Upgraden performance audiosysteem

In deze rubriek alle vragen en opmerkingen die met beeld en geluid te maken hebben voor alle modellen.
Plaats reactie
Grutte Pier
1st Gear member

Welke mogelijkheden heb ik om een mooier geluid uit mijn HU650 te halen? (zonder de halve auto te verbouwen) In de voorportieren (S60 MY'05) zitten 'boven' een tweeter en 'beneden' een luidspreker, (hoewel het rooster suggereert dat er ruimte is voor 2 speakers). Ook in de achterportieren zit een luidspreker. Kan ik gemakkelijk 2 hoedenplankspeakers bijplaatsen? (plug and play?) Welke speakers en/of moet er sowieso een versterker (PA200?) worden geplaatst? (ook plug and play?) Graag jullie kennis, tips of ervaringen.

Mods break
Kop in HOOFDLETTERS wordt als SCHREEUWEN bestempeld en dus niet op prijs gesteld op forums.
M'n eerste Volvo
4th Gear member

Op www.volvos.nl staan alvast voorbeelden van speakers en versterkers, die je kunt gebruiken. Ik had in het begin slechts enkele speakers in de voordeuren en achterdeuren. Een erkend inbouwbedrijf heeft tweeters in de voordeuren bijgeplaatst en een extra set in de hoedenplank. Het resultaat mocht er al wezen ! En dat alles zonder extra versterker.
Ron

S60 2.4D Edition (MY 2004) - Premium Line - Scarab green pearl - Alpine IVA-W200Ri & NVE-N099P

Wat rijdt dat lekkerrrrrrrrrrrr......!!!
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen A-V-N”