En hoe zet je nu tijdens een noodgeval je alarmlichten aan?
Ik vind de Nordicauto oplossig dan toch beter, een TomTom op dezelfde plaats als de originele RTI. Is alleen moeilijker te bereiken, maar ja, tijdens het rijden mag je zowiezo je navigatie niet bedienen, toch
Ik ga nog steeds voor een origineel scherm met blackbox zoals de Garmin GVN53. Eerst nog even rondkijken voor een voordelige aankoop. (Misschien wordt het toch ook wel een VDO Dayton PC5200 met SD slots)
Achteraf navi in een V70 MY06 Update 23-04-2010 PICS
- PeerTronic
- 4th Gear member
- Berichten: 972
- Lid geworden op: 15.09.2007 - 21:00
XC90 T8 Recharge Inscription, Pine Grey, 09/2021, 20100 km
Mini Cooper Clubman, 06/2017, 62000 km
XC90 D5 AWD Geartronic Executive Sapphire Black, 09/2014, 84´500 km
XC70 D5 AWD Geartronic Summum Twilight Bronze, 04/2012, 96´000 km
XC70 2.5T AWD Prestige Line 2003, 268.500 km
Swiss test: Chuchichästli
Mini Cooper Clubman, 06/2017, 62000 km
XC90 D5 AWD Geartronic Executive Sapphire Black, 09/2014, 84´500 km
XC70 D5 AWD Geartronic Summum Twilight Bronze, 04/2012, 96´000 km
XC70 2.5T AWD Prestige Line 2003, 268.500 km
Swiss test: Chuchichästli
- Hans oet Twent
- 7th Gear member
- Berichten: 9883
- Lid geworden op: 18.12.2006 - 21:05
- Locatie: Twente
Knoppie alarm kun je nog makkelijk bereiken hoor. Als de TT er niet inzit is hij helemaal vrij. Budgettair is dit voor mij de beste oplossing. En ja, origineel is mooier, fraaier, netter, makkelijker. Maar ja het zat er niet in dus moest ik wat.PeerTronic schreef:En hoe zet je nu tijdens een noodgeval je alarmlichten aan?
Ik vind de Nordicauto oplossig dan toch beter, een TomTom op dezelfde plaats als de originele RTI. Is alleen moeilijker te bereiken, maar ja, tijdens het rijden mag je zowiezo je navigatie niet bedienen, toch
Ik ga nog steeds voor een origineel scherm met blackbox zoals de Garmin GVN53. Eerst nog even rondkijken voor een voordelige aankoop. (Misschien wordt het toch ook wel een VDO Dayton PC5200 met SD slots)
Weißes Fahrzeug aus Bayern; ein Fünfer Touring
Weißes #Move Up!
1969 MGB GT BRG Classic Rally Car
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 phev
Weißes #Move Up!
1969 MGB GT BRG Classic Rally Car
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 phev
- Welles
- 5th Gear member
- Berichten: 1172
- Lid geworden op: 10.03.2005 - 09:45
- Locatie: Utrecht
Ik vind Hans' oplossing mooier dan de "Nordicauto"-methode. Je moet op die plek een schermpje hebben dat automatisch omhoog komt, of niets.
S40 1.8 | 1997
S60 2.4 (170 pk) Intro Edition | Audio Line | 17” Amalthea (winter) | 16” Adrastea (zomer) | 2001 | Ash Gold Pearl (446)
Gedaan: RTI-scherm + Garmin GVN53 + achteruitrijcamera | V O L V O logo | klapsleutel | MY '05 koplampen | zonwering rondom achter[/size]
S60 2.4 (170 pk) Intro Edition | Audio Line | 17” Amalthea (winter) | 16” Adrastea (zomer) | 2001 | Ash Gold Pearl (446)
Gedaan: RTI-scherm + Garmin GVN53 + achteruitrijcamera | V O L V O logo | klapsleutel | MY '05 koplampen | zonwering rondom achter[/size]
- PeerTronic
- 4th Gear member
- Berichten: 972
- Lid geworden op: 15.09.2007 - 21:00
[-XWelles schreef:Ik vind Hans' oplossing mooier dan de "Nordicauto"-methode. Je moet op die plek een schermpje hebben dat automatisch omhoog komt, of niets.
