Pagina 1 van 2

S60 by Heico

Geplaatst: 14.08.2010 - 11:29
door casper

Geplaatst: 14.08.2010 - 13:03
door denjos
njammmmmmmmie

Geplaatst: 14.08.2010 - 18:13
door volvo
Tsja, Heico maakt er tenminste nog wat van, van die nieuwe S60. Misschien moeten ze in Zweden eens meer de oren te luister leggen in Duitsland. Die ster-spotjes met die rode S60, wat willen ze daar nu mee? Proberen ze daar een sportief publiek over de streep te trekken? Dat publiek heeft allang een BMW, waar ze niet van afstapt. En de doorsnee S60 berijder (Bel-Ned) zal van die stersport niet stante pede besluiten tot de aanschaf van een S60. Kortom, het is geen vis-en-geen-vlees. Komt helaas ook steeds terug in de diverse testen. Ik vind dat erg jammer voor Volvo, maar ook voor mezelf.

Geplaatst: 14.08.2010 - 20:43
door Blue-Eyes
Die mag hier wel voor de deur komen te staan ;)

tenminste geen ruimte meer tussen de wielen en wielkasten!

Geplaatst: 14.08.2010 - 21:28
door Discovery
Ik vraag mij af wat je hiervoor nou kwijt bent, want zoveel verandert er nou ook weer niet. Het ziet er net wat gelikter uit, maar ik ben bang dat er een erg duur prijskaartje aan hangt.

Geplaatst: 16.08.2010 - 08:09
door Walter
volvo schreef:Tsja, Heico maakt er tenminste nog wat van, van die nieuwe S60. Misschien moeten ze in Zweden eens meer de oren te luister leggen in Duitsland. Die ster-spotjes met die rode S60, wat willen ze daar nu mee? Proberen ze daar een sportief publiek over de streep te trekken? Dat publiek heeft allang een BMW, waar ze niet van afstapt. En de doorsnee S60 berijder (Bel-Ned) zal van die stersport niet stante pede besluiten tot de aanschaf van een S60. Kortom, het is geen vis-en-geen-vlees. Komt helaas ook steeds terug in de diverse testen. Ik vind dat erg jammer voor Volvo, maar ook voor mezelf.
Ze doen er een setje andere wielen onder, laten 'm wat zakken en monteren een andere uitlaat. Dat zouden ook andere eindstukjes op een orginele dubbele uitlaat kunnen zijn. Alleen de optische wijzigingen bedoel ik. Meer is er nioet veranderd.

Dan snap ik de opmerkingen van hierboven geciteerde auteur en de andere kritische posters hier niet. Dat zijn toch niet de verschillen die ervoor zorgen dat de originele S60 een verschrikkelijke mislukking is... Nee, ik denk dat Heico laat zien dat de basis van de S60 gewoon een goede, mooie auto is die geen spoilers, skirts, diffusers, uitgeklopte schermen en andere opsmuk nodig heeft.

Geplaatst: 16.08.2010 - 08:31
door jds
VolvoMafia schreef:Ze doen er een setje andere wielen onder, laten 'm wat zakken en monteren een andere uitlaat. Dat zouden ook andere eindstukjes op een orginele dubbele uitlaat kunnen zijn. Alleen de optische wijzigingen bedoel ik. Meer is er nioet veranderd.

Dan snap ik de opmerkingen van hierboven geciteerde auteur en de andere kritische posters hier niet. Dat zijn toch niet de verschillen die ervoor zorgen dat de originele S60 een verschrikkelijke mislukking is... Nee, ik denk dat Heico laat zien dat de basis van de S60 gewoon een goede, mooie auto is die geen spoilers, skirts, diffusers, uitgeklopte schermen en andere opsmuk nodig heeft.
Uw opmerking is terecht, maar optisch ziet de S60 er ineens veel beter uit.
Of het functioneel of qua comfort nog optimaal blijft is iets anders.
Punt is, waarom kan dit niet ineens van het fabriek uit, een wagen die wat lager oogt en toch nog comfortabel blijft en achteraan een diffusor i.p.v. wat SUV-achtig blik/plastiek.

Geplaatst: 16.08.2010 - 08:46
door Walter
de diffuser op de foto waar links en rechts een enkele pijp zit lijkt mij gewoon de orignele te zijn.

Overigens vind ik de dubbele pijpen links en rechts over the top.

Geplaatst: 16.08.2010 - 09:22
door Paul
Ik vind hem ongelooflijk ordinair eruit zien zo, maar als jullie dat mooi vinden. Tsja... iedereen zijn mening

We moeten gewoon even wachten op het R-design pakket wat volgens mij wel erg mooi wordt. (Maar goed dat is iemand die de normale S60 ook al mooi vindt ...)

Geplaatst: 16.08.2010 - 13:19
door jds
VolvoMafia schreef:Overigens vind ik de dubbele pijpen links en rechts over the top.
Die vind ik ook over the top, maar de fijne lipjes vooraan en de iets bredere uitlaten zijn veel mooier dan het XC pakket. Tesamen met een 2 cm verlaging zou dit de wagen veel mooier maken

Geplaatst: 29.08.2010 - 19:20
door Discovery

Geplaatst: 10.01.2011 - 19:07
door Paul
Wel leuk!

Geplaatst: 10.01.2011 - 21:14
door Johann
Denk dat 4 ronde enkelwandige RVS pijpjes mooier was geweest.

Die diffusor is wel mooier dan de R-Design versie.

Geplaatst: 10.01.2011 - 23:26
door volvo felipe
Die van men echtgenoten is ook eentje die omgebouwd is naar Heico

Geplaatst: 10.01.2011 - 23:32
door Jeroen
Van Aarle heeft er 1 staan.
Een unieke Volvo S60 T6 R Limited Edition bij Van Aarle, waarvan er slechts 100 in de wereld zijn gemaakt.
Heico Sportiv, de Hoftuner van Volvo kondigde al aan bezig te zijn met het tunen van de nieuwe S60 T6. De af-fabriek meest luxe uitvoering is door Heico onderhanden genomen, en van Aarle heeft er één van. In heel Nederland is dit de enige.
De tuner heeft een aantal subtiele sportieve elementen gemonteerd en chiptuning toegepast. De S60 is van zichzelf al een sportieve verschijning, maar Heico Sportiv tilt dat nog net even naar een hoger plan.

Een tweedelige voorspoiler, achterskirt in diffusor look, ovalen eindpijpen en een extra set lichtmetalen wielen, zijn slechts een klein deel van wat Heico aan de S60 veranderd en het benadrukt de sportieve lijnen van Volvo´s nieuwe sedan wel op een voortreffelijke manier. De vier vuistdikke uitlaatpijpen passen prima bij de motorisering, en zeker als die door Heico getuned is.

Geplaatst: 10.01.2011 - 23:45
door Rick H
Quanta costa?

edit de verkleuring van 1 ontging mij even :P, jammer dat er geen prijs bij staat

Geplaatst: 18.02.2011 - 16:46
door Discovery

Geplaatst: 18.02.2011 - 16:50
door derre
Wannabe audi s4 achterkant

Geplaatst: 18.02.2011 - 18:45
door jds
Discovery schreef:De autoweek video: http://www.autoweek.nl/video/2256/Rij-i ... eico-330pk
Weer kritiek op de geartronic !

Geplaatst: 13.03.2011 - 12:00
door rsnhakan
Afbeelding