Distributieriem bestellen

Geproduceerd bij NedCar in Born
Plaats reactie
Martijnb
2nd Gear member

Hallo
kan iemand mij vertellen wat een distributieriem met spanrollen kost voor mijn S40 bj 2001 en waar ik die dan het best kan bestellen.
Iemand wil mijn riem nl vervangen voor 150,- maar dan moet ik wel zelf voor de materialen zorgen.
Thanks
Ramon&Ramon
7th Gear member

Dat is een flinke prijs voor anderhalf uur werk!
Martijnb
2nd Gear member

hoe kom jij erbij dat het maar 1,5 uur werk is?
Ik zal niet zeggen dat dit niet waar is hoor maar ik ben erg benieuwt wat jij weet.
Ik heb nl meerdere "beunhazen" benaderd maar die komen allemaal op een hoger bedrag uit!
Als jij iemand weet die het voor minder doet in de buurt van 's-Hertogenbosch hoor ik het graag van je.
Bart Giesen
5th Gear member

Omdat Ramon een oudgediende Volvo-monteur is geweest een nu die-hard stoep sleutelaar is die nog geregeld mensen voor weinig helpt ;-) Vandaar dat hij die anderhalf uur weet te noemen.

V.w.b. de onderdelen; koop het gewoon bij de dealer. En pak meteen de multi-riem mee. Moet er toch af, kun je dan net zo goed meteen vervangen :)
Ramon&Ramon
7th Gear member

Bart Giesen schreef:Omdat Ramon een oudgediende Volvo-monteur is geweest een nu die-hard stoep sleutelaar is die nog geregeld mensen voor weinig helpt ;-) Vandaar dat hij die anderhalf uur weet te noemen.

V.w.b. de onderdelen; koop het gewoon bij de dealer. En pak meteen de multi-riem mee. Moet er toch af, kun je dan net zo goed meteen vervangen :)
Als je iets neerzet Bart,doe het dan goed.
Ten eerst ben ik geen stoepsleutelaar en ten tweede reken ik niks voor een advies of wat dan ook,dat zou jij toch moeten weten!
Ramon&Ramon
7th Gear member

Martijnb schreef:hoe kom jij erbij dat het maar 1,5 uur werk is?
Ik zal niet zeggen dat dit niet waar is hoor maar ik ben erg benieuwt wat jij weet.
Ik heb nl meerdere "beunhazen" benaderd maar die komen allemaal op een hoger bedrag uit!
Als jij iemand weet die het voor minder doet in de buurt van 's-Hertogenbosch hoor ik het graag van je.
Het is inderdaad anderhalf uur werk en de tijd die er bij Volvo voor staat,wijkt niet af van de tijd die ik opgeef..
Martijnb
2nd Gear member

En Ramon , dan weet jij ook vast wel wat er dan allemaal vervangen moet worden en wat de materiaalkosten dan zijn.?
Ik hoor dat graag van je want nu zie je maar dat ik dus bijna 150,- had betaald voor 1,5 uur werk!
Wegens financiele toestand was ik eigenlijk van plan om alleen de essentieele onderdelen te vervangen en niet alles wat de monteur tegenkomt en event. stuk zou kunnen gaan. snappie?
Ik hoor graag van u.
Mvg Martijn
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V40 Classic”