Aansluiten Parrot op HU 1205???

Alles over Audio - Video, Navigatie en communicatie in de auto
Plaats reactie
Martinvdb
Starter

Net een mooie Parrot Mki9200 gekocht en even gekeken of dit makkelijk aan te sluiten was op de MKi9200. Dit was een wat naieve gedachte :-( Compleet andere stekkers moeten er achter in de radio dan die aan de parrot bluebox zitten. Kan iemand me adviseren wat voor verloopkabels ik zou moeten kopen en waar? Alvast bedankt.
Groet,
Martin
VolvoTech
7th Gear member
Contacteer:

Opgelost?
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech

Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
Quincy2003
Starter

Ik zit nu met hetzelfde issue, dus zou graag willen weten wat er mogelijk is.

Bij mij is de Parrot aangesloten doormiddel van een adapterkabel tussen de Volvo stekkers en de HU-1205. De MKI9200 speelt ook muziek af via de voorste speakers, maar dat is natuurlijk niet goed genoeg als je een Premium Sound System hebt. Nu heb ik online al gelezen dat er een alternatieve uitgang op het blauwe Parrot kastje zit, waarmee je het geluid niet via de Parrot-versterker laat lopen, maar naar een andere versterker.

Ik weet dat er voor verschillende radio's kabels zijn die de CD-wisselaar ingang omzetten naar een AUX-in.

Is er ook zoiets voor de HU-1205, ik hoef geen complete IPOD-functionaliteit, ik heb namelijk geen IPOD.
VolvoTech
7th Gear member
Contacteer:

Dag,

Beste hiervoor is de MII:
http://www.volvotech.eu/product_info.ph ... cts_id/128

Je moet wel RCA connectoren solderen aan de lijn uitgang van de Parrot, want die zitten er niet aan standaard. Beste is dan zo dicht mogelijk bij de Parrot stekker een RCA kabel te solderen zodat je zo snel mogelijk " shielded " de auto in gaat met je kabel.
www.volvotech.eu

Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Quincy2003
Starter

Kan ik deze aansluiten op de HU1205 met navigatie, omdat er op de site staat: Excl. RTI
VolvoTech
7th Gear member
Contacteer:

Jazeker.
www.volvotech.eu

Plaats reactie

Terug naar “Audio - Video - Navigatie - Communicatie”