Pagina 1 van 1
Het is wit en....
Geplaatst: 17.07.2009 - 10:03
door redrooster
Geplaatst: 17.07.2009 - 10:42
door elco440
Het is wit en.... heeft 4 wielen

Geplaatst: 17.07.2009 - 10:55
door leip11
euh ik denk een trapwagen
timo
Geplaatst: 17.07.2009 - 14:46
door redrooster
Vliegt over de weg.
Deze wagen is van een DJ geweest en reed naar feesten toe op te spelen.
Kan mij er iets bij voorstellen. Alleen nog witte kleding er bij en het is klaar...
Geplaatst: 17.07.2009 - 15:24
door Driven2Shine
Het is wit en .... mag wel eens gewassen worden
Geintje
Geplaatst: 17.07.2009 - 16:34
door Blade
Mooi ding zeg ! Kleurtje staat er heel goed.
Nog effe de roest wegwerken op het linker-achter deurtje, en de linkerkant is volgens mij roestvrij.
Geplaatst: 17.07.2009 - 16:38
door redrooster
Onder aan de deur in het hoekje is het enigste puntje.
Deze wagen is écht keihard en roestvrij. Ik heb nog nooit zo'n goede gezien van deze leeftijd.
Geplaatst: 17.07.2009 - 16:50
door housekamp
ziet er idd strak uit. of heb je alleen maar de goeie kant op de plaat vast gelegd

en hoe oud is ze dan?

Geplaatst: 17.07.2009 - 17:38
door redrooster
17 jaar. Waar je ook kijkt, geen roest of beginnende roest.
Als ik er even mijn best op doe kan hij zo de showroom in.
Waarschijnlijk is de eerste eigenaar lang heel zuinig geweest
op de wagen en heeft hem binnen gehad. Dat moet ook wel
met 147.000 km op teller terwijl de tweede eigenaar hem voor
optredens gebruikte. Deze zal in de een of twee jaar dat hij hem had
veel KM hebben gemaakt.
Ook veel aan gedaan. Overal zie ik goed of vrij nieuwe onderdelen.
Ik lieg een beetje, het is weinig voorgekomen dat ik een auto van 17 jaar
in zo'n goede staat heb gezien. In de vele oude wagens,
vooral de 300 serie, zijn het er ongeveer twee geweest.
Het fijne is nu dat ik mij niet zozeer druk hoef te maken om de
buitenkant om zo wat kosten in de toekomst te maken ten aanzien van
de techniek.
Het koetswerk is het waard om in de toekomst kosten te maken om hem
optimaal te houden. Ik ben moe van roest. Het motiveert mij om deze
wagen lang in leven te houden. Mijn laatste was een 360 twee liter
motorisch in goede staat. Begon dat kreng weer aan alle kanten te roesten.
Als het allemaal heel lekker gaat laat ik hem volgend jaar misschien wel
een tectyl behandeling geven.
Geplaatst: 17.07.2009 - 18:04
door redrooster
Als laatste, nog een, niet kleiner gemaakt.
Mods-edit;Te grote foto's komen de bruikbaarheid en leesbaarheid van het forum niet echt ten goede, vandaar aangepast.
Geplaatst: 18.07.2009 - 22:41
door RampantBunny
hmm ziet er heel strak uit, maar heeft deze een klappertje gehad? Zie voor spatbord en deur, de lijn loopt niet 100% door
Geplaatst: 20.07.2009 - 19:27
door sjoerdb
toch maar wel je foto verkleinen want nu zien we precies waar er allemaal roest zit.
kentekenplaathouder vervangen voor eentje zonder reclame.
Geplaatst: 20.07.2009 - 21:34
door redrooster
Dat er een klein roest puntje onder in de deur zit.........
Geplaatst: 20.07.2009 - 22:03
door rene en erica
en toch zijn ze mooi in wit!!!!!ik zal morgen ook eens wat plaatjes schieten.
Geplaatst: 21.07.2009 - 11:50
door elco440
maar op dat roest plekje na ziet i er heel netjes uit.
Geplaatst: 21.07.2009 - 13:38
door redrooster
IK ben gewend in auto's te rijden met her en der gaten in het koetswerk, of aankomende gaten.
Ik zal als ik zin heb mij van de bank slepen om dit puntje weg te werken.
Maar, ik ben benieuwd naar meerdere foto's.
Geplaatst: 02.10.2009 - 23:40
door redrooster
De puntje bij beide deuren zijn weg. Zoals ik altijd doe en het langst meegaat. Goed kijken waarom het is geroest. Hier waren het dunne kitrandjes aan de binnenkant van de deur die loslieten en water door lieten. In de donker rode menie. Lang laten uitharden en later met mooi kwastje schilderen. Die donkerrode menie gebruiken ze ook bij schepen en dergelijke. Het beste wat er is.