G3-Gas en S/V70 bj. 2000
Geplaatst: 07.04.2009 - 18:40
Hello Forum,
Ik heb nu een leasebak die ik kwijtraak. Ben dus heftig aan't bestuderen wat het nu moet worden. IK heb pas van een vriend in een S70 bj.-1998 gereden (G3-Gas)met 220k op de teller maar oh zo mooi en rijden als een tierelier. Die 5-cil. sound is besmettelijk.
Wat is nu wijsheid met die wetenschap: is het denkt u verstandig een S/V70 van 2000 te kopen (laatste classic modellen 2,5ltr) die goed op gas gaan. B.v. een S70 met 117k op de teller, Automaat en netjes onderhouden. Dat geldt ook voor een V70 bj.2000 138k op de teller beiden dealer onderhouden. Dan wil ik er nog 200k op zetten.
Kan ook diesel gaan rijden maar dan is de wegenbelasting ongunstig bij zo'n zware bak. Rij per jaar zo'n 20 a 25k-km.
Dank voor uw replay.
M.vr.gr DW.
Ik heb nu een leasebak die ik kwijtraak. Ben dus heftig aan't bestuderen wat het nu moet worden. IK heb pas van een vriend in een S70 bj.-1998 gereden (G3-Gas)met 220k op de teller maar oh zo mooi en rijden als een tierelier. Die 5-cil. sound is besmettelijk.
Wat is nu wijsheid met die wetenschap: is het denkt u verstandig een S/V70 van 2000 te kopen (laatste classic modellen 2,5ltr) die goed op gas gaan. B.v. een S70 met 117k op de teller, Automaat en netjes onderhouden. Dat geldt ook voor een V70 bj.2000 138k op de teller beiden dealer onderhouden. Dan wil ik er nog 200k op zetten.
Kan ook diesel gaan rijden maar dan is de wegenbelasting ongunstig bij zo'n zware bak. Rij per jaar zo'n 20 a 25k-km.
Dank voor uw replay.
M.vr.gr DW.