HELP!!! stroomtuitval V40

Geproduceerd bij NedCar in Born
Plaats reactie
Stefan vH
Starter

Ik heb een Volvo V40 uit 1996 met het volgende probleem

Als de auto koud is valt de opbrengst van de electra in een candans terug. Naarmate de auto warmer wordt, worden de intervallen tussen de terugvallen groter totdat ze op een gegeven moment ophouden en de stroomopbrengst goed is.

Dus alle de lampen en lampjes (zowel buiten als binnen) knipperen totdat hij goed warm is. 's Nachts rijden is hierdoor levensgevaarlijk.

Ik heb al een nieuwe dynamo, spanningsregelaar, accuklemmen en extra aardkabel gemonteerd maar dit levert geen verbetering op.

Ik ben ten einde raad, is dit een bekend probleem of heeft iemand een reparatievoorstel?
hadico
5th Gear member

Als dit gebeurt hoe is dan de spanning aan de accupolen blijft deze goed? als deze goed is denk ik dat je moet zoeken in de bedrading die het systeem voed dus van accu naar hoofdzekeringkast en van daaruit het interieur in.
En is het alleen de verlichting die knippert of het volledige boordnet? dus ook bv de blower etc?
Stefan vH
Starter

Alles knippert, dus de buitenverlichting, dashboard, blower, noem maar op,

Kortom alles.
hadico
5th Gear member

Wat doet op dat moment de spanning aan de accu? voltage?
Als ie daar goed is zal je toch moeten zoeken in de voeding die vanaf daar naar binnen gaat, ook al eens getest met een andere accu?
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V40 Classic”