VolvoDrive opvolger van IntoVolvo Magazine
Geplaatst: 16.02.2011 - 22:52
Nederland is een automagazine rijker! De Van Munster Media Groep introduceert een nieuw onafhankelijk magazine onder de naam Volvodrive Magazine. Het magazine is een must voor eigenaren en liefhebbers van dit beroemde Zweedse automerk.
Volvodrive Magazine verschijnt zes maal per jaar en staat bomvol spraakmakende reportages en wetenswaardigheden over Volvo. Het blad koestert het rijke verleden van Volvo sinds 1927 maar beschrijft op een passionele maar kritische manier ook de nieuwe modellen van het populaire merk. Het nieuwe magazine wordt gemaakt door hetzelfde team van redacteuren, vormgevers en fotografen dat tot eind vorig jaar ook verantwoordelijk was voor het tweemaandelijkse blad Intovolvo.
De redactie van Volvodrive Magazine onder leiding van hoofdredacteur Paul van Vugt heeft zijn sporen binnen de Volvo-wereld inmiddels al riant verdiend. En ook de Van Munster Media Groep uit Nijmegen is een goede bekende bij autoliefhebbers met aansprekende titels als Porsche Scene Live en Great British Cars.
Kenmerkend voor Volvodrive Magazine is de frisse, glossy vormgeving, gecombineerd met het afwijkende grote formaat. Daarnaast beschikt het magazine over een van de meest uitgebreide Volvo-archieven ter wereld met tienduizenden authentieke foto’s en kilometers origineel achtergrondmateriaal.
In Volvodrive Magazine is plaats voor elk onderwerp dat met Volvo te maken heeft. Niet voor niets wordt Volvodrive magazine hét lijfblad van de Volvoliefhebber.
Volvodrive Magazine kost slechts 6,95 per stuk en een abonnement voor Nederlandse bedraagt 35,- euro per jaar.
Volvodrive Magazine verschijnt zes maal per jaar en staat bomvol spraakmakende reportages en wetenswaardigheden over Volvo. Het blad koestert het rijke verleden van Volvo sinds 1927 maar beschrijft op een passionele maar kritische manier ook de nieuwe modellen van het populaire merk. Het nieuwe magazine wordt gemaakt door hetzelfde team van redacteuren, vormgevers en fotografen dat tot eind vorig jaar ook verantwoordelijk was voor het tweemaandelijkse blad Intovolvo.
De redactie van Volvodrive Magazine onder leiding van hoofdredacteur Paul van Vugt heeft zijn sporen binnen de Volvo-wereld inmiddels al riant verdiend. En ook de Van Munster Media Groep uit Nijmegen is een goede bekende bij autoliefhebbers met aansprekende titels als Porsche Scene Live en Great British Cars.
Kenmerkend voor Volvodrive Magazine is de frisse, glossy vormgeving, gecombineerd met het afwijkende grote formaat. Daarnaast beschikt het magazine over een van de meest uitgebreide Volvo-archieven ter wereld met tienduizenden authentieke foto’s en kilometers origineel achtergrondmateriaal.
In Volvodrive Magazine is plaats voor elk onderwerp dat met Volvo te maken heeft. Niet voor niets wordt Volvodrive magazine hét lijfblad van de Volvoliefhebber.
Volvodrive Magazine kost slechts 6,95 per stuk en een abonnement voor Nederlandse bedraagt 35,- euro per jaar.