waterlek dat had vermeden kunnen worden
Geplaatst: 30.03.2011 - 20:21
Maandagmorgen 6.30 h
Ik stap in mijn S60 (1800 km op de teller). Onmiddellijk de melding : water bijvullen, stop motor. Er lag een ganse plas onder mijn auto.
Volvo Assistance gebeld, wagen naar garage, enz. enz.
Diagnose : een slangklem aan de radiator was niet goed bevestigd en de slang was losgekomen. FOUTJE van de fabriek.
Ik had een déjà vu.
Drie jaar geleden met mijn oude S60. Mijn auto was op onderhoud geweest. Van daar naar Zaventem gereden, auto geparkeerd in parking. Volgende dag kom ik terug : plas water onder de auto. Diagnose : FOUTJE van de garage : slangklem niet goed bevestigd.
Ik stap in mijn S60 (1800 km op de teller). Onmiddellijk de melding : water bijvullen, stop motor. Er lag een ganse plas onder mijn auto.
Volvo Assistance gebeld, wagen naar garage, enz. enz.
Diagnose : een slangklem aan de radiator was niet goed bevestigd en de slang was losgekomen. FOUTJE van de fabriek.
Ik had een déjà vu.
Drie jaar geleden met mijn oude S60. Mijn auto was op onderhoud geweest. Van daar naar Zaventem gereden, auto geparkeerd in parking. Volgende dag kom ik terug : plas water onder de auto. Diagnose : FOUTJE van de garage : slangklem niet goed bevestigd.