voorgenomen om daar zaterdag naar te kijken, dacht dat het een verlichtingsschakelaar was of lampjes.
Deze bleek te werken, zekering klapte er wel steeds uit, dus kortsluiting zoeken.
nadat ik even weggelopen was en weer terug kwam kwam er allemaal rook uit de kofferbak zetten :shock: snel auto van contact af kofferbak los vlug kijken welke kant meeste rook wegkwam, dit was dus rechtsachter.
Vlug de bekleding losgetrokken bleek een kabelboom van de sidemarkers opgebrand te zijn. deze liep echter tegen de binnenbekleding aan, ik ben blij dat het gebeurt is terwijl ik er bij stond en niet onderweg :oops: .
afijn uitzoeken dus waarom de kabelboom is opgerookt, side marker rechts achter eruit gehaalt de verbinding bekeken die ik gemaakt had ivm white side markers dit zag er allemaal goed uit

kabelboom er verder uitgetrokken bleek achter mijn soldeer verbinding nog 1 te zitten van de vorige eigenaar (vermoedelijk bij apk of beurt kapotte sidemarker gehad) wel gesoldeert maar niet goed geisoleerd :x kortsluiting vanaf daar door water en vocht.
nieuwe kabelboom getrokken en alles werkt weer

(alleen nog een brand lucht in de kofferbak)
moraal van het verhaal isoleer alles dus goed

wat foto's

de boosdoener