Pagina 1 van 1

Mooie 940 Malmö gezien die te koop is

Geplaatst: 25.09.2009 - 16:38
door hb1295
http://www.jpauto.nl/index.php?occasions=1

940; POLAR 2.3 AUT.

VOLVO 940 ESTATE TS-JS-14 op LPG en automaat.
Kleur: blauw
Ik heb er zelf ook een naar alle tevredenheid

Deze is veel nieuwer ( juli 1998 - 09-07-1998 ) en oogt verder aardig.
Misschien iets voor een van jullie voor erbij ?
Kilometerstand 229.354 km !

Geplaatst: 25.09.2009 - 21:10
door V70 D5-C30 2.4i
Heeft een Malmö niet standaard leer? Lijkt niet duur voor deze kilometerstand?

Geplaatst: 25.09.2009 - 21:37
door HSGHOR
Dit is inderdaad te mooi om waar te zijn, dus.........

Geplaatst: 25.09.2009 - 23:08
door 945i
Is geen G3, dat is een (groot) nadeel....

Geplaatst: 25.09.2009 - 23:28
door Fat Rat
dat is in principe voor E500 te fixxen 945i dus dat verdien je in een maand of 16 terug ofzo...

voor de rest ziet het er erg goed(koop) uit....
Zou er haast zelf over na gaan denken, maarja ben er nogsteeds niet uit of ik weer automaat wil of toch liever een handbak

Geplaatst: 25.09.2009 - 23:30
door 945i
Dat is waar, en een automaat kan ik je alleen maar aanbevelen, is heerlijk in zo'n auto.

Ziet er op de foto goed uit!

Geplaatst: 26.09.2009 - 08:18
door Jacow
V70 D5-C30 2.4i schreef:Heeft een Malmö niet standaard leer? Lijkt niet duur voor deze kilometerstand?
Inderdaad, de malmö heeft standaard leer en deze km-stand roept bij mij twijfels op.Kortom een NAP-uitdraai vragen lijkt me bij deze auto niet "onlogisch"
Zo niet, dan heb je een koopje, maar geen leer :P

groet,

Jacow

Geplaatst: 27.09.2009 - 11:52
door HSGHOR
Over de combinatie 940 met automaat kan ik alleen maar zeggen: altijd doen, rijdt geweldig relaxed! Past helemaal bij het karakter van de 940. En als het moet werkt de kick-down zodanig dat de auto zeer snel optrekt (tot verrassing van menig 'gti' rijder). Enige nadeel is dat ik vaak moet remmen en dat kost weer meer schijven en blokken. Maar dat weegt niet op tegen het comfort, het past echt bij de 940. Daarbij heb ik nog de combinatie lederen bekleding en cruiscontrol zodat het plaatje helemaal compleet is.

Succes, Eric :study:

Geplaatst: 27.09.2009 - 13:02
door Fat Rat
HSGHOR schreef:Over de combinatie 940 met automaat kan ik alleen maar zeggen: altijd doen, rijdt geweldig relaxed! Past helemaal bij het karakter van de 940. En als het moet werkt de kick-down zodanig dat de auto zeer snel optrekt (tot verrassing van menig 'gti' rijder). Enige nadeel is dat ik vaak moet remmen en dat kost weer meer schijven en blokken. Maar dat weegt niet op tegen het comfort, het past echt bij de 940. Daarbij heb ik nog de combinatie lederen bekleding en cruiscontrol zodat het plaatje helemaal compleet is.

Succes, Eric :study:
De combi automaat en LPT is inderdaad heerlijk, zeker met de CC erbij. Leer Ben ik iets minder fan van(had pluche veloers in m'n vorige wagen gebouwd) omdat ik het nogal plakkerig vind.

Geplaatst: 27.09.2009 - 13:44
door HSGHOR
Tja, leer kan een beetje heet zijn. De volautomatische airco compenseert dat ook wel weer. Leren bekleding en dan een pluche broek helpt ook ::lol:

Groet, Eric

Geplaatst: 27.09.2009 - 23:38
door piet22
De Malmo was een aktiemodel uit 1997 en deze 940 is uit 1998, dus het kan sowieso geen Malmo zijn. In 1998 waren de aktiemodellen de Nordic en de Limited Edition.

De Nordic had als extra: airco, roofrails, afsluitbare opbergruimte in de vloer, 15" LM velgen Pholus of Adhara, buitentemperatuurmeter, koplampwissers met sproeiers, buitenspiegels in exterieurkleur, metallic lak.

Dus ik denk dat dit een Nordic is. Nog steeds een mooie prijs als de conditie goed is!

Geplaatst: 29.09.2009 - 20:09
door whitehorsekart
Nou Piet, als mijn info klopt dan werden er helemaal geen 900's meer gebouwd in 1998.
Er zijn er nog wel een hoop op kenteken gezet in 1998 maar dat is wel wat anders. En om van de voorraad af te komen werden er inderdaad nog wat "actie" modellen gemaakt met extra's. Een Malmö kan zomaar in 1997 gebouwd zijn: vroeger was het nóg gekker: ik heb een 144 die in september 1971 van de band liep en pas in juli 1972 op kenteken kwam: "datum eerste toelating juli 1972"!

En verder: ik heb een ook 940 Malmö van augustus 1995, modeljaar 1996 dus.
Oh, ja, en het is een échte Malmö hoor!

Geplaatst: 29.09.2009 - 20:14
door bart simpson
de tot in 3e (of 4e) maand 1998 uitgeleverde 940's moesten besteld zijn laat 1997, er was zondermeer een modeljaar 1998 maar ook productie in het jaar 1998 als zodanig

Geplaatst: 29.09.2009 - 20:35
door hb1295
In mijn 740 zit geen electronica en dat vind ik geen nadeel gezien toch vaak de problemen die je bij electronica wel kan treffen.

Geplaatst: 29.09.2009 - 21:33
door DGB
... mh, lijkt nu al weg te zijn, dus daar hoef ik niet meer over na te denken.

Geplaatst: 29.09.2009 - 21:36
door piet22
Ik ben even langs geweest (werk in Rotterdam). De auto is goed gepoetst, maar ziet er matig uit. Flinke beschadiging op de motorkap. Radionantenne ontbreekt. Koplampruitewissers ontbreken. Motor is ook blinkend schoongepoetst. Toestand interieur matig.
Geen enkele documentatie aanwezig.
Auto werd mij voor 1750 aangeboden en heb niet het gevoel dat dit de bodem is.

Geplaatst: 29.09.2009 - 21:49
door hb1295
zo zie je dat een advertentie niet alles zegt en een recenter bouwjaar een slechtere auto laat zien dan een die veel ouder is.
Daarom heb ik zelf maar voor de dealer gekozen !

Geplaatst: 02.10.2009 - 19:24
door hb1295
mooie auto