Bereik telefoon valt binnen een minuut weg.
-
- 1st Gear member
- Berichten: 44
- Lid geworden op: 04.10.2010 - 19:25
Ja volgens mij wel...
- VolvoRob
- 5th Gear member
- Berichten: 1417
- Lid geworden op: 15.08.2006 - 11:18
- Locatie: Omgeving Utrecht
Ik blijf van mening dat het te maken heeft met een dubbel signaal. Je kunt niet én je mobiel én de autotelefoon tegelijk in het net hebben, tenminste niet met KPN.
S80 D3 Momentum met Professional line - 2012
Chevrolet Suburban - 1985
Harley Davidson Electraglide Ultra Classic 2001
RadExpress 255 - 1955
Chevrolet Suburban - 1985
Harley Davidson Electraglide Ultra Classic 2001
RadExpress 255 - 1955
-
- 1st Gear member
- Berichten: 44
- Lid geworden op: 04.10.2010 - 19:25
Met T-mobile ook niet. Het is het een of het ander.
Bij geen enkel netwerk.Leeuwarden schreef:Met T-mobile ook niet. Het is het een of het ander.
Je moet bij gebruik van duo-sim gewoon het eerste in gebruik zijnde toestel volledig uit schakelen.
En daarna pas het vaste toestel in de auto aanzetten, want anders gaat het niet goed met de netwerk verbinding.
- aertssenhjc
- 5th Gear member
- Berichten: 1596
- Lid geworden op: 20.12.2007 - 22:43
- Locatie: omg. Bergen op Zoom
uh DUH!!.....denk dat we inmiddels wel zover waren oplettende heren....
Als jullie de moeite nemen even terug te lezen zie je dat dit ALLANG besproken en uitgesloten is...
Als jullie de moeite nemen even terug te lezen zie je dat dit ALLANG besproken en uitgesloten is...
Volvo V60 T3 Momentum 2012.
Citroen 2CV6 Club Blue Celeste.1986
Volvo V40 1.8 Europa Sports 2003.
Volvo S60 2.4T 2001 BSR Stage II.
Volvo 240 DL 1987
Citroen 2CV6 Club Blue Celeste.1986
Volvo V40 1.8 Europa Sports 2003.
Volvo S60 2.4T 2001 BSR Stage II.
Volvo 240 DL 1987
- aertssenhjc
- 5th Gear member
- Berichten: 1596
- Lid geworden op: 20.12.2007 - 22:43
- Locatie: omg. Bergen op Zoom
Als je het niet mee hebt gemaakt, kun je ook geen oordeel geven...VolvoRob schreef:Ik blijf van mening dat het te maken heeft met een dubbel signaal. Je kunt niet én je mobiel én de autotelefoon tegelijk in het net hebben, tenminste niet met KPN.
Die mening mag je hebben idd, je raakt er overigens kant nog wal mee.
Volvo V60 T3 Momentum 2012.
Citroen 2CV6 Club Blue Celeste.1986
Volvo V40 1.8 Europa Sports 2003.
Volvo S60 2.4T 2001 BSR Stage II.
Volvo 240 DL 1987
Citroen 2CV6 Club Blue Celeste.1986
Volvo V40 1.8 Europa Sports 2003.
Volvo S60 2.4T 2001 BSR Stage II.
Volvo 240 DL 1987
- VolvoRob
- 5th Gear member
- Berichten: 1417
- Lid geworden op: 15.08.2006 - 11:18
- Locatie: Omgeving Utrecht
Tjonge Aertsen, te veel koffie gehad? Dat kan volgens mij ook anders.
Het is duidelijk, jij bent de expert. Wees dan een held en geef de oplossing, ipv spijkers op laag water te zoeken.
Het is duidelijk, jij bent de expert. Wees dan een held en geef de oplossing, ipv spijkers op laag water te zoeken.
S80 D3 Momentum met Professional line - 2012
Chevrolet Suburban - 1985
Harley Davidson Electraglide Ultra Classic 2001
RadExpress 255 - 1955
Chevrolet Suburban - 1985
Harley Davidson Electraglide Ultra Classic 2001
RadExpress 255 - 1955
-
- 1st Gear member
- Berichten: 44
- Lid geworden op: 04.10.2010 - 19:25
Ik heb die mening ook. Al was het alleen al omdat een medewerker van T-mobile mij daar uitdrukkelijk op gewezen heeft dat als ik dat niet doe, de tweede sim niet correct werkt.
