iMIV LE geen advanced mode

In deze subrubriek vindt je alles over iMIV en apparaten uit dezelfde categorie
Plaats reactie
nielssiem
1st Gear member
Berichten: 15
Lid geworden op: 05.06.2009 - 15:41

Dag,

Ik krijg mijn iMIV LE niet in "advanced mode". Normaal zou dit moeten werken via het selecteren van de 3 indien deze in "simple mode" staat.
Geen resultaat... te lang drukken geeft de melding "voorkeurszender opgeslagen o.i.d."

Dit heeft wel gewerkt, ik heb alleen een paar verschillende ipods en iphones aan gehad. Weet niet of dat er iets mee te maken heeft.

Iemand een tip? Ik heb een HU850.

Niels
Gebruikersavatar
BlackcurrantV70
7th Gear member
Berichten: 8116
Lid geworden op: 06.05.2008 - 13:13
Locatie: Tussen EBBR en EBAW

Zet de raidio op de iMIV kanaal, dit kan CD chrg of SAT 1 zijn.

Zet het radio display d.m.v. de RDM knop op "simple mode"

druk dan 1 keer op pre selectie "3"

gebruik dan de >>| knop om naar de afspeel lijsten van de iPod te gaan.

Als je een afspeellijst gevonden hebt, laat dan de >>| knop los en na ongeveer 1 sec begint de iPod te spelen.

Je moet wel afspeellijsten op je iPod staan hebben anders werkt het niet, en ofwel gebruik je nummers voor je afspeellijst, ofwel text, maar dan mag het eerste teken geen nummer zijn.
Nu:
S90 D4 MY18 8 speed GT Inscription, Osmium Grey, blond/offblack interieur, Polestar Engineered.
C70 D3 MY11 6 speed GT , Twilight bronze, umbra/calcite leder, professional business pack, etc...

Vroeger:
XC70 D3 AWD MY12 6 speed GT, summum + enkele opties Twilight Bronze, offblack/blond
XC60 D3 AWD MY11 6 speed GT Summum + Xenium pack Black sapphire/offblack
V70 24D 163PK MY06 6 speed GT, Blackcurrant pearl
C70 20d MY10 Powershift magic Blue pearl
240 GL Estate MY87 6cyl diesel 300.000km
Gebruikersavatar
Hans
8th Gear member
Berichten: 10603
Lid geworden op: 31.07.2005 - 20:41
Locatie: Z.O.Brabant
Contacteer:

Ik herken het probleem. Ik krijg de boel ook niet meer in Advanced. Ook het vooruit skippen via het stuur of de radio gaat niet meer. Zodra ik de moeite neem om de software er opnieuw op te zetten werkt alles weer. Maar na een paar iPod wissels is het weer foute boel.

Lijkt te komen door de rotte aansluiting op mijn oude iPod.
Veni,Vidi,Nates calce concidi

Volvo V40 D2 MY2013
nielssiem
1st Gear member
Berichten: 15
Lid geworden op: 05.06.2009 - 15:41

hmm skippen werkt bij mij ook niet. Nieuwe software erop zetten? op de iMIV? Hoe doe je dat dan? Moet dashboard console er dan uit....
Gebruikersavatar
Johan
5th Gear member
Berichten: 1402
Lid geworden op: 29.02.2008 - 07:15
Locatie: NH

Waarom sturen jullie geen mail naar Bob van VolvoTech?

BMW 520D steptronic automaat, high executive, HiFi professional audio, sportstoelen etc. etc.
S60 2.5T Drivers Edition, Top line, Black Sapphire, Sportleder Light Sand, Premium Sound - IMIV, Geïntegr. Telefoon, Orpheus 17, MY2009.
S60 D5 Edition, black sapphire, nordborg light sand, electra 16, high performance audio MY2005.

Gebruikersavatar
VolvoTech
7th Gear member
Berichten: 7671
Lid geworden op: 13.07.2007 - 00:24
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Ja, waarom eigenlijk niet ;-)

Als auto even uit is geweest (iMIV ook uit) en er hangt een goede iPod aan, moet eea gewoon werken.

Kan best zijn dat als je tijdens 1 cyclus (dus auto aan, iMIV aan) meerdere iPods aankoppelt en er zit een "vage" tussen (die eigenlijk een resetje nodig heeft of waarvan de dock connector niet meer ok is) je in de problemen komt.

Maar goed, als alles uit is geweest en er hangt dus een frisse iPod aan... moet het allemaal werken.
Zo niet? Even mail graag.
(liever geen PM's).
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech



Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
Plaats reactie

Terug naar “iMIV-adapter - V50-S60/V70/XC70 tot MY07”