dvb-t mogelijk op rti van v50?

Alles over het aansluiten van TV, zowel origineel Volvo als via andere apparaten
Plaats reactie
flop
1st Gear member
Berichten: 43
Lid geworden op: 06.11.2005 - 21:59
Locatie: Brugge Belgie

hoi, vorige maand mijn v40 ingeruild voor een v50 bj2006 met high perf. audio.(hoe juiste modelnr te herkennen?)
is het mogelijk om dvb-t te zien op de ingebouwde rti?
mvg
filip
V50 16D 2006 met k.... roetfilter
Gebruikersavatar
Paul
Top Gear member
Berichten: 32863
Lid geworden op: 19.09.2004 - 00:38

Ja Bob van Volvotech is ermee bezig, je moet wel een TV ontvanger kopen en dergelijke. Maar het geluid over het systeem krijgen wordt volgens mij wel een dure opgave aangezien je geen AUX-in hebt.
Dan zou je een Dension oplossing moeten nemen is volgens mij 695 euro.
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design

MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY23 XC40 Pure Electric Plus
Gebruikersavatar
VolvoTech
7th Gear member
Berichten: 7671
Lid geworden op: 13.07.2007 - 00:24
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Inmiddels dus mogelijk!
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech



Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
Gebruikersavatar
denivan
2nd Gear member
Berichten: 113
Lid geworden op: 20.11.2007 - 15:25
Locatie: Antwerpen

Vraagje : als ik het goed voor heb is er dus al een 'propere' manier om beeld op het RTI scherm te krijgen (met een break-in/out/whatever box).

Maar is er ook een nette oplossing om geluid van een externe bron door de speakers te krijgen of ben ik aangewezen op de AUX-in in m'n armsteun ? (wat dus wil zeggen dat als je niet handig bent er draden door je interieur lopen)
Gebruikersavatar
VolvoTech
7th Gear member
Berichten: 7671
Lid geworden op: 13.07.2007 - 00:24
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Hoi!

Afhankelijk van bouwjaar auto en of je 6CD wisselaar hebt... kan er een andere optie zijn.

VBB : http://www.volvotech.nl/product_info.ph ... cts_id/136


Maar, initieel werkt natuurlijk de aux ingang, als die mooi aan het begin van de ingang wordt afgetapt (dus ver voor het stekkertje) en daar ge-isoleerd gekoppeld wordt aan een audio device wordt het allemaal ineens acceptabel.

Je kunt overigens met een klein stukje electronica (of zelfs een simpele schakelaar) regelen dat ook je aux ingang nog functioneel kan zijn.

Groet
Bob
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech



Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
Gebruikersavatar
denivan
2nd Gear member
Berichten: 113
Lid geworden op: 20.11.2007 - 15:25
Locatie: Antwerpen

VolvoTech schreef:Hoi!

Afhankelijk van bouwjaar auto en of je 6CD wisselaar hebt... kan er een andere optie zijn.

VBB : http://www.volvotech.nl/product_info.ph ... cts_id/136


Maar, initieel werkt natuurlijk de aux ingang, als die mooi aan het begin van de ingang wordt afgetapt (dus ver voor het stekkertje) en daar ge-isoleerd gekoppeld wordt aan een audio device wordt het allemaal ineens acceptabel.

Je kunt overigens met een klein stukje electronica (of zelfs een simpele schakelaar) regelen dat ook je aux ingang nog functioneel kan zijn.

Groet
Bob
Ben zelf wel een beetje techneut en interesseer me wel aan techniek en zo, maar heb jammer genoeg 2 linkerhanden.

Ken jij inbouwers die mooi de video box en aux aftapping kunnen plaatsen/inbouwen ? Ik ben Belg, maar regio Breda etc is geen probleem.
Gebruikersavatar
VolvoTech
7th Gear member
Berichten: 7671
Lid geworden op: 13.07.2007 - 00:24
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Hoi,

Nee sorry, anders dan de Volvo dealers (die wel de Video breakin box kunnen inbouwen, maar niet de aftakking gaan maken) ken ik zo niet in die regio.
Even doorrijden naar Schiedam is natuurlijk een optie...
Wel even mailen voor offerte/afspraak aub.
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech



Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
Gebruikersavatar
denivan
2nd Gear member
Berichten: 113
Lid geworden op: 20.11.2007 - 15:25
Locatie: Antwerpen

VolvoTech schreef:Hoi,
Wel even mailen voor offerte/afspraak aub.
Done :)
Plaats reactie

Terug naar “Televisie in de auto”