Hallo,
Ik heb een raar probleem met mijn Volvo V70 2.5T bouwjaar 1997.
Als ik hem de eerste keer start (koud), dan loopt hij even 600 toeren stationair en slaat dan af. Als ik hem daarna meteen weer start, slaat hij meteen aan en loopt perfect.
Als hij warm is, start hij soms ook wat moeilijk. Het lijkt dan alsof hij moeite heeft om op gang te komen. Maar start wel en loopt wel meteen mooi stationair.
Normaal start je hem en schiet de toerenteller even omhoog, maar dit doet hij dan niet.
De accu en startmotor zijn goed.
Er staat geen foutcodes in. Ik heb laatst wel de atmospherische druk sensor vervangen. Dit probleem heeft hij ook sindsdien pas.
Misschien toeval? Iemand een idee waar ik het in moet zoeken?
Startprobleem V70 1997
- bernhard2
- 3rd Gear member
als je die druk sensor hebt vervangen, en het probleem is vanaf toen begonnen, zet dan die oude sensor er weer in... of desnoods een andere...
bij mijn v70 hebben ze het inlaathuis schoongemaakt... het zou ook kunnen zijn dat je LMM meter op zn einde is... die houd er niet in 1 keer mee op, maar wordt steeds slechter...
succes
bij mijn v70 hebben ze het inlaathuis schoongemaakt... het zou ook kunnen zijn dat je LMM meter op zn einde is... die houd er niet in 1 keer mee op, maar wordt steeds slechter...
succes