- aertssenhjc
- 5th Gear member
- Berichten: 1596
- Lid geworden op: 20.12.2007 - 22:43
- Locatie: omg. Bergen op Zoom
Klopt! Expert zijn, zijn jou woorden... net als die ik ben van mening dat zin.... daar schiet niemand iets mee op...VolvoRob schreef:Tjonge Aertsen, te veel koffie gehad? Dat kan volgens mij ook anders.
Het is duidelijk, jij bent de expert. Wees dan een held en geef de oplossing, ipv spijkers op laag water te zoeken.
Dit is een zaak die ik (zelfs als expert ) niet kan doen oplossen. Ik ben zelfs overgestapt door dit geemmer. Dit is iets wat aangekaart moet worden (inmiddels wel door mij) bij de consumenten bond.
Deze duiken erin, maar ik zie er weinig heil in...
En spijkers op laag water zoeken?? Ik ben al een dikke 6 maanden bezig met dit...en jij komt in dit topic (gelijk je eerste post) en zegt hoe het zit, zonder kennis van zaken te hebben.
Daar zakt bij mij een beetje de broek van af.....
Graag nu weer on topic a.u.b... je kunt me Pm'en mocht je het willen.
Volvo V60 T3 Momentum 2012.
Citroen 2CV6 Club Blue Celeste.1986
Volvo V40 1.8 Europa Sports 2003.
Volvo S60 2.4T 2001 BSR Stage II.
Volvo 240 DL 1987
Citroen 2CV6 Club Blue Celeste.1986
Volvo V40 1.8 Europa Sports 2003.
Volvo S60 2.4T 2001 BSR Stage II.
Volvo 240 DL 1987
- VolvoRob
- 5th Gear member
- Berichten: 1417
- Lid geworden op: 15.08.2006 - 11:18
- Locatie: Omgeving Utrecht
Zelfs als je kritiek terecht is, zou je je nog normaal uit kunnen drukken.
(of wat van die duct tape van je gebruiken).
PM-en hoeft wat mij betreft niet.
(of wat van die duct tape van je gebruiken).
PM-en hoeft wat mij betreft niet.
S80 D3 Momentum met Professional line - 2012
Chevrolet Suburban - 1985
Harley Davidson Electraglide Ultra Classic 2001
RadExpress 255 - 1955
Chevrolet Suburban - 1985
Harley Davidson Electraglide Ultra Classic 2001
RadExpress 255 - 1955
- VolvoRob
- 5th Gear member
- Berichten: 1417
- Lid geworden op: 15.08.2006 - 11:18
- Locatie: Omgeving Utrecht
On topic: ik heb jaren met een duo-SIM van Vodafone gewerkt, zonder enig probleem. Sinds ik een KPN nummer heb moet ik altijd de mobiel op vliegstand zetten (of uit) als ik de boordtelefoon wil gebruiken.
S80 D3 Momentum met Professional line - 2012
Chevrolet Suburban - 1985
Harley Davidson Electraglide Ultra Classic 2001
RadExpress 255 - 1955
Chevrolet Suburban - 1985
Harley Davidson Electraglide Ultra Classic 2001
RadExpress 255 - 1955
- aertssenhjc
- 5th Gear member
- Berichten: 1596
- Lid geworden op: 20.12.2007 - 22:43
- Locatie: omg. Bergen op Zoom
Ik snap zijn probleem ook niet zo goed. (als er Uberhaubt een probleem is)
Leeuwarden is dan een van de weinige die (nog) geen problemen heeft. Ik hoop voor hem dat dat zo blijf BTW....
Leeuwarden is dan een van de weinige die (nog) geen problemen heeft. Ik hoop voor hem dat dat zo blijf BTW....
Volvo V60 T3 Momentum 2012.
Citroen 2CV6 Club Blue Celeste.1986
Volvo V40 1.8 Europa Sports 2003.
Volvo S60 2.4T 2001 BSR Stage II.
Volvo 240 DL 1987
Citroen 2CV6 Club Blue Celeste.1986
Volvo V40 1.8 Europa Sports 2003.
Volvo S60 2.4T 2001 BSR Stage II.
Volvo 240 DL 1987
-
- 6th Gear member
- Berichten: 4924
- Lid geworden op: 03.01.2010 - 14:38
- Locatie: Eindhoven
In mijn geval heeft het daar niets mee te maken. Ik zet mijn Nokia in flight-modus en dan pas de autotelefoon aan.VolvoRob schreef:Ik blijf van mening dat het te maken heeft met een dubbel signaal. Je kunt niet én je mobiel én de autotelefoon tegelijk in het net hebben, tenminste niet met KPN.
