Pagina 1 van 2
Voor een liefhebber?
Geplaatst: 22.02.2011 - 20:27
door Kootje
Kwam
deze tegen op Marktplaats. Een zwarte 440 1.7i GLT uit 1990 in nette staat, met maar 160.000km en met complete originele bodykit voor de vraagprijs van €650! Leuk prijsje voor een 440 met bodykit lijkt me!
Geplaatst: 22.02.2011 - 20:29
door Gast
volgens mij had je beter deze link:
http://link.marktplaats.nl/423815544
kunnen sturen i.p.v. die onmogelijk lange URL
Geplaatst: 22.02.2011 - 20:55
door Hugo_Amstelveen
HMMM............. past die bodykit op een PhII ??
Geplaatst: 22.02.2011 - 21:14
door paulh
Ha Ha ... 1990 - toen de bodykit al wel was uitgevonden, maar de dikke uitlaat en grote wielen nog niet ...
ps wat zou de bodemspeling zijn van die paarse Golf in foto 5?
Geplaatst: 22.02.2011 - 21:27
door Shockwave
Heeft die garage geen idee van die bodykit? 650 euro voor auto + bodykit is geen geld.
Geplaatst: 23.02.2011 - 13:33
door Guidooo
handel?

Geplaatst: 23.02.2011 - 14:08
door Shockwave
Hehe, als ik iets ruimer bij kas zat zou ik hem inderdaad gekocht hebben:D
Ik zie het trouwens wel vaker bij advertenties van garages. Er komt dan een enorme waslijst aan onzinnige opties zoals 4 hoofdsteunen, radiovoorbereiding, buitenspiegels verstelbaar, enz. Maar de werkelijke opties, zoals half leder, spoiler, lichtmetalen velgen e.d. worden vaak juist niet genoemd. Dat vind ik altijd raar.
Geplaatst: 23.02.2011 - 15:25
door Ramon&Ramon
Guidooo schreef:handel?

Een 440 of een 460 is geen handel meer tegenwoordig,ze zijn zeer weinig waard en de meesten zijn aan de achterzijde doorgeroest!
Geplaatst: 23.02.2011 - 21:14
door Guidooo
Haha ik weet het, was ook maar grapje, handel liever in andere dingen.
Maargoed, op een goedkope 440/460 valt nog wel winst te maken, geen honderden euro's maar soms kom je toch wat tegen...
@Shockwave, inderdaad, heel bijzonder ja, alle standaard dingen noemen maar de rest niet. Die mensen hebben dan vaak ook weinig verstand van dit type auto's.
Geplaatst: 24.02.2011 - 20:22
door Kootje
Hugo_Amstelveen schreef:HMMM............. past die bodykit op een PhII ??
Als je de kit inclusief de PHI bumpers waar de kit op zit overzet wel!
Shockwave schreef:Heeft die garage geen idee van die bodykit? 650 euro voor auto + bodykit is geen geld.
Veel mensen hebben geen idee hoe zeldzaam of waardevol sommige accessoires zijn. Zo heb ik mijn bodykit inclusief een 440 turbo met opgeblazen pakking voor 150 euro op de kop getikt. De onderdelen daarvan leverden meer op als de auto mij kostte en ik heb de bodykit nog

Geplaatst: 26.02.2011 - 15:44
door nielo
Ik zie geen 440 staan maar een oude golf.. :roll:
Geplaatst: 26.02.2011 - 19:06
door gewoondanny
dat viel mij dus ook al op dat het een advertentie is van een golf !!
waar volvo 440 bij staat
Geplaatst: 26.02.2011 - 19:34
door Shockwave
Vreemd. Toen ik pas keek stond er toch echt een 440 met bodykit.
En kootje weet ook heus wel het verschil tussen een volvo en een golf :p
Geplaatst: 27.02.2011 - 11:36
door Hugo_Amstelveen
Dan zal die 440 wel snel verkocht zijn.
Ik hoop aan iemand die de waarde ervan weet.
Geplaatst: 27.02.2011 - 15:59
door Guidooo
Heel simpel, ding is gewoon verkocht en degene die hem verkocht heeft wil niet nog eens zoveel euro betalen voor een nieuwe advertentie en wijzigt hem gewoon.
Geplaatst: 27.02.2011 - 16:39
door Hugo_Amstelveen
Klopt, gebeurt meestal bij occasion dealerts, en gelijk hebben ze.
Geplaatst: 02.03.2011 - 00:41
door kip88
Deze auto is nu in mijn bezit. Foto's post ik t.z.t. wel in mijn project topic.
Geplaatst: 02.03.2011 - 12:53
door Guidooo
Haha mooi man, houdt zich mooi stil in dit topic!
Geplaatst: 02.03.2011 - 13:46
door Shockwave
lol
Wat zijn je plannen ermee? Reserve onderdelen voor je eigen bodykit of meer een lucratief handeltje mee doen?
Geplaatst: 02.03.2011 - 13:58
door kip88
Voorlopig rij ik er in rond totdat mijn turbo klaar is. De DL waar ik nu in rij gaat dan naar mijn broertje.
De GLT rijdt goed, veel beter en sportiever als de DL. Er zit een sportonderstel onder, moet alleen nog even uitzoeken of het orgineel Volvo is. De handchoke en de afwezigheid van stuurbekrachtiging is wel even wennen. Maar het heeft wel wat; lekker ouderwets werken
