Trekkracht ??

Filmpjes en andere bewegende beelden
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jaap
4th Gear member
Berichten: 702
Lid geworden op: 25.10.2004 - 08:59
Locatie: Friesland

245GLE automaat '91
244GL '80
Triumph Spitfire '77
Acadyane '86

Jenever can tell © Afbeelding
Gebruikersavatar
volvorider
5th Gear member
Berichten: 1921
Lid geworden op: 23.10.2004 - 12:25
Contacteer:

mmmmhh...waar heb ik dit eerder gezien. :lol:

Hij blijft wel leuk....
www.everyoneweb.com/volvorider
Voor aankooptips voor de Volvo uit de 200, 700 en 900 serie
http://twitter.com/volvorider2
Gebruikersavatar
Amieke850
4th Gear member
Berichten: 932
Lid geworden op: 21.09.2004 - 22:01
Locatie: Zoetermeer

Shhhhhhhh..-piep-....... :shock:
ANNEMIEKE'S
Afbeelding
850 GLE 2.5I
Gebruikersavatar
mehn
2nd Gear member
Berichten: 211
Lid geworden op: 21.09.2004 - 20:22

Ik neem ook altijd de videocamera mee als ik ga mountainbiken :wink:
Gast
2nd Gear member
Berichten: 226
Lid geworden op: 16.11.2004 - 22:37

Komt mij heel bekend voor.............................. :D :D :D :D :D :D
Ben in '86 in het voormalige Joegoslavie geweest met een vliegvakantie en heb daarbij als huurauto een (schrik niet) Zastava 900 meegekregen.
We zaten net onder Oostenrijk en op een goeie dag zeg ik tegen m'n vrouw: ...............we gaan even door de bergen, dat snijd af en zitten we zo in Karinthie. Spaart tijd en brandstof. Wat een blamage die dag.
Hij kon het niet aan om in z'n 1e een berghelling te nemen van 18 %.
Dus achteruit maar weer............................. :evil: :evil: :evil: :evil:
OK.........Volvo's hadden ze NIET in de verhuur.
For life with more contents
Marinus
4th Gear member
Berichten: 892
Lid geworden op: 22.09.2004 - 21:36

Frank schreef:..... (schrik niet) Zastava 900 meegekregen.........

Da's toch zo'n kolen-gestookte fiat??? Hoe kom je in vredesnaam op het idee om zo'n ding te huren?
Gebruikersavatar
Amieke850
4th Gear member
Berichten: 932
Lid geworden op: 21.09.2004 - 22:01
Locatie: Zoetermeer

Hier de betreffende krachtbron:
Afbeelding
Ziet er idd zorgelijk uit.... :razz:
ANNEMIEKE'S
Afbeelding
850 GLE 2.5I
Marinus
4th Gear member
Berichten: 892
Lid geworden op: 22.09.2004 - 21:36

Dat ziet er toch uit als een fiat met een ander merkje en 2-pits allesbrander?
Gast
2nd Gear member
Berichten: 226
Lid geworden op: 16.11.2004 - 22:37

:cry: :cry: :cry: :cry: ....................uuuhhhhmmm.......zoiets ja....ja dus!!!!......maar kan ik het helpen dat ze in die 'tijd'niks anders hadden dan die Russische narigheid?
Het waren immers allemaal van die (olie)koffiepruttels uit staal opgetrokken :evil: :evil: :evil:
For life with more contents
Gebruikersavatar
Battlecruiser
8th Gear member
Berichten: 17725
Lid geworden op: 06.12.2004 - 16:54
Locatie: Deventer

Volgens mij was die Zastava-ellende een volledige Fiat, die in licentie gebouwd werd. Net zoals de Fiat 124 in Rusland als Lada werd gebouwd tot voor kort. Die Zastava's hadden ze in en paar felle kleuren, maar na een jaar of drie verbleekten ze allemaal tot één unikleur: matvaalvuilflauwlichtblauwroest. De perfecte kleur en kar voor een communistische heilstaat!

Ben in 1977 met een kennis dwars door Joegoslavië gereden met een Volvo 242l. Die mensen vielen haast flauw van ellende bij het zien van die auto! Ze reden daar trouwens ook behoorlijk onnauwkeurig (vaak dronken) en gelukkig had de Volvo toen van die sterke bumpers met rubberen stootranden. Een keer of drie heeft dat de auto behoed voor verdere schade!
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
440GL
4th Gear member
Berichten: 573
Lid geworden op: 13.09.2004 - 15:40

Mijn buurman had in de jaren '80 zo'n ding. Hij gebruikte hem om naar zijn werk te rijden, zodat zijn Mercedes 190E 2.3-16 niet vies werd (nou niet denken dat ik op een woonwagenkamp woon, ik en mijn buurman zijn nette mensen, en toen hij die auto had was het een keurige auto om in te rijden...)
Hij heeft hem een keertje over laten spuiten, om bovengenoemde reden, en hij verving de Zastava-emblemen voor Fiat emblemen.

Het is gewoon een Fiat 600, maar dan uit Joegoeslavië.
Er zijn mensen die zo'n Zastava kopen, daar dan allerlei Abarth spullen op zetten, (veel is nog te koop, tot Abarthchassisplaatjes aan toe...) en zo een nieuwe Abarth bouwen.
Plaats reactie

Terug naar “De film van Ome Willem”