Onzin, daar ben ik niet mee eens. Dat klinkt als een heilig huisje.
Het staat daar prima, niet optimaal, maar op een beter punt voor de aandacht op het verkeer en niets dat wordt gehinderd.
XC90 T8 Recharge Inscription, Pine Grey, 09/2021, 20100 km
Mini Cooper Clubman, 06/2017, 62000 km
XC90 D5 AWD Geartronic Executive Sapphire Black, 09/2014, 84´500 km
XC70 D5 AWD Geartronic Summum Twilight Bronze, 04/2012, 96´000 km
XC70 2.5T AWD Prestige Line 2003, 268.500 km
Swiss test: Chuchichästli
Mini Cooper Clubman, 06/2017, 62000 km
XC90 D5 AWD Geartronic Executive Sapphire Black, 09/2014, 84´500 km
XC70 D5 AWD Geartronic Summum Twilight Bronze, 04/2012, 96´000 km
XC70 2.5T AWD Prestige Line 2003, 268.500 km
Swiss test: Chuchichästli
- Welles
- 5th Gear member
- Berichten: 1172
- Lid geworden op: 10.03.2005 - 09:45
- Locatie: Utrecht
Klopt, maar ik bedoelde eigenlijk hoe het er uit ziet als de navigatie eraf is genomen...
Bovendien: het is niet echt een lekkere plek voor een Touch-Screen systeem natuurlijk, je moet er ver voor uit je stoel komen lijkt me.
Bovendien: het is niet echt een lekkere plek voor een Touch-Screen systeem natuurlijk, je moet er ver voor uit je stoel komen lijkt me.
S40 1.8 | 1997
S60 2.4 (170 pk) Intro Edition | Audio Line | 17” Amalthea (winter) | 16” Adrastea (zomer) | 2001 | Ash Gold Pearl (446)
Gedaan: RTI-scherm + Garmin GVN53 + achteruitrijcamera | V O L V O logo | klapsleutel | MY '05 koplampen | zonwering rondom achter[/size]
S60 2.4 (170 pk) Intro Edition | Audio Line | 17” Amalthea (winter) | 16” Adrastea (zomer) | 2001 | Ash Gold Pearl (446)
Gedaan: RTI-scherm + Garmin GVN53 + achteruitrijcamera | V O L V O logo | klapsleutel | MY '05 koplampen | zonwering rondom achter[/size]
- PeerTronic
- 4th Gear member
- Berichten: 972
- Lid geworden op: 15.09.2007 - 21:00
Kijk daar raak je nu de kern van het probleem. De twee punten die je noemt ergeren mij ook, daarom wil nog steeds het hele zaakje vervangen door een pop-up screen met een GVN53.Welles schreef:Klopt, maar ik bedoelde eigenlijk hoe het er uit ziet als de navigatie eraf is genomen...
Bovendien: het is niet echt een lekkere plek voor een Touch-Screen systeem natuurlijk, je moet er ver voor uit je stoel komen lijkt me.
Maar als ik moest kiezen tussen de Brodit houder en de oplossing zoals hierboven getoond....
XC90 T8 Recharge Inscription, Pine Grey, 09/2021, 20100 km
Mini Cooper Clubman, 06/2017, 62000 km
XC90 D5 AWD Geartronic Executive Sapphire Black, 09/2014, 84´500 km
XC70 D5 AWD Geartronic Summum Twilight Bronze, 04/2012, 96´000 km
XC70 2.5T AWD Prestige Line 2003, 268.500 km
Swiss test: Chuchichästli
Mini Cooper Clubman, 06/2017, 62000 km
XC90 D5 AWD Geartronic Executive Sapphire Black, 09/2014, 84´500 km
XC70 D5 AWD Geartronic Summum Twilight Bronze, 04/2012, 96´000 km
XC70 2.5T AWD Prestige Line 2003, 268.500 km
Swiss test: Chuchichästli
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 142
- Lid geworden op: 01.03.2009 - 20:38
Kijk daar raak je nu de kern van het probleem. De twee punten die je noemt ergeren mij ook, daarom wil nog steeds het hele zaakje vervangen door een pop-up screen met een GVN53.
het kan natuurlijk ook met een VDO 5700 of 5200. Veel goedkoper en makkelijker in te bouwen, 4 uurtjes en niet van origineel te onderscheiden!
