binnen de Volvo groep............

Geplaatst: 05.08.2008 - 23:14
door Peter-V70
Excusses voor het stellen van de overbodige vraag Bart.
Geplaatst: 06.08.2008 - 09:01
door bart simpson
Johan s60 schreef:Mooie actie, die 2 Ltr zouden ze sowieso moeten verbieden in een volvo
de hele ontwikkeling rond het milieu en de CO2 uitstoot zeker gemist?
Geplaatst: 06.08.2008 - 09:07
door Johann
Johan s60 schreef:Mooie actie, die 2 Ltr zouden ze sowieso moeten verbieden in een volvo
Ik zou het zomaar met je eens kunnen zijn ware het niet dat juist de 2.0D indruk heeft gemaakt.
Ik heb met verschillende nieuwe V70's gereden waaronder ook de D5 en deze 2.0D maar de laatste liep toch veel mooier dan de D5. Het is geen snelheidswonder maar alles is precies goed om in NL's om zeep geholpen verkeersklimaat rond te komen. De D5 daarintegen voelde heel erg big brother aan en dan met name net na 't schakelen. Alsof er een scheidsrechter op de achterbank zit om de gasklep standen te bewaken. Echt verschrikkelijk irritant. En daarbij vielen mij de prestaties voor een dergelijk "dikke" diesel gewoon tegen.
Werkelijk, de 2.0D is een hele leuke auto. Je verwacht niets maar hij doet iets..

Geplaatst: 06.08.2008 - 09:25
door bart simpson
min of meer mijn eigen ervaring met die 2.0D, degenen die er een negatief "waardeoordeel" over hebben zijn doorgaans ook diegenen die er niet gereden hebben
Geplaatst: 06.08.2008 - 10:10
door Paul
Er zijn ook zat mensen die negatief spreken over de 1.6D en dan geef ik aan dat ik dat er in heb zitten en dan hoor ik altijd, dat meen je niet...
Geplaatst: 06.08.2008 - 10:15
door bart simpson
op basis van deze kortzichtigheid vormt men een "mening", niet echt een solide basis
Geplaatst: 06.08.2008 - 10:18
door Paul
ja precies
Geplaatst: 06.08.2008 - 16:34
door VolvoKramer
Motoren in een auto lijkt mij erg subjectief.
De een vindt het prettig om met een 'oversized' blok te rijden en de ander vind een wat minder sterke motor ook prima.
Ik kan me niet voorstellen dat die 2.0D een slechte vertoning is. Hij zal op het gebied van milieu/uitstoot en verbruik wel erg goed zijn. Qua prestaties waarschijnlijk minder dan een 200 pk (hoeveel is het eigenlijk?) sterke diesel.
Zakelijk rijd ik in een Passat met de lichtste diesel-motor variant: 105 PK. Wat mij betreft snel genoeg en comfortabel genoeg om hier in NL maar ook verre ritten mee te maken. 140PK of sterker vind ik echt niet nodig, maar wel leuk en kostbaar.
Gewoon een proefrit maken om je te laten overtuigen en niet enkel uitgaan van de specs in een brochure. Je bent soms in positieve zin verrast over de wat lichtere motoren (wat overigens een trend is die is ingezet: kleinere motoren met meer pk's maar een lager verbruik en een lagere uitstoot).