2005 V70 D5 GT, Magic Blue Pearl.
2001 V70 2.4T , The Swedish King.
2001 V70 2.4T , The Swedish King.
-
- 1st Gear member
- Berichten: 16
- Lid geworden op: 01.03.2008 - 20:35
- Locatie: Culemborg
Net gebeld door t-mobile. ik moet een nieuwe simkaart proberen. Helpt dit niet, dan gaan ze het niet verder onderzoeken en kan ik een klacht indienen bij t-mobile. Binnen 30 dagen moeten ze dan reageren.
Hier bekruipt mij het gevoel van het befaamde lijntje waar iemand aan gehouden kan worden
We gaan het maar weer mee maken...
Hier bekruipt mij het gevoel van het befaamde lijntje waar iemand aan gehouden kan worden
We gaan het maar weer mee maken...
V70 2.4T mrt 2001
-
- 1st Gear member
- Berichten: 16
- Lid geworden op: 01.03.2008 - 20:35
- Locatie: Culemborg
Eerst gebeld met de volvo dealer. De geintegreerde carkits blijken geen 1800 Mhz te ondersteunen. Daarmee wordt het probleem al een stuk duidelijker
Op de vraag aan t-mobile waarom ik tot september 2010 wel kon bellen met die carkit kwam het volgende antwoord:
T-Mobile heeft Orange overgenomen in 2008 en Orange beschikte wel over 900 Mhz kavels. De netwerken hebben tijdelijk naast elkaar bestaan, maar bij de integratie van Orange in T-Mobile zijn ook de netwerken "in elkaar geschoven". Hierbij zijn de masten van Orange naast die van T-Mobile gebruikt. Deze masten zijn geleidelijk vervangen door standaard 1800 Mhz apparatuur; onze beheerorganisatie is daar immers op toegerust. Formeel is dit proces al enige tijd afgerond. Hierna was de Orange infrastructuur dus overbodig. Een landelijk netwerk is echter niet zomaar ontmanteld. Ik heb hier geen feitelijke informatie over, maar het meest waarschijnlijke scenario is dat de stekker er uiteindelijk in september definitief is uitgetrokken.
Verder gaf t-mobile aan:
In het oogpunt van T-Mobile is uw carkit dan ook verouderd en is een upgrade of vervanging de oplossing voor het probleem.
In de Algemene Voorwaarden van t-mobile blijkt te staan:
De Klant mag slechts gebruikmaken van de Dienst met door het Ministerie van Verkeer en Waterstaat goedgekeurde mobiele apparatuur die geschikt is om gebruikt te worden op het Netwerk.
Conclusie van t-mobile:
Conform de algemene voorwaarden heeft u dus geen recht op een vergoeding of vergelijkbaar.
Waarvan akte...
Op de vraag aan t-mobile waarom ik tot september 2010 wel kon bellen met die carkit kwam het volgende antwoord:
T-Mobile heeft Orange overgenomen in 2008 en Orange beschikte wel over 900 Mhz kavels. De netwerken hebben tijdelijk naast elkaar bestaan, maar bij de integratie van Orange in T-Mobile zijn ook de netwerken "in elkaar geschoven". Hierbij zijn de masten van Orange naast die van T-Mobile gebruikt. Deze masten zijn geleidelijk vervangen door standaard 1800 Mhz apparatuur; onze beheerorganisatie is daar immers op toegerust. Formeel is dit proces al enige tijd afgerond. Hierna was de Orange infrastructuur dus overbodig. Een landelijk netwerk is echter niet zomaar ontmanteld. Ik heb hier geen feitelijke informatie over, maar het meest waarschijnlijke scenario is dat de stekker er uiteindelijk in september definitief is uitgetrokken.
Verder gaf t-mobile aan:
In het oogpunt van T-Mobile is uw carkit dan ook verouderd en is een upgrade of vervanging de oplossing voor het probleem.
In de Algemene Voorwaarden van t-mobile blijkt te staan:
De Klant mag slechts gebruikmaken van de Dienst met door het Ministerie van Verkeer en Waterstaat goedgekeurde mobiele apparatuur die geschikt is om gebruikt te worden op het Netwerk.
Conclusie van t-mobile:
Conform de algemene voorwaarden heeft u dus geen recht op een vergoeding of vergelijkbaar.
Waarvan akte...
V70 2.4T mrt 2001