- martin151070
- 1st Gear member
- Berichten: 18
- Lid geworden op: 14.07.2008 - 12:10
- Locatie: Reek (N-Brabant)
Hoi Volvofans,
Allen hebben zo hun eigen methodes, echter de mijne is echt het goedkoopste \:D/ \:D/ \:D/
Ik zal het uitleggen:
Op de site van mountbox.com staan prachtige klemmen die je op het luchtrooster klikt. NEEEEEEE het is niet gammel en NEEEEEEE je luchtrooster of houder breekt niet af. Je moet alleen ff met twee handen werken bij het plaatsen en eraf halen van je tomtom systeem (ik heb de XL )
Inclusief verzenden was ik nog geen 20euro kwijt en dan is het compleet !
In tegenstelling tot brodit (die werkelijk prachtige beugels heeft) komt de clip op 25 euro en de houder ook dus samen bijna 50euro Beetje duur toch?
Doe er je voordeel mee mensen (en je gemak)
grtzz
MartinT5
Allen hebben zo hun eigen methodes, echter de mijne is echt het goedkoopste \:D/ \:D/ \:D/
Ik zal het uitleggen:
Op de site van mountbox.com staan prachtige klemmen die je op het luchtrooster klikt. NEEEEEEE het is niet gammel en NEEEEEEE je luchtrooster of houder breekt niet af. Je moet alleen ff met twee handen werken bij het plaatsen en eraf halen van je tomtom systeem (ik heb de XL )
Inclusief verzenden was ik nog geen 20euro kwijt en dan is het compleet !
In tegenstelling tot brodit (die werkelijk prachtige beugels heeft) komt de clip op 25 euro en de houder ook dus samen bijna 50euro Beetje duur toch?
Doe er je voordeel mee mensen (en je gemak)
grtzz
MartinT5
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- V70/2.4D/2003
- 8th Gear member
- Berichten: 16544
- Lid geworden op: 03.12.2009 - 11:03
- Locatie: Noord-Groningen
Wat was er mis met het 100.000 stratenboek?
V70 D3 MY12, Caspian Blue
Vigilat ut quiescant
Vigilat ut quiescant
-
- 3rd Gear member
- Berichten: 308
- Lid geworden op: 13.03.2009 - 20:11
- Locatie: Rilland
- Contacteer:
Daar is geen passende beugel voor om te monteren op het luchtroosterV70/2.4D/2003 schreef:Wat was er mis met het 100.000 stratenboek?
V70 D5 '02 en V40 D2 Ocean Race '16 / V40 D2 '13 / 945 2.3 LPG-G3 '94 / S80 D5 '04
245 2.3 '93 / S80 2.5D '99 / V70 2.5D '99 / 945 2.3 LPG '93
245 2.3 '93 / S80 2.5D '99 / V70 2.5D '99 / 945 2.3 LPG '93
- Hans oet Twent
- 7th Gear member
- Berichten: 9883
- Lid geworden op: 18.12.2006 - 21:05
- Locatie: Twente
Ik heb de voedingskabel onder het rooster door, even ruimte in vijlen, achter de radio liggen. Vanaf de radio prik getrokken en daarop een sigarettenaansluiting gemaakt. Vervolgens de standaard kabel daar ingedrukt. Het zit superstrak!
Weißes Fahrzeug aus Bayern; ein Fünfer Touring
Weißes #Move Up!
1969 MGB GT BRG Classic Rally Car
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 phev
Weißes #Move Up!
1969 MGB GT BRG Classic Rally Car
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 phev