Krukaspoelie vervangen
Geplaatst: 09.09.2011 - 13:02
Goedemiddag forumleden,
Zoals jullie in mijn projecttopic/autodagboek misschien hebben gelezen is het dempingsrubber dat tussen de krukas en de krukaspoelie zit eruit gesleten. Ik heb bij de dealer ondertussen een nieuwe poelie + rubber gekocht en ook een nieuwe multieriem.
Nou is die riem er makkelijk op te leggen maar is dat met de poelie zelf ook het geval? Ik heb de beschikking over een grote ratel, maar je kunt er geen moment mee instellen. Heb ik die wel nodig? Zijn er nog andere dingen waar ik moet letten?
Alvast bedankt voor de tips.
[als het vervangen inhoudt dat ook moet letten op de D-riem dan mag je het advies geven de auto naar de garage te brengen want daar begin ik nog niet aan]
Zoals jullie in mijn projecttopic/autodagboek misschien hebben gelezen is het dempingsrubber dat tussen de krukas en de krukaspoelie zit eruit gesleten. Ik heb bij de dealer ondertussen een nieuwe poelie + rubber gekocht en ook een nieuwe multieriem.
Nou is die riem er makkelijk op te leggen maar is dat met de poelie zelf ook het geval? Ik heb de beschikking over een grote ratel, maar je kunt er geen moment mee instellen. Heb ik die wel nodig? Zijn er nog andere dingen waar ik moet letten?
Alvast bedankt voor de tips.
[als het vervangen inhoudt dat ook moet letten op de D-riem dan mag je het advies geven de auto naar de garage te brengen want daar begin ik nog niet aan]