even voorstellen
Geplaatst: 20.07.2010 - 00:25
Net terug van vakantie, gele platen had hij al de week voor vakantie, erg scherp een origineel windschot gescoord op ebay.de, veerpootbrug besteld bij Verkerk en meteen gemonteerd - en gelukkig is het lekker weer. Kan ik lekker open rijden.
Na sinds 1992 cabrio gereden te hebben (eerste was een zwarte Golf 1 uit de laatste productiebatch die ik zakelijk reed) ofwel als leaser ofwel als 2e/3e auto moest er als 3e auto weer een cabrio komen. Ik rij eigenlijk het hele jaar open, tenzij het heel hard regent (en als ik onderweg ben en het gaat heel hard regenen rij ik meestal open door :8: ). Mijn A6 leaser rij ik niet prive, totmbo rijdt de gezins Jeep Cherokee, dus ik was op zoek naar een nieuwe 3e auto. Heb hiervoor als funauto's de laatste 10 jaar 3x een Porsche 911 coupe en vervolgens een 911 cabrio gereden (model 964 - 1989/1993) maar voor die 4-5000 km's per jaar was dat toch wel een aardige kostenpost.
Daar ik 3 kinderen heb die graag meerijden als het dak open staat, moest het een 4-zitter cabrio worden die niet teveel zou kosten.
Na achtereenvolgens de Saab 900 turbo, 9-3, Audi A4 en BMW 3-serie (vanwege de 'beperkte houdbaarheid') van het lijstje te hebben afgevoerd, bleef eigenlijk alleen de C70 over. Tevens een auto waar ik altijd een zwak voor gehad heb qua design.
Na een korte zoektocht heb ik een paar weken geleden de nachttrein naar Basel genomen en ben de volgende dag met 25 graden en een zonnetje teruggereden naar Nederland met mijn 'nieuwe' 2000 Volvo C70 cabrio 2.0t met net 80.000 km op de teller en een perfecte onderhoudshistorie bij enkel officiele Volvo garages, met de facturen en het afgestempelde boekje erbij.
Ben blij met mijn nieuwe aanwinst. Het heeft een andere beleving en ander weggedrag dan mijn 911, maar het bevalt me prima.
Hierbij twee snelgeschoten piccies gisterenavond. Hoop velen van jullie te ontmoeten op de honk your horn volvo cabrio meeting op 29 augustus (zie elders op dit forum de aankondiging).
Na sinds 1992 cabrio gereden te hebben (eerste was een zwarte Golf 1 uit de laatste productiebatch die ik zakelijk reed) ofwel als leaser ofwel als 2e/3e auto moest er als 3e auto weer een cabrio komen. Ik rij eigenlijk het hele jaar open, tenzij het heel hard regent (en als ik onderweg ben en het gaat heel hard regenen rij ik meestal open door :8: ). Mijn A6 leaser rij ik niet prive, totmbo rijdt de gezins Jeep Cherokee, dus ik was op zoek naar een nieuwe 3e auto. Heb hiervoor als funauto's de laatste 10 jaar 3x een Porsche 911 coupe en vervolgens een 911 cabrio gereden (model 964 - 1989/1993) maar voor die 4-5000 km's per jaar was dat toch wel een aardige kostenpost.
Daar ik 3 kinderen heb die graag meerijden als het dak open staat, moest het een 4-zitter cabrio worden die niet teveel zou kosten.
Na achtereenvolgens de Saab 900 turbo, 9-3, Audi A4 en BMW 3-serie (vanwege de 'beperkte houdbaarheid') van het lijstje te hebben afgevoerd, bleef eigenlijk alleen de C70 over. Tevens een auto waar ik altijd een zwak voor gehad heb qua design.
Na een korte zoektocht heb ik een paar weken geleden de nachttrein naar Basel genomen en ben de volgende dag met 25 graden en een zonnetje teruggereden naar Nederland met mijn 'nieuwe' 2000 Volvo C70 cabrio 2.0t met net 80.000 km op de teller en een perfecte onderhoudshistorie bij enkel officiele Volvo garages, met de facturen en het afgestempelde boekje erbij.
Ben blij met mijn nieuwe aanwinst. Het heeft een andere beleving en ander weggedrag dan mijn 911, maar het bevalt me prima.
Hierbij twee snelgeschoten piccies gisterenavond. Hoop velen van jullie te ontmoeten op de honk your horn volvo cabrio meeting op 29 augustus (zie elders op dit forum de aankondiging).