ruimte dashboard

Geproduceerd bij NedCar in Born
Plaats reactie
dash
3rd Gear member

Mijn 440 heeft behoorlijk veel roestproblemen, en ik denk nu serieus na over een overstap naar een s of v 40.
Dan wel het type II wegligging schijnt wat beter te zijn dan die van de I

Maar nu de echte vraag.
Omdat in de 440 een cpc zit ingebouwd en ik deze graag op een zelfde manier passend wil maken in een s of v 40 zou ik graag de ruimte willen weten die onder de middenconsole zit.

Wat ik nu heb (maar dan met een andere skin)

Zo ziet hij er nu uit:
img
Afbeelding

Het mechnisme zit aan de onderkant van het kastje en tevens is het kastje naar onderen uitgebouwd om de draaiing van het scherm te kunnen opnemen. Onder het kastje zit het mechanisme dat het geheel inbeweging zet. En die ruimte liefst met foto zou ik van de s/v40 willen weten.

Alvast bedankt.
Bart Giesen
5th Gear member

Ja bij een S / V40 heb je ook een DUAL DINN aansluiting (voor b.v. de HU1205)... Dus vergelijkbare ruimte als wat je nu hebt
laheije
4th Gear member

Ik vrees dat het niet gaat passen omdat het scherm draait en zo veel ruimte is naar mijni dee niet bij de x40.
Huub
Wie schrijffouten vindt mag ze houden
dash
3rd Gear member

nog ff een paar extra foto's om het te verduidelijken:

Afbeelding
het aluminium is het stuk dat naar onder is uitgebouwd ten opzichte van het origineel.

Afbeelding
De onderkant, maar deze zou ook nog verder naar onder kunnen,
het frame brengt via de tandwielriemen de kracht over naar boven, zodoende zou eventueel het middenvakje voor de pook open kunnen blijven.
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V40 Classic”