Dit snap ik niet
Dit is een tulp-tulp aansluiting rechtstreeks op je radio stekker. Dit kan toch nooit werken?! Ik bedoel, hoe selecteer je op deze manier de AUX ingang op je radio?
Of is het zo dat hij het rechtsreeks op je twee voor speakers gooit, waardoor je in principe niets met je radio kan doen (Volume etc), en je met een beetje pech je radio beschadigd.
Te mooi om waar te zijn?.......
V50 Aux Input adapter €19.90
- 360Degreez
- 5th Gear member
- Christopher
- 3rd Gear member
Ik denk dat dit hetzelfde is als een ISO2Car voor je Parrot, maar bij deze moet je waarschijnlijk zelf alles uitzetten omdat je anders twee geluidssignalen door elkaar hebt.
Het tweede wat je zegt dus inderdaad.
Het tweede wat je zegt dus inderdaad.
S40 2.0D - Barents Blue Momentum
- 360Degreez
- 5th Gear member
Ja inderdaad, maar kan je dan wel het volume regelen met de radio.
Ik kan volgens mij de CD niet pauzeren zonder het volume op 0 te draaien.
Of ik moet de CD er helemaal uit te trekken.
Even hardop denken:
Zonder CD blijft hij op FM staan waarbij ik ook het volume niet omhoog kan draaien zonder dat de radio er zelf doorheen komt. Of ik moet een zender met 100% stilte opzoeken. Zou de publieke omroep een radiozender voor doven hebben?
Of zou de radio automatisch een AUX-Geluidsbron detecteren waarna ik een CD-Wisselaar optie krijg. Nee, daarvoor moet ook de dealer een stukje software installeren 'a € Veel,-
Misschien kan Volvo-Tech een licht werpen op dit ogenschijnlijk wonderbaarlijk stukje techniek in de vorm van slechts een paar draadjes.
Trouwens, de Parrot heeft zelf een mute-functie wanneer een telefoongesprek binnenkomt, ook werkt deze slechts over de voorspeakers meen ik mij te herinneren.
Ik kan volgens mij de CD niet pauzeren zonder het volume op 0 te draaien.
Of ik moet de CD er helemaal uit te trekken.
Even hardop denken:
Zonder CD blijft hij op FM staan waarbij ik ook het volume niet omhoog kan draaien zonder dat de radio er zelf doorheen komt. Of ik moet een zender met 100% stilte opzoeken. Zou de publieke omroep een radiozender voor doven hebben?
Of zou de radio automatisch een AUX-Geluidsbron detecteren waarna ik een CD-Wisselaar optie krijg. Nee, daarvoor moet ook de dealer een stukje software installeren 'a € Veel,-
Misschien kan Volvo-Tech een licht werpen op dit ogenschijnlijk wonderbaarlijk stukje techniek in de vorm van slechts een paar draadjes.
Trouwens, de Parrot heeft zelf een mute-functie wanneer een telefoongesprek binnenkomt, ook werkt deze slechts over de voorspeakers meen ik mij te herinneren.
- Frederik Welvaert
- 5th Gear member
Klopt niet, alle communicatie vanaf de cd speler verloopt via het glasvezelnetwerk. Er is geen analoge ingang op de versterker. Alle geluidssignalen (en bedieningssignalen) komen de versterker binnen via glasvezel.lancer schreef:Denk dat dit een aftakking is van de feed van de CD-wisselaar. Dan zou je je CD speler moeten stoppen als je de aux gebruikt
Dit kabeltje zal dan ook niet werken bij een C30/S40/V50
1995 Volvo 965 B6254S automaat
MY10 XC60 2.4D AWD Geartronic - Rica/Volvotune - VolvoTech Garmin GPS + RV cam
MY05 V50 2.0D
MY10 XC60 2.4D AWD Geartronic - Rica/Volvotune - VolvoTech Garmin GPS + RV cam
MY05 V50 2.0D
- Christopher
- 3rd Gear member
Werken zal het wel hoor... Maar je kunt hem denk ik niet aansturen. Je radio moet gewoon helemaal uit en je kunt iets met een eigen versterker aansluiten op de poorten. (MP3 speler, DVD-speler)
Op die manier krijg je toch geluid uit je speakers, maar heeft de radio van de auto er niets mee te maken.
Op die manier krijg je toch geluid uit je speakers, maar heeft de radio van de auto er niets mee te maken.
S40 2.0D - Barents Blue Momentum