zoekplugin voor firefox

Het IT hoekje. Voor probelemen met internet, PC, laptop etc etc. Dus niet voor Volvo problemen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
leip11
5th Gear member
Berichten: 1308
Lid geworden op: 29.01.2008 - 16:24
Locatie: hoogvliet
Contacteer:

ik gebruik firefox als browser. nou gebruik ik voor een ander forum een zoekmachine om makkelijk en snel iets op te zoeken.
nou dacht ik dit wil ik ook voor het volvo-forum.
ik weet niet zeker of het al bestaat maar ik heb het maar effe zitten knutselen. ik ben zeer tevreden met het resultaat.

hoe te installeren.
download het zipfiltje
pak het uit en plaats het xml bestaand in de map
C:\Program Files\Mozilla Firefox\searchplugins
als het goed is kan je nu rechtsboven aangeven dat je de zoekmachine kan gebruiken.

ik ga van de week kijken of ik dit ook voor ie kan maken.

graag jullie reactie hierop

timo
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
TIMO
waterpolo a way of life
440 1.8i DL E2 1994-2010 RIP 250.000km(1999-2010)
440 1.6i luxury-line 1995 143.000km (2010- )
v40 Papa's auto maar mag ook in rijde:P
Ford focus 1.6 EcoBoost (lease auto)
Gebruikersavatar
Mr. Ed
4th Gear member
Berichten: 576
Lid geworden op: 24.10.2008 - 09:55
Locatie: Drenthe

Gebruik je hiervoor Hyperwords 5.5.4.?

Trouwens, ik denk dat Ben er niet zo blij mee is. Deze functie 'omzeilt' de homepage waarschijnlijk en laat dat nu net de pagina zijn waar de advertentie-inkomsten vandaan moeten komen. Zelf maak ik me ook schuldig, ik gebruik nl. een adblocker (sorry Ben).
'Laten we het beestje maar gewoon bij de naam noemen......'

Volvo V70 2.4 170PK Aut5, 2001
Gebruikersavatar
gsx750r
6th Gear member
Berichten: 2549
Lid geworden op: 02.01.2009 - 00:44
Locatie: Bij Christina
Contacteer:

Ik vind het wel een handige plug-in. Zeker als ik ergens anders bezig ben en even snel iets op wil zoeken zonder het forum te hoeven openen. Maar hoewel ik er nooit problemen mee heb om in eerste instantie de problemen bij mijn evt. onkunde te zoeken vind ik de zoekfunctie op dit Forum werkelijk vreselijk primitief ! Als ik eerst middels het uitgebreid 'programmeren' van een zoekopdracht pas tot het gewenste resultaat kan komen ............., maar goed, daar is al genoeg over geschreven. 8)
Mr. Ed schreef:Gebruik je hiervoor Hyperwords 5.5.4.?

Trouwens, ik denk dat Ben er niet zo blij mee is. Deze functie 'omzeilt' de homepage waarschijnlijk en laat dat nu net de pagina zijn waar de advertentie-inkomsten vandaan moeten komen. Zelf maak ik me ook schuldig, ik gebruik nl. een adblocker (sorry Ben).
Ik gebruik ook een ad-blocker (Adblock Plus) en die geeft de mogelijkheid om hem aan of uit te zetten per site. Dus Mr. Ed ......... ik kán Ben gelukkig maken maar of ik dat ook doe ............ ? :twisted: :twisted:
MINI John Cooper Works ; Land Rover Defender Td5 110 HT ; Jaguar XK Coupé 4.2 V8 (staat volledig gepreserveerd in opslag) ; Iseki Landhope 165 trekkertje ; Motor: Harley Davidson Heritage Softail ; Toy for boys: Yamaha XT1200ZE.
Gebruikersavatar
leip11
5th Gear member
Berichten: 1308
Lid geworden op: 29.01.2008 - 16:24
Locatie: hoogvliet
Contacteer:

hoi,

als ik me daar aan schuldig maakt dan mag de plugin verwijdert worden.
ik gebruik helemaal niks. het is gewoon een klein stukje programma wat je in kladblok maakt en dan opslaat als xml. dit kan heel makkelijk ook voor een andere site gemaakt worden. zou je dat willen dan moet je me effe mailen.


bedankt trouwens voor de positieve reacties

timo
TIMO
waterpolo a way of life
440 1.8i DL E2 1994-2010 RIP 250.000km(1999-2010)
440 1.6i luxury-line 1995 143.000km (2010- )
v40 Papa's auto maar mag ook in rijde:P
Ford focus 1.6 EcoBoost (lease auto)
Plaats reactie

Terug naar “Off Topic IT”