Pagina 1 van 1

Klacht over dealer

Geplaatst: 12.07.2009 - 13:55
door dieselman
Hoi,

Op de site van mijn volvo dealer kan ik geen klachtenlink vinden, wel een e-mail adres maar ik vraag me dan af of het wel op de juiste plaats terecht komt.

Ik wil hier de dealernaam niet vermelden. Wellicht kunnen evt. verdere info / antwoorden via de pm plaatsvinden ?

Dieselman

Geplaatst: 12.07.2009 - 14:28
door Ben
Begin met een mailtje naar het genoemde e-mailadres. Dat is er voor zou ik denken. Je kunt ook even bellen met de dealer om het na te vragen.

Geplaatst: 12.07.2009 - 15:30
door denkweb
Bij vrijwel elke dealer staat tegenwoordig een bakje met klacht-kaarten op de balie. Zelf ben ik meer van het 'even binnenlopen'. Gezichten blijven in het geheugen bij mensen net zo lang hangen als 'zeurmailtjes'.

En anders is er de ouderwetse post nog!

Geplaatst: 12.07.2009 - 16:15
door Msuidgeest
Even los van de klacht itself, zonder te weten wat er aan vooraf gegaan is, kun je toch een afspraak maken voor een gesprek en daar je mening uiteen zetten aan de dealer?

Een briefje kan een onverwachte impact hebben en daarom gaat mijn voorkeur uit naar een gesprek. Tevens kun je elkaars emotie zien en zul je elkaar beter begrijpen.

Geplaatst: 17.07.2009 - 21:44
door dieselman
Het is een klacht over een afspraak bij de dealer zelf die niet werd nagekomen omdat het te druk was met 'potentiele' klanten dus ik heb toch maar een e-mail gestuurd. Het was niet de bedoeling zo zegt de dealer maar dat boeit mij niet zo. Je bent professioneel of niet.