Pagina 1 van 1
Afstellen carburateur/injectie van een 264
Geplaatst: 27.08.2011 - 13:21
door A.H. Dijkman
Wie kanmij helpen met de afstelling van de carburateur/injectie van mijn 264 .
Kom er met Haynes niet uit. Er komt namelijk veel rook uit de uitlaat, zowel op gas als op benzine.
Geplaatst: 27.08.2011 - 13:33
door Walter
Welk type V6 zit er in de auto en van welk bouwjaar is de 264? en is het nu een carburateur (die is altijd af te stellen) of een injectie?
Staat de lpg niet los van de inspuiting/carb? Als ie het op beide doet, lijkt het me iets anders. Hoe staat het met de koelvloeistof, verlies je die? Of verlies je de olie? En hoe is de staat van de olie en koelvloeistof? Maw, is 1 van de 2 koppakkingen niet lek? Wat voor kleur is de rook, wit of blauw?
Geplaatst: 27.08.2011 - 14:14
door A.H. Dijkman
264 injectie uit 1976, geen lekke koppakking, verlies geen water en voor zover ik kan vast stellen geen olie Auto heeft aantal jaren in stalling gestaan. De kleur rook neigt een beetje naar (licht) blauw.
Geplaatst: 27.08.2011 - 15:32
door admiral
misshien is een compressie test laten doen, blauwe rook kan duiden op versleten zuigerveren of klepseals die niet meer goed zijn. Kan komen door lange stilstaan. Wat heeft ie gelopen.
Geplaatst: 27.08.2011 - 15:48
door A.H. Dijkman
staat 155.000 op de teller, kilometers, maar heb geen idee wat de werkelijke stand kan zijn.
Met dank voor de reactie