Pagina 1 van 1

Gps tov snelheids controle

Geplaatst: 21.05.2009 - 23:30
door Barry (Grillmeister)
Aanhakend op een "geliefd" onderwerp op het forum : http://www.spitsnieuws.nl/archives/tech ... eidsm.html

i rest my case...

Geplaatst: 21.05.2009 - 23:39
door Stinky
en wat was Uw case? :-k

geen idee waar je het over hebt. doe dan een link ofzo. :)

Geplaatst: 22.05.2009 - 00:08
door Thamar
Op alles zit een marge he, op GPS ook. De afwijking is zelfs 5-10m, moedwillig gedaan.
En trajectmeting, correcter kan niet eigenlijk. Men pakt een foto met de gesynchroniseerde tijd op plaats 1, met pakt ook één op plaats 2. Men weet de exacte afstand tot op de cm. Wat wiskunde er tegenaan en je weet exact hoe rap je reed.

De autostrades in Frankrijk zijn één grote trajectmeting via het principe van de peages...

Geplaatst: 22.05.2009 - 01:52
door Barry (Grillmeister)
Stinky schreef:en wat was Uw case? :-k

geen idee waar je het over hebt. doe dan een link ofzo. :)
Je hebt met je 1000+ posts, vast nooit eerder hier de discussies met allerlei iwabs gelezen over het zo hoog mogelijk op de vmax rijden en dan de marge erbij (gemeten op de gps) die bij hoog en bij laag volhielden dat je je bezwaar zaak tegen je bekeuring bij de rechter zou winnen....
Lijkt me dat die discussie nu wel over zal zijn... ("Gelukkig" kun je nu nog de boel traineren met de wob procedures, tot dat natuurlijk ook aan banden wordt gelegd...)
Thamar schreef:Op alles zit een marge he, op GPS ook. De afwijking is zelfs 5-10m, moedwillig gedaan.
En trajectmeting, correcter kan niet eigenlijk. Men pakt een foto met de gesynchroniseerde tijd op plaats 1, met pakt ook één op plaats 2. Men weet de exacte afstand tot op de cm. Wat wiskunde er tegenaan en je weet exact hoe rap je reed.

De autostrades in Frankrijk zijn één grote trajectmeting via het principe van de peages...
Exact, i rest my case.. :!: