Pagina 1 van 1
V70 T5 2.0
Geplaatst: 08.11.2009 - 09:37
door rico38
Hoi allemaal,
Ik zou graag wat info willen omtrent een v70 t5.
Ik kan een v70 t5 van 97 met 2.0 motor kopen:
Vraag 1 : Ik dacht dat de t5 altijd een 2.3 liter was met Hp turbo
2 : Hij heeft 330.000 gedraaid waarbij er bij 211.000 een G3 systeem is ingebouwd(Lpi)
Verder is hij aantoonbaar dealer onderhouden en een nette auto.
Zie link:
http://link.marktplaats.nl/294370302
Graag wil ik weten waar op te letten bij deze auto??
Weet wel dat er enorme km standen mogelijk zijn maar toch!
Alvast bedankt
Rico
Berichten: 1
Geregistreerd op: 07 2009 nov, 20:03
Geplaatst: 08.11.2009 - 09:53
door bart simpson
Dit is een italiaanse import, kilometerstanden dan al per definitie vaag.
Motor is nooit geleverd geweest in NL, hij is in 2006 pas ingevoerd, ben wel nieuwsgierig naar de historie van die 9 jaar ervoor.
Geplaatst: 08.11.2009 - 09:58
door Marc O.
Inderdaad Italiaanse import, maar daar hoeft niet persé iets mis mee te zijn. Km-stand is inderdaad wel, zoals Bart al aangeeft, bij die auto's altijd een onzekere factor. Kijk ook eens op het volvo850forum.nl, daar zul je een schat aan informatie vinden over dit type Volvo.
Geplaatst: 08.11.2009 - 14:01
door eddy3
2,0 T5 is ook in Belgie geleverd,in de 850,met 2,0 van 210pk.
Grtn Eddy
Geplaatst: 08.11.2009 - 14:11
door denkweb
Daar (Italie/Belgie) bepaald men op motorinhoud de belastingen, vandaar dat er gelijke motoren met minder cc's bestaan.
Geplaatst: 08.11.2009 - 15:34
door HSRN850
Ik zou persoonlijk niet heel snel gaan voor een T5 als ex-italiaan die na 9 jaar (2 ton) hier komt waarna er gas in komt. Al kan het een hele nette auto zijn, ik ging er nog niet naar kijken.
Het risico wat je neemt i.v.m. de onderhoudshistorie is vrij groot naar mijn idee.
Geplaatst: 08.11.2009 - 15:36
door bart simpson
denkweb schreef:Daar (Italie/Belgie) bepaald men op motorinhoud de belastingen, vandaar dat er gelijke motoren met minder cc's bestaan.
is het in Belgie niet op pk's?
Geplaatst: 08.11.2009 - 16:18
door eddy3
is het in Belgie niet op pk's?
Jaarlijkse autotaks = cilinderinhoud
BIV,eenmalig te betalen bij inschrijving=pk's of cilinderinhoud(hetgeen voordeligst uitvalt voor de staatskas.
Grtn Eddy
Geplaatst: 08.11.2009 - 16:31
door rico38
HSRN850 schreef:Ik zou persoonlijk niet heel snel gaan voor een T5 als ex-italiaan die na 9 jaar (2 ton) hier komt waarna er gas in komt. Al kan het een hele nette auto zijn, ik ging er nog niet naar kijken.
Het risico wat je neemt i.v.m. de onderhoudshistorie is vrij groot naar mijn idee.
Volgens eigenaar zitten de Italiaanse boekjes erbij en zijn voor groot deel ingevuld!
Geplaatst: 14.01.2010 - 09:17
door v40pokemon
HSRN850 schreef:
Het risico wat je neemt i.v.m. de onderhoudshistorie is vrij groot naar mijn idee.
Onderhoudshistorie is ook geen garantie voor hoe ermee gereden is. Je kunt nog zoveel onderhoud plegen, als je iedere dag volgas de oprit afrijdt zal dit pas na x-kilometers en x-jaren blijken.
Ik heb ook een italiaanse import (2007), maar op onderhoud is zichtbaar zeker niet bezuinigd!