Knipperlicht in spiegel V50

Technische onderwerpen die niet specifiek op een model betrekking hebben vindt je in dit hoofdstuk
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Eagletje
4th Gear member
Berichten: 674
Lid geworden op: 04.10.2009 - 18:19
Locatie: Overijssel, Hardenberg

De kunstoffen glaasjes van mijn V50-04 zijn wat verweerd/vergeeld. Zijn er meer mensen die deze ervaring hebben?
Wat is een leuk alternatief of gewoon nieuwe bestellen bij de dealert?

B.v.d.
Eddy
S60 D5 2003 automaat, stoelverwarming, sportstoelen, mimas.

S60 D5 2002, automaat.
V50 2.0D 2004
S70 2.5 10v 1998


Eddy
Gebruikersavatar
MauritsvdT
5th Gear member
Berichten: 1612
Lid geworden op: 23.09.2009 - 16:58
Locatie: Zeeuws Vlaanderen
Contacteer:

Hey Eddy,

Geen idee of er andere alternatieven zijn dan het (oranje) lampje vervangen door een 'blanke'.
Ligt het bij jou echt aan het glaasje?

Dan denk ik, dat er geen andere oplossingen zijn dan het eruit proberen te halen en nieuwe glaasjes bestellen.
Alleen !!! Weet ik niet of je die los kan bestellen eigenlijk, dat zou je eens na moeten vragen.
Ik vermoed bijna van niet.
Dan is misschien de enige oplossing om ze schoon te maken.

Van het weekend heb ik (als het goed is) die vervanglampjes binnen, eens proberen of ik ze ook kan vervangen.
De een zegt dat het te doen is, de ander vind het weer extreem lastig.
Update: MY06 V50 2.0D Momentum: Black Sapphire, 17"; Sculptor, Off Black leather, Xenon, led verlichting in/exterieur, HPS, navigatie, rondom getint, XC-grill, R-design remklauwen, mistlamp/koplampunits zwart, v o l v o kont, chip, K&N and still more to come ....
Gebruikersavatar
Frederik Welvaert
5th Gear member
Berichten: 1900
Lid geworden op: 10.10.2007 - 19:57
Locatie: Maldegem

Hey Eddy,
de mijne heeft hetzelfde. Het valt echter niemand op, tenzij ze vergelijken met mijn pa zijn V50 ernaast ('07 met ander type spiegels)
De dealer kan misschien nieuwe plaatsen, maar die kost ben ik niet van plan te doen.
Het lampje erin is inmiddels vervangen door een zilverkleurig lampje :) zelf gedaan, valt wel mee als je wat handig bent, alleen het terugplaatsen van de kap is wat moeilijker.
1995 Volvo 965 B6254S automaat
MY10 XC60 2.4D AWD Geartronic - Rica/Volvotune - VolvoTech Garmin GPS + RV cam
MY05 V50 2.0D
Gebruikersavatar
Eagletje
4th Gear member
Berichten: 674
Lid geworden op: 04.10.2009 - 18:19
Locatie: Overijssel, Hardenberg

@Maurits: ik bedoel echt de complete unit Maurits, is van kunststof(net als je koplampunits).

@Freddy: heb al geïnformeerd bij de dealer, kosten iets van 80,- voor 2 stuks. Alleen kunststof kap is niet te vervangen, hele dingetje moet dus.
Lijkt me niet zo moeilijk zelf te doen.....

Eigenlijk hoop ik op een paar mooie complete R-design units, via MP of zo.... :D
S60 D5 2003 automaat, stoelverwarming, sportstoelen, mimas.

S60 D5 2002, automaat.
V50 2.0D 2004
S70 2.5 10v 1998


Eddy
Gebruikersavatar
MauritsvdT
5th Gear member
Berichten: 1612
Lid geworden op: 23.09.2009 - 16:58
Locatie: Zeeuws Vlaanderen
Contacteer:

Zat ik eerst ook aan te denken.
Maar om er nu zilveren spiegels op te zetten terwijl de rest mooi zwart is lijkt mij niet echt staan.
Dan misschien in combinatie met de dakrail.
Update: MY06 V50 2.0D Momentum: Black Sapphire, 17"; Sculptor, Off Black leather, Xenon, led verlichting in/exterieur, HPS, navigatie, rondom getint, XC-grill, R-design remklauwen, mistlamp/koplampunits zwart, v o l v o kont, chip, K&N and still more to come ....
Gebruikersavatar
Eagletje
4th Gear member
Berichten: 674
Lid geworden op: 04.10.2009 - 18:19
Locatie: Overijssel, Hardenberg

Mmm, weet ik niet. Misschien kan er iemand hier leuk "shoppen"(Hjalmar ;-) )

Je hebt toch al zilvkleurig lichtmetaal?
S60 D5 2003 automaat, stoelverwarming, sportstoelen, mimas.

S60 D5 2002, automaat.
V50 2.0D 2004
S70 2.5 10v 1998


Eddy
Gebruikersavatar
MauritsvdT
5th Gear member
Berichten: 1612
Lid geworden op: 23.09.2009 - 16:58
Locatie: Zeeuws Vlaanderen
Contacteer:

Eagle Spiegel schreef:Mmm, weet ik niet. Misschien kan er iemand hier leuk "shoppen"(Hjalmar ;-) )
Je hebt toch al zilverkleurig lichtmetaal?
Ja, dat wel.
Alleen wil ik misschien volgend jaar met die andere wielen wel naar zwarte gaan met alleen nog een zilveren rand ofzo.
En persoonlijk vind ik de wielen toch weer iets anders dan andere zaken aan de auto.
De 'zilveren' grill is er ondertussen ook al uit, dus er blijft weinig zilver over op deze manier.
:wink:
Update: MY06 V50 2.0D Momentum: Black Sapphire, 17"; Sculptor, Off Black leather, Xenon, led verlichting in/exterieur, HPS, navigatie, rondom getint, XC-grill, R-design remklauwen, mistlamp/koplampunits zwart, v o l v o kont, chip, K&N and still more to come ....
Plaats reactie

Terug naar “Techniek niet modelgebonden”