Pagina 1 van 1

Verschil dakstrips phase I en phase II

Geplaatst: 29.10.2009 - 12:12
door zoem
Hallo,

Ik heb op mijn 460 verschrikkelijke dakstrips zitten... Het is algemeen bekend dat die dingen gaan afbladderen.
Mijn vorige auto was een 440 phase I, en die had hier helemaal geen last van! (Voor zover ik mij kan herinneren) waren deze strips dan ook van massief plastic, ipv een dun folie-laagje.

Weet iemand of die strips ook op de phase II passen?
Is er uberhaupt een verschil?

Gr.

Geplaatst: 29.10.2009 - 15:34
door SchoutenCC
Vorm verschilt volgens mij aan het uiteinde bij de motorkap. Ph.I is wat hoekiger en abrupter, ph.II is afgeschuind en geleidelijker dacht ik.
Je kunt het proberen met een sloopexemplaar, kost je de kop niet, maar ze zijn sowieso anders. Of het gaat passen durf ik niet te beloven.

Geplaatst: 29.10.2009 - 16:32
door erik-hakkers
helaas dat gaat niet mooi passen heb ik ook al eens geprobeert met de 440 van mijn vriendin

Geplaatst: 29.10.2009 - 18:23
door zoem
Jammer... Die dingen zijn hun nieuwprijs niet waard, en van de sloop bladderen ze natuurlijk alsnog binnen no-time.

Geplaatst: 10.11.2009 - 21:32
door Volvo 445
Die dakstrips gaan wel passen, heb het zelf ook bij 1 van m'n auto's gedaan. Het is niet perfect, maar iemand die het niet weet zal het niet echt opvallen.

Waarom de latere slijten, volgens mij zijn die gespoten aluminium en de eerdere massief zwart plastic.

Geplaatst: 10.11.2009 - 21:50
door Hub440
Zat er al aan te denken ze helemaal blank te maken en te laten glimmen.

Iemand hier al ervaring mee?

Geplaatst: 10.11.2009 - 21:54
door leip11
op de meeting was er 1 die het zo gedaan heeft. kijk effe de foto's daar misschien is het te zien.

timo