Inbouw navigatie Volvo S40 T5 summum

Navigatiesystemen die niet van Volvo zijn. Zoals TomTom, Garmin etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MaickelS60
2nd Gear member
Berichten: 152
Lid geworden op: 10.03.2007 - 16:43
Locatie: Roosendaal
Contacteer:

Beste Forumleden,

Ik zit al een tijdje in dilema voor wat betreft het inbouwen van een goed navigatiesysteem in mij S40. Op het forum had ik al gelezen dat je bij een S40 geen origineel RTI systeem kan inbouwen i.v.m. de software die niet ingelezen kan worden. Ik zit nu te denken om een VDO systeem in te bouwen.

Enkele vragen hierbij:
1. kan ik dit systeem zo inbouwen dat het geluid over de speakers komt.
2. is het scherm makkelijk te verwijderen (is nogal inbraakgevoelig zo'n groot navigatiescherm in de auto)!

En wat is evt. een (beter) alternatief i.p.v. VDO dayton? :roll:

Alvast bedankt voor jullie reactie.
Volvo S60 2.4T (2001)
Volvo S40 T5 (2004) - kinetic

Volvo S60 D5 (2005)
Volvo S40 T5 (2006) Geartronic - Summum uitvoering - R-velgen - Xenon - Leder - High performance audio - Fasttech tuning 270 pk - 400nm's koppel
Volvo S40 D5 (2008) Edition II - Bi-xenon - beige leder - Dynaudio - Ipod/ USB aansluiting - Telefoon
Gebruikersavatar
lancer
6th Gear member
Berichten: 3110
Lid geworden op: 31.05.2006 - 17:06

VDO-dayton, da's dus een 2e hands. Ik heb er ook naar gekeken. Volgens mij moet een Alpine (monitor navigatie) ook kunnen. Dat is wat moderner.

Het probleem blijft om een mooie dashmount te vinden. Een aantal VDO systemen is ook door Volvo geleverd, dus wellich dat je daar nog wat voor kan vinden. De monitor kan er bij mijn MS3200 gewoon af. Stelen daarvan heeft geen zin, de unit zit in het dashboard

De de MS-3200 (VDO) die ik in de auto heb, gaat het geluid over de boxen
Plaats reactie

Terug naar “Navigatie 'niet Volvo'”