Pagina 1 van 1
960 g 9
Geplaatst: 26.03.2009 - 16:52
door garage.rosbak
zag laatst bij het stoplicht; een 960, verlaagd, breed, heel gemakkelijk van z'n plek met type symbool: g 9.
iemand een idee wat dat voor iets was.
kenteken: JF-PT-89
vlgs rdw site 960 16v Turbo. maar dit leek sneller.
Re: 960 g 9
Geplaatst: 29.03.2009 - 20:52
door Jacow
garage.rosbak schreef:zag laatst bij het stoplicht; een 960, verlaagd, breed, heel gemakkelijk van z'n plek met type symbool: g 9.
iemand een idee wat dat voor iets was.
kenteken: JF-PT-89
vlgs rdw site 960 16v Turbo. maar dit leek sneller.
tunen tot boven de 200 PK.....sky is the limit met voorzorgsmaatregelen
(koppeling etc.)
groet,
Jacow
Geplaatst: 30.03.2009 - 09:52
door whitehorsekart
Een 960 16klepper heeft zonder turbo al 204 pk. Dus met turbo?
Geplaatst: 30.03.2009 - 19:11
door hadico
whitehorsekart schreef:Een 960 16klepper heeft zonder turbo al 204 pk. Dus met turbo?
204 NM bij 155pk voor de B 234f en B234g de B204ft heeft 190pk bij 280nm
Geplaatst: 30.03.2009 - 19:58
door Fat Rat
whitehorsekart schreef:Een 960 16klepper heeft zonder turbo al 204 pk. Dus met turbo?
verwarm em niet met de ongeblazen 960 24 klepper, deze leverd inderdaad 204pk. Volgens mij is er namelijk nooit een ongeblazen 16 kleppert geleverd in de 960...
Geplaatst: 30.03.2009 - 23:28
door Michael Oud
Klopt! In de eerste 960 was het of een B204GT (2.0 16v Turbo), die zescilinder 3 liter met 204 pk, en ook nog die D24TIC (Zescilinder diesel).