Eerst over de wagen. Het is een V50 drivE start/stop. Zoals je kan zien is hij Silver metallic met zilvergrijze roofrails en zauraks. Rijd vlot ,waarvoor ik eerst een beetje schrik had omdat het een 1.6 is, maar na een testrit was het tegendeel meteen bewezen. Het is zeer ontspannen rijden. Dit is te danken aan de goede isolatie, de fantastisch goede zetels, en de voor mij perfect geplaatste armsteun t.o.v. de versnellingspook. 6 versnellingen is wel ff wennen als je de pijltjes wil volgen.
Verder is het een business edition (met leder beklede versnellingspookknop, twee verlichte make-upspiegels, led daglichten, chroom afwerking achterklep, high Performance Audio, bluetooth handsfree systeem, park assist achter, textiel vloermatten, Dalarö Textiel/T-Tec bekleding, aluminium inleg, in stuurwiel geïntegreerde afstandsbediening voor de radio, cruise control) met mistlampen, sportstuur en (normaal gezien) elektrisch inklapbare spiegels. Heb ook 16” ceryx velgen met winterbanden besteld maar die zouden september/oktober geleverd worden.
Had nog ff getwijfeld over een houten inleg maar de zilveren paste dan weer beter bij het exterieur. Er waren dan nog zo veel opties die ik wou pakken maar dit vond ik al een prima samenstelling.

Over de dealer (In het kort. De uitgebreide uitleg volgt nog): de wachttijd is wegens omstandigheden bijna verlengd met 8 weken en ze zijn de elektrisch inklapbare spiegels “vergeten”, een zéér slechte communicatie (moest altijd zelf bellen voor de stand van zaken) en de dealer probeerde mij dingen wijs te maken zoals, van velgen veranderen gaat niet. Of hij kende er gewoon niet veel van.
Nu heb ik nog een tegoed van 330 eur. want ze kunnen de spiegels blijkbaar achteraf niet meer installeren (andere bedrading).
Mijn vraag is nu welke nuttige/ sportieve accessoires achteraf wel installeerbaar zijn. Het mag gerust wat meer kosten dan 330 eur. Ik vind dat ze me dat wel verschuldigd zijn. Ik dacht bijvoorbeeld met de wintervelgen van 16” naar 17” gaan. Weet er iemand wat dit kost? Ik dacht maar 250 eur?
Groeten!
Meer foto’s volgen al het weer wat mee zit.