Welke uitvoering
Geplaatst: 05.01.2011 - 09:52
Hoewel ik nog steeds zeer tevreden ben over mijn V50, maar net iets meer ruimte wil i.v.m. gezinsuitbreiding (en omdat ik toch wel weer iets anders wil) wil ik een V60 D5 geartronic aanschaffen. Ik zit nog te twijfelen tussen de volgende uitvoeringen, watzouden jullie doen:
Optie 1:
V60 D5 Geartronic Summun
- Business Pro pakket
- Stoelverwarming
- 18 inch Sleipner
- Skidplate voor en achter (geen decoratie aan de zijkanten, dat vind ik iets te veel van het goede.
- Zilveren roofrails
- Schuifdak
Optie 2:
V60 D5 Geartronic R Design
- Business Pro pakket
- Volledig lederen bekleding
- Winterline
- Parkeerhulp voor
- Regensensor/automatisch dimmende binnenspiegel
- Zilveren roofrails
- Schuifdak.
Volgens mij liggen deze uitvoeringen wat de betreft de opties dicht bij elkaar. De R Design vind ik aan de buitenkant mooier (Bij mijn V50 heb ik er achteraf een beetje spijt van dat ik dit niet heb gedaan, hier in de buurt rijdt een zwarte V 50 R Design met 18" Medir velgen, prachtig gewoon). Ik ben alleen bang dat het verlaagde onderstel wat te stug is. een ander nadeel vind ik dat niveauregeling niet als optie is te krijgen, in mijn V50 vind ik het toch wel een nuttige optie.
Nu nog op zoek naar een afneembare trekhaak die onzichtbaar is zodra deze is gedemonteerd. (Westfalia heeft nog niets, bosal heeft wel een vertikaal systeem, maar ik weet niet of dit onzichtbaar is. Ik snap niet dat Volvo nog steeds geen vertikaal systeem levert.
Graag jullie mening.
Optie 1:
V60 D5 Geartronic Summun
- Business Pro pakket
- Stoelverwarming
- 18 inch Sleipner
- Skidplate voor en achter (geen decoratie aan de zijkanten, dat vind ik iets te veel van het goede.
- Zilveren roofrails
- Schuifdak
Optie 2:
V60 D5 Geartronic R Design
- Business Pro pakket
- Volledig lederen bekleding
- Winterline
- Parkeerhulp voor
- Regensensor/automatisch dimmende binnenspiegel
- Zilveren roofrails
- Schuifdak.
Volgens mij liggen deze uitvoeringen wat de betreft de opties dicht bij elkaar. De R Design vind ik aan de buitenkant mooier (Bij mijn V50 heb ik er achteraf een beetje spijt van dat ik dit niet heb gedaan, hier in de buurt rijdt een zwarte V 50 R Design met 18" Medir velgen, prachtig gewoon). Ik ben alleen bang dat het verlaagde onderstel wat te stug is. een ander nadeel vind ik dat niveauregeling niet als optie is te krijgen, in mijn V50 vind ik het toch wel een nuttige optie.
Nu nog op zoek naar een afneembare trekhaak die onzichtbaar is zodra deze is gedemonteerd. (Westfalia heeft nog niets, bosal heeft wel een vertikaal systeem, maar ik weet niet of dit onzichtbaar is. Ik snap niet dat Volvo nog steeds geen vertikaal systeem levert.
Graag jullie mening.