Pagina 1 van 3
Uitlaat van niet zichtbaar naar zichtbaar
Geplaatst: 13.07.2009 - 18:18
door snorremans
Na rijp beraad toch maar de uitlaat(en) naar achteren zichtbaar gemaakt met RVS pijpen.
Geplaatst: 13.07.2009 - 18:26
door Fredhead
Ziet er netjes uit
Geplaatst: 14.07.2009 - 10:46
door Peter-V50
Met een andere onderbumper (nieuw woord?) wordt het nog mooier!
Geplaatst: 14.07.2009 - 18:45
door snorremans
Peter-V50 schreef:Met een andere onderbumper (nieuw woord?) wordt het nog mooier!
Waarom een andere onderbumper ? er zitten ook uitsparingen voor de uitlaatsierstukken, zoals ook in de orginele onderbumper zit.
Geplaatst: 14.07.2009 - 21:29
door Exeres
Mooi!! niet overdone ofzo, gewoon netjes! Knap werk!
Geplaatst: 14.07.2009 - 22:56
door hans98
Flint Grey, echt de allermooiste kleur!
Geplaatst: 17.07.2009 - 18:52
door snorremans
Vandaag het e.a bijgewerkt zie de verschillen

Geplaatst: 17.07.2009 - 19:32
door Paul
Is dit nu dezelfde als de T5 heeft?
Geplaatst: 18.07.2009 - 09:33
door snorremans
Paul schreef:Is dit nu dezelfde als de T5 heeft?
Hoi Paul,
Het lijkt erop uiteindelijk is het de orginele uitlaat van de 2.4 waar ik eerst een bocht aan heb gezet aan de linker kant, en daarna RVS pijp 60 mm aan gelast heb en uitsparingen in de bumper gemaakt.
De T5 heeft de uitlaat eindstukken meer naar beneden gericht
Geplaatst: 31.07.2009 - 19:17
door snorremans
Gisteren de pijpen wat op gerekt van 60 mm naar 80 mm, ik vond het aanzicht aan de achterzijde een beetje magertjes
Geplaatst: 31.07.2009 - 19:35
door Paul
Zou nog die metalen plaat van Van der Wulp achter je kenteken weghalen.
Geplaatst: 31.07.2009 - 19:40
door Edgar
Mooi hoor, zeker in 80mm. alleen jammer van de uitlaat in het midden
Geplaatst: 31.07.2009 - 20:51
door Paul
Ja dat kan echt niet

Geplaatst: 31.07.2009 - 21:59
door Edgar
:oops: hahaha
Ik ga het bericht maar niet editen... niet bedoeld, maar moet er zelf om lachen nu ik het terug lees. (niet eens een borrel op)
Geplaatst: 01.08.2009 - 18:52
door snorremans
Paul schreef:Zou nog die metalen plaat van Van der Wulp achter je kenteken weghalen.
Paul,
Ik begrijp hieruit dat je een antipatie tegen van der Wulp hebt?
De RVS plaat is van Carpoint dus ik laat 'm lekker zitten
Geplaatst: 02.08.2009 - 18:30
door Grootje
Vind het heel erg mooi staan!!
Zijn de uitsparingen even groot als het origineel?
Geplaatst: 02.08.2009 - 20:38
door Paul
snorremans schreef:Paul schreef:Zou nog die metalen plaat van Van der Wulp achter je kenteken weghalen.
Paul,
Ik begrijp hieruit dat je een antipatie tegen van der Wulp hebt?
De RVS plaat is van Carpoint dus ik laat 'm lekker zitten
Oh nee, heb niks tegen van der Wulp, maar die heeft heel vaak van die lelijke zilveren dingen om het kenteken. Waar ik werkelijk het nut niet van begrijp.
Geplaatst: 03.08.2009 - 18:30
door snorremans
Grootje schreef:Vind het heel erg mooi staan!!
Zijn de uitsparingen even groot als het origineel?
Ik denk het niet, ik heb de ronding van de pijp gevolgd en de bumpergaten uitgesneden
Geplaatst: 03.08.2009 - 21:55
door Grootje
wat was je allemaal kwijt om het zo te maken?
Je hebt alles heel netjes zelf gedaan dus dat heb je al vast kunnen besparen!
Geplaatst: 05.08.2009 - 09:46
door snorremans
Grootje schreef:wat was je allemaal kwijt om het zo te maken?
Je hebt alles heel netjes zelf gedaan dus dat heb je al vast kunnen besparen!
€ 15 voor de bocht en € 50 voor de eindsierstukken te samen