Pagina 1 van 1

Vermoeide 440

Geplaatst: 11.10.2005 - 17:22
door Johan Braziltraveller
Mmm, hier was ie dan weer...

Na een tochtje gemaakt te hebben en een uurtje rust wil m'n beesje niet starten (17:22)...ja na enige overedingskracht start ie wel maar zo hoort het niet.

's Ochtends na een lange rust start hij altijd en direct!

Ik heb ondertussen in het vacuum-systeem een rubberen slangetje laten vervangen (service) (tussen gever en carburateur) deze was compleet dicht geslagen die zorgde er onderandere voor dat m'n toerental op den duur niet meer vast te houden was en de motor uiteindelijk afsloeg.

Iemand suggesties? 't Lijkt dus alleen te gebeuren als de motor warm is en minimaal een half uurtje stil heeft gestaan. 'k Kom dus wel direct weg bij een tussenstop aan bv een benzinepomp.

Afgelopen zaterdag 't zelfde ook meegemaakt toen met bijna een lege tank (1/8) en vandaag met halve tank.

[EDIT] 18:15 weer ff proberen...geen probleem

Geplaatst: 16.10.2005 - 13:21
door Johan Braziltraveller
Heren/dames kan een 'verkoolde' bougie dit verhaal sluitend maken?

Geplaatst: 19.10.2005 - 20:54
door edward
HI of de bougiekabels

al klaar :D :D

Geplaatst: 19.10.2005 - 22:23
door Johan Braziltraveller
edward schreef:HI of de bougiekabels

al klaar :D :D
Er zitten spliksplinternieuwe orginele volvo kabels op...6 november gaan we even met z'n allen onder de kap kijken. :)

Geplaatst: 29.12.2005 - 12:12
door wpee
1.7 carb 1989 met carb setje erop. Bekend probleem
Heb ik ook.

Enige oplossing is gas wat verder intrappen (half en niet pompen) en langer doorstarten.
Verder verschijnselen zoals jij beschrijft heb ik ook.

Wim