Pagina 1 van 1

iemand een electrische V70?

Geplaatst: 26.09.2011 - 22:33
door Laguna-S60
http://www.rebbl.nl/#/rebbl_modellen?label[]=672

Tijdloze familiebak.

Als je dan toch in een familiebak moet rijden, dan maar in deze. Speciaal en comfortabel, tijdloos. Vrouw en kinderen zijn er dol op, en de hond ook. Elektrisch rijdt 'ie als een Bentley. Heerlijk.

120 of 160km actieradius

120km actieradius vanaf €34000

160km actieradius vanaf €37750



inclusief donor auto

inclusief 2jr mobiliteitsgarantie op aandrijflijn

exclusief 19% BTW

Belastingvoordeel

75% vervroegd afschrijven (VAMIL)

36% extra afschrijven (MIA)

geen bijtelling

geen wegenbelasting

Geplaatst: 27.09.2011 - 19:19
door JeroenSpock
31 cent per kilometer? Dat is net zo duur al mijn D5.

Wat voor motor ligt er in, zie het nergens staan.

Geplaatst: 27.09.2011 - 19:26
door Laguna-S60
een electrische :P

Geplaatst: 27.09.2011 - 23:11
door Ramon&Ramon
Een auto moet geluid maken,allemaal leuk en aardig zo,n ding,maar dan ga ik toch liever met de bus. :)
160km rijden voor zo,n bak geld en dan weer opladen?
Dan maar liever een taxi..

Geplaatst: 30.09.2011 - 22:25
door toppertje
Ramon&Ramon schreef:maar dan ga ik toch liever met de bus. :)
toch NIET met de trolley-bus mag ik hopen? :oops:

Geplaatst: 30.09.2011 - 22:30
door JeroenSpock
Wat is er mis met de bus? :shock: In Utrecht rijden geen trolley's, dan moet je naar Arnhem.

Dat er een elektromotor in die V70 ligt snap ik, maar was benieuwd naar vermogen/koppel.
Op zich heeft dat elektrisch rijden wel wat. Op discovery zag ik ooit een Camaro met elektromotor. Spinnende wielen en lappen rubber op het asfalt, maar geen geluid.

Geplaatst: 30.09.2011 - 22:32
door gsx750r
Yes, trolley bus.

Sorry hoor maar deze off-topic die moet gewoon even en daarna ga ik weer over tot de orde van de dag...........elektrische V70's

Wat is het verschil tussen een ambtenaar en een trolleybus ?

Een trolleybus stopt als hij de draad kwijt is !

Rob

Geplaatst: 30.09.2011 - 22:46
door toppertje
JeroenSpock schreef:Wat is er mis met de bus?
wat niet? :wink:

Geplaatst: 18.02.2012 - 22:35
door Hans_D
De actieradius is heel beperkt en geldt natuurlijk
bij nieuwe accu's.

Geplaatst: 21.02.2012 - 09:03
door BlackcurrantV70
En als de accu aan vervanging toe is, is de auto total loss, wegens te hoge kosten....Geef mij maar een lekkere 5cyl diesel

Geplaatst: 21.02.2012 - 09:05
door bart simpson
met - 10 graden haal je er nog geen 50km mee, zinloze missie zo'n ding

Geplaatst: 21.02.2012 - 19:14
door Msuidgeest
Het enige voordeel is dat je geen uitstoot hebt in een bewoonde omgeving. Maar verder heb ik ook niets met batterij-auto's.

Geplaatst: 23.02.2012 - 23:05
door dutchlimits
Die elektro motoren helpen toch mee? Dan verbruikt de auto wel minder...

Geplaatst: 23.02.2012 - 23:15
door JeroenSpock
Hij verbruikt behalve elektriciteit helemaal niets. Er zit geen verbrandingsmotor meer in, puur elektrisch. Heeft wel wat, maar de techniek is nog niet zo ver.

Geplaatst: 28.06.2012 - 09:54
door XC60T6
Ik vraag me altijd af wie je voor de gek houdt. De uitstoot is misschien nul bij zo'n auto, maar de uitstoot die in de kolencentrale is gemaakt om de electriciteit voor de auto op te wekken, is wel degelijk gemaakt.

Zo zijn er nog genoeg mensen die serieus denken dat als ze betalen voor 'groene' stroom, hun geleverde stroom ook echt 'groen' is opgewekt. Niets is minder waar, het label aan de geleverde stroom is vaak meer een indicatie maar geen garantie.

Daar sta je dan na 150km, vaak minder, zoekende naar een electrapomp. Even hulpeloos als in een woestijn zonder oase. En dan de afweging maken of je gaat aanbellen bij een vreemde om te vragen voor een stroompunt...én of je er een nachtje mag slapen totdat de auto weer is opgeladen! :D

Nee, die afhankelijk wil niemand. En daarnaast: Niemand stoort zich aan de klasse G uitstoot van mijn beestje, totdat je het ze vertelt, dan is het ineens van 'oohh, bah' terwijl ze er niets van merken :)

Geplaatst: 28.06.2012 - 11:06
door JeroenSpock
Als ik zo'n auto koop gaat het me echt niet om het milieu. Je vervuild op de één of andere manier toch wel, zoals je zegt in dit geval de plaats waar de energie wordt opgewekt.

Maar gewoon in alle stilte een laagje rubber op het asfalt planten :D

En 150 km is genoeg om naar het werk te rijden. 'Leen' daar wat stroom van de baas (ipv km vergoeding) en je komt weer thuis.